Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Pjovėjas 2014-12-02 08:39
Aš vis tik nesuprantu aiškinimų apie "lygiaverčių kelių sankryžas". Jei yra ženklai apie pirmumus tai jau NĖRA lygiaverčių kelių sankryža. O kad ženklą pastatė taip, kad jį vienodai mato ir interpretuot gali iš SKIRTINGŲ ir NEVIENAREIKŠMIŲ kelių įvažiuojantys vairuotojai, tai čia ne vairuotojų bėda, o tiesiog piktybiškas avarinių situacijų kėlimas klaidingu ženklinimu.
kestutisz 2014-12-02 08:52
Kažkokia neaiški problema, jei jau sankryža "paini" tai kodėl išvis "2" ten leidžiama sukti kairėn ir kirsti srautą be jokių šviesoforų, jei vos vos toliau, jau po viaduku yra padarytas naujas apsisukimas?
immortallt 2014-12-02 09:13
Nu neturiu problemų itin greitai suvokti pirmumų net be ženklų, bet čia... Ženklai ne tik kad nepadeda, bet dar labiau sujaukia viską.
zvynelis 2014-12-02 09:23
tai kokia tokios sankryžos pravažiavimo schema, ar gali koks tai instruktorius ar policininkas paaiškint? pagal tai, kas parašyta, tai turėtų būti taip: 1-2-4-3.
O bet nes tačiau, gaunasi paradoksas: nuo viaduko atvažiuoja 1, jam yra pagrindinis. jis gali važiuot tiesiai, tokiu atveju, visi jį praleidžia. arba sukti į dešinę, tokiu atveju, turės 3 (ir, jei reikia, 2) automobilis(-iai) jį praleist. kaip ir viskas aišku.
O kaip yra su likusiais? jei susijungia dvi juostos, ar ne už sankryžos turėtų būti taip, kad 1 ir 3 turi pagrindinį kelią ir 2 turėtų juos praleist, nes suka jis į kairę, nors ir važiuoja pagrindiniu keliu?? 4 stovi ženklas, kad jo kelias yra šalutinis, jis apskritai, darydamas bet kokį manevrą jau turėtų visus praleist. Bent jau šiuo metu, šioje sankryžoje eismas vyksta būtent tokia schema: 1-3-2-4 (vairuotojai taip važiuoja). tai kas, po velnių, yra teisus?
Justraz 2014-12-02 09:50
Na taip, painu, bet įrengus prieš automobilį 3 STOP Ženklą su linija, ir pusė problemų būtų išspręsta...
O ir išvis reikėtų padaryti, kad 3 auto galėtų dar prieš sankryžą persirikiuoti.
dersas 2014-12-02 17:18
Pagal zenklinima tai jo, eiliskumas gaunasi toks - 1 2 4 3
1-3-2-4 niekaip negali buti , nes 1 ir 2 vaziuoja pagrindiu keliu, o 3 juk salutiniu. Taigi 1 ir 2 vaziuoja pagrindiu keliu, 3 ir 4 salutiniu, todel 2 praleidzia pirma nes 1 suka i desine, tada vaziuoja pats, tuomet 3 turi praleisti 4, nes abu vaziuoja salutiniu, taciau 3-iam is desines yra kliutis (4) . Tai ir gaunasi 1 2 4 3
SaMaras 2014-12-02 17:54
o jei gatvė apsnigta ir zebro nematyti iš kur žinoti ar cia viena sankryža ar dvi? galbūt yra kelių susiliejimas ir už ~20m antra sankryža kurioje automobilis nr3 jau važiuoja pagrindiniu keliu...
Pauliusgl 2014-12-02 21:51
bet kaip suprast ženklą, kur sako "stovėk runkelį"? Jeigu realiai yra 4 keliai, o jame parodyti 3. Tai čia gaunasi, kad (4) iš kokio tai fikcinio kiemo išsukinėja, o tokiu atveju jis praranda pirmumą prieš (3).
ramyras 2014-12-02 22:28
Zenklu isdetyma tikrai reiketu keisti. Matosi, kad planuojant sia sankryza zmones turejo pakankamai laiko ivertinti ir padiskutuoti kaip turetu buti padaryta, kad neapkrauti sankryzos kruva zenklu. Savaite laiko su sankryzos maketu ant stalo gal ir yra laiko isanalizuoti situacija, bet kai ivaziuoji i tokia sankryza 50km/h kiek laiko turi pastebeti visus zenklus, juos sulyginti su realia sankryza ir priimti sprendima???
Mano nuomone cia pritruko vienos testavimo stadijos. Atsitiktiniams, nemaciusiems sankryzos zmonems leisti paziureti i schema 5s ir po to turi pasakyti kaip ir kas turi vaziuoti. Manau rezultatai butu siaubingi su dabartiniu zenklu isdestymu.
