Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2014-10-23 09:54
Matau, kad truputi persike programuotojai buvo, (bijojo sudauzyti masina), neisnaudojo to ka butu geras lenktyninikas isnaudojes, pvz stabde gerokai pries posuki, kai idealiai yra kai letinti iki posukio ir kuo veliau, bet dar saugiai ir gazuoti iskart uz vidurio taip, kad neprarastum sukibimo aisku. nezinau kaip ten pas ta audi yra, bet tokios paskirties masinos smegenys turetu tureti galimybe mokytis ir tobulinti savo vairavimo technika is savo patirties, prisitaikant prie kintamu salygu tokiu kaip, sukibimas su keliu, oro salygos, dregme ir vejo greitis/kryptis, besikeiciantis svoris/svorio centras ir panasiai.
Shinigami 2014-10-23 17:35
Tai nėra pirmas auto be vairuotojo, tai pirmas auto kuris važiavo ten kur nereikia laikytis keliu taisyklių.
Kiti gamintojai kuria autopilotus gatvėms, o ne lenktinių trasoms, todėl ir bando gatvėse. O gatvėje ir šitas be žmogaus vairuotojo kėdėje nevažiuotu, kol kas.
immortallt 2014-10-23 17:46
Shinigami, trąsoje spausti 200 ir posūkiuose lėkti - tai nėra taip lengva. Kompas turi jausti gerai trauką ir apskaičiuoti posūkius. Būtent mašiną valdyti. Mieste niuansai yra davikliai fiksuojantys kitas mašinas ir pėsčiuosius.
Sigitas.lk 2014-10-23 18:08
Man atrodo kad cia butent irgi tokiu paciu principu padaryta kaip ir top geare. Apvaziavo rata kazkas, pakankamai greitai, bet ne ant galimybiu ribos (kad nenutiktu nieko nenumatyto) ir masina viska isimine, ir atkartojo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Audi“ žengė istorinį žingsnį: automobilis lėkė be vairuotojo (Video)