Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Pauliusgl 2014-12-13 11:47
Ne pirmą kartą matau tokį teiginį, kad statant didesnės talpos akumuliatorių, generatorius jo pilnai nepakraus. Galit kas paaiškint kodėl?
Mano žiniom, tai generatoriaus pareiga palaikyt visada pastovią įtampą (kiek jam leidžia galimybės) ir jeigu ji didesnė nei akumuliatoriaus, tuomet akumuliatorius bus kraunamas. O didesnės talpos, pilnai pakrautų akumuliatorių įtampa nebūna didesnė nei mažesnės talpos akumuliatorių. Tai kodėl generatorius turėtų nepilnai pakraut didesnės nei auto gamintojo rekomenduojama talpos akumuliatorių?
vytautas50 2014-12-13 12:35
Paramotoras 2014-12-13 12:38
O neatrodo jog generatoriai paprastai deklauoja apie 80-100 A srove prie nominalios itampos. Tad nemanau jog nedidelis talpos kirtumas jaustusi labai. O del to pacio fabriko viskas teisingai tik pamirso pamineti jog ten vyksta kokybes kontrolr ir ji skirsto kurios dedamosios kurio gamitojo brandui bus naudojamos. OBET TACIAU Kodel orginalus gmaintojo idetas akumas tarnauja 10-15 metu o is parduotuves tik kokius 5
bahuriux 2014-12-13 12:48
( 7 metai hardcore darbo rezimas dyzeliniame auto, veikia kaip naujas, talpa kaip naujo). Visi su kamsteliais, aptarnaujami.
Beja primygtinai rekomenduoju akumus pirkti tik su kamsteliais dapilti distiliuotam vandeniui, nes anntraip tie akumai bus trumpaamziai, kaip man atsitiko su VARTA.
zaliaakis 2014-12-13 12:49
Jau taip nebera... Belaiko 2-5 metus ir nelabai ilgiau..
O akuma pakrauna ir talpesni, nei nurodo gamintojas... Tik jei trumpais atstumais vazineji, reikia bent i pusmeti syki pakrauti(apie 20 valadu)
Paramotoras 2014-12-13 13:07
Kas cia per nesamone. Dakrauti kas pusmeti. As ka kas pusmeti trauksiu akuma ir tysiu namo. O ir kokiam user manuale, masinos ar akmuliatoriasu, parasyta kad naudojant papildomai dakrauti.
Domas1 2014-12-13 13:46
Bosch akumuliatorius gamina tikrai gerus, gal tiesiog netoki isidejai, t.y. per maza startine srove ar per mazai galios, tai normalu, jog dar prisideda i automobilius palidovines ar GSM signalinazacijas kurios taip suvalgo akumus. Nekalbu apie telikus masinoje kurie dar nemazai vartoja. Jei del akumo abejoji pirk AGM t.y. dar vadinamos 6kartos akumus ir pamatysi jog elektronikos pilnas auto vis dar neiskrauna, zinoma tai kainuoja papildomai, bet jei aukstos klases auto verta kokybe, o del straipsnio nieko vertas :]
Beje jei jau kalbeti apie voltus tai naujesniuose daugumoje auto rodo itampa borto kompas, jei maziau 14V tai tikrai kazkas ne to uzvestam auto Jusu generatoriui ateina galas :]
Atk 2014-12-13 14:58
Čia pasakos, kad nepakraus. Va neperkraus tai čia tikra tiesa. Todėl manau geriau ir kad būtų didesnės talpos. Nes gali tiesiog perkrauti nekokybiškas generatorius ir tada trumpiau tarnaus, o kai negalės perkraut arba netaip stipriai, tada ir tarnaus ilgiau. Tik su didesne talpa yra rizika, kad jis galės būti kai kada pakrautas nepakankamai ir tada irgi gali pradėt degraduoti jis.
Atk 2014-12-13 15:00
Tai gal iš viso kondensatorių 10000 uF 16 voltų pastatyt, tada tikrai visada bus pakrautas? Ar nejuokinga?
sub 2014-12-13 15:06
Su straipsniu viskas ok, tik ne su jo pradžia. Dauguma straipsnyje išvardintų brandų yra nieko verti, kaip bahuriux ir sakė. O AD tiesiog darosi reklamą, nors geros kokybės nesiūlo. Liksiu prie exide. Reiks dar išbandyt Skandinavų Biltema, pas juos klimatas šiek tiek atšiauresnis, gal dėl to ir kokybė geresnė gamykloje apdaroma tokiam klimatui.
mental1ty 2014-12-13 16:36
Na o man su Varta nėr buvę problemų. Apie Bosch pažįstamų atsiliepimai irgi tik geri.