Dreigas 2014-12-03 05:20
Nesu vaziaves per ja, bet tikrai klaidinga sankryza... Is tikro pripratino, islepino, prie ziedu ir reguliuojamu sankryzu, o cia toki rebusiuka uzdave(bevaziuojant kol susigaudai pirma karta, tai stabdai eisma, arba taranuoji kazka). Tik man paaiskinkit, kaip yra zymima sankryza atvaziuojanciam 4 automobiliui, kad butu aisku, kad 3 vaziuoja salutiniu, o ne pagrindiniu?
zvynelis 2014-12-03 09:25
Niekaip. 4 stovi ženklas - "sankirta su pagrindiniu keliu" nu, apverstas trikampis. iš čia ir paaškino Pareigūnas, kad jei abu keliai pažymėti vienodai (3 ir 4 automobiliui), reikia vadovautis dešinės rankos taisykle.
sub 2014-12-03 12:44
Painumo labai mažai, bet atidžiau pažvelgus, pasidaro aišku, kad 3 ir 4 yra šalutiniuose keliuose, ką aiškiai rodo ženklas prie 3 automobilio. 1 varo nesustodamas ir nieko nepraleidžia, 2 praleidžia pirma ir važiuoja, 3 dėl kliūties iš dešinės praleidžia 4 ir tik tada gali judėt į sankryžą.
Pjovėjau: pagrindinis kelias šiame pav. yra vienas ir dvi šalutinės gatvės, šalutinės viena kitai yra lygiavertės. Bet 3 automobilio gatvė yra tokioje pozicijoje, kad iš jos reikia praleisti visus, kad ir kur važiuotum.
Kestutiz: kodėl 2 automobiliui turėtų būti neleista sukti į kairę, juk pagrindinis kelias? Juk nėra ribojančių ženklų. O dėl padaryto apsisukimo, na jei yra gerai, bet kam važiuot toliau jei iš pagrindinio kelio tik važiuojančius tiesiai ir į dešinę turi praleist?
Zvyneli: 4 turi pirmenybę prieš 3 automobilį. 3 atvažiuoja iš šalutinio kelio ir tik už sąnkryžos jo kelias tampa pagrindiniu, .
Justraz: stop linija geras dalykas, bent jau neklaidintų 3. O su persirikiavimu nesupratau, ar į pagrindinį kelią, ar nusukimui į dešinę, kur galėtų būti papildoma juosta išsukimui iš šalutinio kelio.
SaMaras: iš kur tie zebrai Lietuvoje ir dar žiemą? Šalutiniuose keliuose pastatyti ženklai aiškiai rodo sąnkryžos tipą, ir kam pirmumas. Nereikia net kelio žymėjimo. Tik neaišku ką iš tikro 4 rodo ženklas.
Pauliusgl: nėra jokio skirtumo iš kur išsukinėja 4, jei 3-am rodoma kokia sąnkryža, iš kart tampa aišku kam pirmumas, net 4 atžvilgiu. Įsikalkit, 3 yra šalutiniame kelyje, kuris tik už sąnkryžos tampa pagrindiniu.
Mano manymu 3 automobiliui rodomas aiškus ženklas, kad jo kelias yra šalutinis. Mane klaidina tik žemiau ęsantis pagalbinis ženklas, kuriame galėtų būti pažymėtas ir 3 automobilio kelias, kuriuo jis atvažiuoja. O taip pat ir 4 turėtų tą patį matyt, tik kitu kampu.
FtBall 2014-12-03 17:29
Skaitau, skaitau visą tavo atsakymą, ir galvoju.. Kaip taip viskas aišku?? Pasirodo tave klaidina tas pats ženklas, kaip ir mane, tik darom skirtingas išvadas. Iš pirmo žvilgsnio, tame ženkle pažymėtas kelias, kuriuo važiuoja 3 - pagrindinis, 4 - šalutinis. Bet keliai kertasi ~90 kampu, tai sukelia dvejonių. Taigi pradedi galvot, jos 1 važiuoja pagrindiniu, o 3 šalutiniu, bet kodėl nepažymėtas 4 automobilio kelias?
Daug paprasčiau būtų, mano nuomone, jei 1 ir 3 keliai būtų sujungti į vieną su dviem juostom, kur iš antros juostos - tik tiesiai, iš pirmos - tiesiai bei į dešinę.
Šalutinio kelio ženklas yra 3 automobiliui, nes 1 jau turi porą ženklų savo kelyje, tai būtų logiška, jog ant to pačio stulpo prikabint ir kelią, kuris rodo pirmumą.
Trumpai tariant, tie, kurie sako, jog sankryža pakankamai lengvai suprantama - klįstat. Tai įrodo pirmas straipsnio sakinys.
sub 2014-12-03 21:59
Na 3 automobiliui stovi raudonas trikampis, ne kitiems, būtent jam, reiškia jis šalutiniai kelyje, kuris papildomame ženkle ne pažymėtas.
kairiau ęsantys ženklai mėlynam fone manau skirti pagrindine gatve važiuojantiems. iš antro žvilgsnio suklaidino mane 3 automobiliui rodomas ženklas su sankryžos planų, bet viską į vietas sustato trikampis. neneigiu kad paieška sankryža
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Paini sankryža Vilniuje tapo internautų pašaipos objektu