"Michelin" skelbia pradedanti serijinę beorių padangų gamybą (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

lizunas 2014-11-17 15:25
Na, tokius ratus reik plaut ir plauti, kur dirbama prie dirvožemio, ypač esant lietui ar jam būnant šlapiam. Mano manymų purvas ir pnš., susikaupęs tarp tų stipinų, kenktų šios padangos savybėms. Ar čia tiesiog prototipas ir jis yra atidengtu korpusu?
peeplt 2014-11-17 15:46
Man ir krito tas atvirumas. Bet matau cia prototipas, tam kad butu aiskus padangos veikimo principas.
Anonimiausias 2014-11-17 16:34
Galima gi ta padanga plonu gumos sluoksniu uzdengt. Butu smagu tokie ratai man ant plentinio dviracio, nes cia lietuvos keliais - katastrofa.
Atk 2014-11-17 17:21
Ir man būtų tokie ratai gerai, bet kaip tu juos užmausi ant dviračio? Turi būti jau kitas principas, kiti ratlankiai. Tik ar riedėjimas nenukentėtų? Nes ka čia rodo, tai stipriai per minkšti ratai.
Arns 2014-11-17 18:27
Niekas neuždengs tų gumų, fiziką mokėtės? Visos gerosios padangos tvirtumo savybės būtent dėl tinkamai linkstančių gumų reikiama kryptimi. Bet koks išorinis uždengimas kardinaliai keistu struktūrą. Beje, ant dviračių visiškai jos neturėtu tikti, nes iš seniau buvo straipsnių jog tokio tipo padangų minusai visiškai prasta amortizacija (jos pačios beveik nesugeria smūgių, o tiesiogiai perduoda) bei nepalaiko didelio greičio (t.y jaučiamas garso diskomfortas, nes dėl neuždengtų tarpų oras sukuria )
Ketleris 2014-11-17 18:31
chey bet negalima daryti testu su per daug pripustom padangom ir su siom bevintilem
bahuriux 2014-11-17 21:06
Uzsideje ant dviracio suprastumet, kas cia per sh per pirma vaziavimo minute. Jos visikai prastai rieda kur buna ant padangu "degalu sanaudu efektyvumas" nuo A iki G jos isvis vargu ar i abecele papultu, arba butu abeceles gale, cia turint galvoj kad A yra 7,5% maziau ryjancios kura nei G. Tokiems krautuvams ir panasiai technikai gal ir tinkamos, daugiau nezinau kam.
mental1ty 2014-11-17 23:24
Kodėl taip sakai? Uždengiam šonus ir aerodinaminės savybės tampa kaip įprastos padangos. Stipinus padarom tokio standumo, kad atitiktų ekonomiškiausiai pripustą įprastą padangą. Išoriniam sluoksniui naudojam tokį gumos mišinį, kuris naudojamas ekonomiškiausiose padangose, na ir žinoma iš jų protektoriaus raštą skolinamės. Vienintelis minusas lieka svoris, bet ir tai kažin ar daug jos sunkesnės už paprastas padangas. Bet net ir nebūdamos labai ekonomiškos jos vistiek atsipirktų, jei 3 kartus rečiau keist reiktų (svajojant, kad jos bus mažiau nei 5 kartus brangesnės už paprastas padangas) Na o kas liečia žemės ūkį, tai tokios padangos nebent padargams skirtos ir kokiems krautuvams, kurie dirva nevažinėja, nes traktoriams ir kombainams labai svarbu turėti galimybę keisti slėgį padangose (užsienyje didesniuose ūkiuose jau plinta sistemos leidžiančios keisti slėgį padangose važiuojant), nebent aišku būtų galimybė „damesti“ stipinų ar reguliuoti jų standumą
mirtis 2014-11-18 04:23
Viskas ten gerai su tuo atvirumu, joks purvas nesikaups, sudzius, sutrupes ir nubyres... Bet cia yra kita problema su jom, tai stabdymas ir uzdelstas isibegejimas. Stabdant turetu visi stipinai pakrypt, padanga susmukt(susisuks), o paskiau atgaline jega mestelt masina atgal kaip reikiant Traktoriam tai jo, bet ne lengvom...
Arns 2014-11-18 08:57
mental1ty, jei taip nepadaryta, tau neatrodo jog be priežasties? Flatrun tipo padangos senai išrastos, kada vien storesni šonai išlaiko beorę padangą, galėti tik tų strypelių pridėti ir vualia, turim padangą be oro...
zet 2014-11-18 09:15
kur sniegas iskrant atkrenta palieki nakciai kieme, o ziuri kad visas ratas vienas ledas
VytautasLTU 2014-11-18 11:21
Čia kontrabandininkams tiks. Niekas padangų neperšaus Manau įdėja gera, tik ją reikia daryti standžią, kaip ir su oru. Orinės padangos juk labai mažai amortizuoja. Tiesiog reikėtu vietoje oro padaryti standžius guminius strypus. Bet čia atsiranda kiti niuansai - svorio balansavimas. Nutrūks koks strypelis ir batai.
mental1ty 2014-11-18 20:37
Aš manau kad pagrindinė priežastis - parodyt kaip veikia ta padanga. Tiesiog nematau priežasties kodėl galutiniame pardavimui paruoštame produkte reiktų ją palikti atvirą.
Simplicity 2014-11-19 15:07
Chebra, jums straipsny esančių Youtube video įrašų nekrauna, kad varot kažkur į pievas? Prie ko čia lengvieji automobiliai, triukšmas dėl greičio ir dar visokios sąmokslo teorijos, kai gamintojo (Michelin) puslapyje yra aiškiai parašyta, kad TWEEL ratai yra skirti industrinei technikai. Michelin matuoja ne į pažeme skraidančius lengvuosius automobilius, o visokius krautuvus, mini-traktorius, ratuotą statybų techniką. Kam ten visokiom gumom tuos ratus traukt? Tam, kad plona guma nuo atmosferinio poveikio suskirstų ir sutrūkinėtų, o per plyšius vanduo pradėtų viduj kauptis ir į ledą šalti? Jei aptraukti storesne ir sunkesne, tai kuo ji tada skirsis nuo įprastų padangų? Lyginant su įprastom pneumatinėmis padangomis, šitų neįmanoma pradurt. Statybų aikštelėse, miestų skveruose ir parkuose dygių daiktų pilna, tad atkrenta rizika, kad teks porai valandų darbus stabdyt, kol bus atvežtas ir sumontuotas naujas ratas su padanga. Lyginant su kietomis pilnavidurėmis padangomis, TWEEL turės bent jau šiokią tokią amortizaciją.