Bachuriuk, o tu įsitikinęs, kad ta neaptarnaujama Varta tikrai buvo neaptarnaujama? Nes būna kartais kamšteliai paslėpti po lipdukais arba net iš pažiūros nenuimamomis plastikinėmis plokštelėm, kurias vis dėl to nuėmus randam standartines angas elektrolitui.
kionig 2014-12-13 16:41
Įsitikinti galima paprastai, teisiog reikia žinoti ar tavo akūmas su AGM technologija, jei taip - tai nereikia jokios priežiūros, jei ne - teks dapilinėt, bet nuo plokštelių sulfatacijos niekas nepadės. Atitarnavus į skupkę ir vėl naują pirkti.
Domas1 2014-12-13 17:13
Jei kam idomu issamiai apie akumuliatorius testas matomai Главная дорога laida turi visa iranga tam, musiskiai net universitete tik gali pasvajoti :]], ziurim nuo ~12minutes iki ~16min 13.12.14 apie akumuliatoriu testus issamiai jei zinoma kam idomu:
https://www.youtube.com/v/rEcobosZTaY?s ... 2&end=1000
zinoma nebus ten Bosch ar Vartos bet vis tiek manau verta paziureti kodel vieni duoda 1metu o kiti 3metu garantija ir tt.
mobilunkas 2014-12-13 19:08
jei didelio akumo nedakrauna, tai kur dingsta energija is akumo? ziauriai didele savaiminio nuotekio srove? didesne uz generatoriaus tiekiama srove??? o tai jei daug energijos naudojama is didelio akumo, tiek kad generatorius nespeja akumo ikraut pilnai tai kas darysis su mazu akumu??? jis sugebes uztikrint auto poreikius? gaunasi kad automobiliui reikia papildomos energijos, tai mazas akumas ja sugeba suteikt, o didelis nesugeba? idomu kaip pvz hibridine masina sugeba dakraut savo gigantiskus akumus? taip ziurint tai generatorius po kapotu nuo dydzio netilptu
Pauliusgl 2014-12-13 19:26
Tu čia jau privėlei kažką. Hidridai savo akumus krauna ne su tokiu generatorium, kaip paprastose mašinose stovi, o su elektriniais varikliais, kurių galia paprastai kelios dešimtys kilovatų. Tie varikliai gali būt naudojami ir kaip varikliai ir kaip generatoriai.
O ką tu ten daugiau apie akumus parašei, tai negaliu komentuot, nes praktiškai nieko nesupratau.
bahuriux 2014-12-13 20:25
Nieko negaliu pasakyti apie BOSCH akumus, nesu ju naudojes. Ta VARTA tikrai buvo aklinai sandari viskas uzlieta uoodas bb nerastu kur uzkisti su sidabro, calcio ir kitom nesamonem, dabar jau nepamenu, tada dar tai buvo didele naujove ir sumokejau 1,5 karto brangiau, nei uz iprasta normalaus brando. Va tiek, man kainavo pamoka, kad nera nieko geriau, patikimiau ir ilgaamziskiau uz aptarnaujamus akumus. Iprastai as dapilineju to distiliuoto vandens kas 1-2 metai tik, dazniau neprireikia.
Obs 2014-12-13 21:21
Atk 2014-12-13 23:54
Čia jonistoriai, ne kondensatorius.
Atk 2014-12-14 00:01
Jeigu išjungi generatorių, tai didelis akumuliatorius galės tau ilgiau pavyzdžiui šviesas tau vien šviesti. Bet jeigu jis jau išsikraus, tada jį bus sunkiau įkrauti. Bet akumuliatorių ir nereikia visada laikyt įkrauto, tada jis greičiau degraduoja, jei jis nuolat kraunamas. Geriau tegul būna visada įkrautas 90 procentų, gal jei mažiau bus įkrautas, tada gal irgi pradės degraduot. Bet čia reiktų daugiau testuot. Kartą iškroviau iki 4 voltų akumuliatorių vieną 12 V 18 Ah, tai jis labai nudegradavo. Dar girdėjau, kad jeigu perpliusuot, tai pasidaro kaoip naujas. Tai yra ant minuso bus pliusas, o ant pliuso minuas pasidarys, paskui galima atgal perpliusuot.
ponulis 2014-12-14 12:36
google -> ctek pakrovejei. Naujove, bet deda i lambus, ferrari ir t.t. manau rimtas daiktas. kas labiau apie checmija supranta, gal jo pliusus parasytumet?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ką atskleidė 5 naujų automobilinių akumuliatorių tyrimas VGTU laboratorijoje