Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Shinigami 2014-12-16 07:50
http://www.toyota.lt/world-of-toyota/ar ... mirai.json
T 2014-12-16 08:05
Manau ateityje vandeniliu varomi varikliai pakeis benzininius, dyzelinius ir dujinius. Elektros varikliai turi daug problemų ir iš vis neturi ateities.
Dar reikia tik įvaldyti branduolinės sintezės energetiką ir oras taps švaresnis, Žemė kiek atvės, bus geriau ne tik tiems, kurie žaliavas perka, o net tiems, kurie jas parduoda, nes tai valstybės kurios ir pačios daug žaliavų sunaudoja, o jų liko ne tiek jau ir ilgam, kokiems 50 metų.
sielinas 2014-12-16 08:05
O kokia kuro kaina? Ir už kokią sumą galėsiu nuvažiuoti tuos 650 km. tai irgi labai svarbu. Ekologiškumas paskutinėje vietoje.
bahuriux 2014-12-16 08:31
Elektros varikliai isvis neturi jokiu problemu neaptarnaujami (nebent 2 guoliu keitimas kas 1000000km) ir gali veikti neribotai ilgai simtmeciais su 95% NK, tiesa sakant kolkas nera tobulesniu varikliu uz elektros. Ta pati vandenilini toyota varo elektros variklis/varikliai, o elektra jiems gamina kuro celes. Kas kita akumuliatoriai, bet teigti kad jie neturi ateities, tai taip pat kaip teige, kad miestai 20a tiesiog paskes arkliu mesle. Nano anglies super kondensatoriai pakeis zaidimo taisykles, per 1-2 ateinancius desimtmecius. Kam veziotis vandenili brangiam, pavojingam ir komplikuotam kuro bake, jei galesim pigiai pasikrauti i pigu, patikima ir ilgaamzi akumuliatoriu elektros iskarto, taip atkrenta dvi tarpines grandines tai vandenilio gamyba ir vandenilio konversija i elektra.
Bet jus isivaizduokit toki derini amzinas variklis+labai ilgaamzis akumas=vartojimo 0=krize
T 2014-12-16 09:33
Tie akumuliatoriai jau ne vieną dešimtmetį tobulinami. Yra elektrokarai, naudojami sandėliuose, naktį kraunasi, dieną važinėja. Tas litis labai brangus ir jis jau baigiasi.
Vandeniliniai varikliai nesitobulino, nes pagaminti vandenilį energetiniai nuostoliai, paskui jį naudoti, vėl energetiniai nuostoliai. Tai iš karto ir naudojo dujas. Jei nebus įvaldyta atominė energija, mes tikrai važinėsime arkliais.
immortallt 2014-12-16 09:46
T, tu supranti, kad vandenilio gamyba pagrinde vyksta iš anglies arba dujų ir kad tai realiai taršu?
Taip pat supranti, kad tai brangiau nei dabar benzinas?
O supranti, kad iš vandens gaminti vandenilį dar 3x brangiau?
O kad vandenilio gamyba elektrolizės būdu yra labai nuostolinga energetiškai?
Taip, akumuliatoriam dar reikia tobulėti, bet tobulėjimas vyksta labai sparčiai. Manau iki 2020 metų ~5-10% gamybos sudarys elektromobiliai. Nuo tada turėtų pradėti augti daug sparčiau, nes atsiras economies of scale.
Kadras 2014-12-16 10:10
Elektromobiliai anksciau budavo meginami kurti, bet niekada taip masiskai ir nepradejo. 2007-2008 pasirode pirmieji normalus elektromobiliai masiniai gamybai, o jie per toki trumpa laika, nuvaziuojama atstuma padidino apie 3 kartus. 2010 metais~ Nissan, BMW ir tesla paskelbe apie elektromobiliu gamyba.
Taigi iki 2020 metu, mes tikrai pamatysim rysku pokyti elektromobiliu srityje
vytra 2014-12-16 11:41
- Elektromobiliai sukurti ir masiškai gaminami jau nuo WW2 laikų! Nežinote? Tai tramvajai, tai troleibusai, tai elektriniai lokomotyvai.. Žodžiu elektromobiliai neturi problemų, problemos visos yra akumuliatoriai.. Vandenilio atveju naudojamos vadinamos vandenilio kuro baterijos, kurios cheminę vandenilio energiją verčia į elektrinę, bet visa ta sistema žiauriai sudėtinga ir brangi.. Beje, dar yra ir vandenilio vidaus degimo varikliai, kurie per išmetimo vamzdį išmeta grynus karštus vandens garus..
p.s.
.. kas link perspektyvių ir pigių akumuliatorių, tai be minėtų nanoanglies talpų perspektyvūs darbai vyksta su vario oksido akumuliatoriais.
Kadras 2014-12-16 12:08
Pirmieji elektromobiliai buvo sukurti 18 amziaus pabaigoje, bet juos nukonkuravo VDV automobiliai. Bet as kalbu apie 21amziu jau, nes tuo metu labai pakilo naftos kaina, todel visi pradejo investuoti i elektromobilius, tai ir matome rysku ju tobulejima.
Atk 2014-12-16 13:39
Gaunant vandenilį, vanduo jungiasi su deguonimi, o deguonis yra kaip kuras, todėl galbūt jau iš šito galima gaut daugiau energijos nei įdėjai. Be to Tesla važinėjo automobiliu su elektriniu motoru, kuris Energiją ėmė iš supačios aplinkos, kai kurie taip sako. Be to žinau daug žmonių, kurie išmoko imti energiją iš aplinkos, todėl greičiau galbūt jie išmoks energiją iš aplinkos imti, nei sukurs gerus akumuliatorius. Jei ne gobšumas tų, kas vis tik apie save galvojo ar baimė, kad tai pakenks žmonijai, tai jau seniai galima būtų naudotis švaria neišeikvojama energija už kuria nieko nereiktų mokėti. Bet pavyzdžiui yra Rosi, kažkos agregatas, kuriame irgi vyksta sintezė atrodo kažkokia ir reikalingi nebrangūs metalai ir jis gamina daugiau šilumos nei ima energijos, mokslininkai padarė tyrimus nepriklausomoj patalpoj ir vietoj ir nepriklausomi mokslininkai to agregato ir patvirtino, kad ten iš tikrųjų vyksta sintezė, nežinma iki šiol, bet nuo jos nėra radiacijos, kas jiems buvo neįprasta.
vytra 2014-12-16 13:54
- Kadangi vanduo yra ne kas kita, kaip "sudegęs vandenilis", tai vargu ar tie "pelenai" dar gali jungtis?
immortallt 2014-12-16 13:57
Atk, Tesla buvo genialus žmogus, bet taip pat buvo ir šoumenas. Daug yra pasakų apie jį.
Rosi, jei ten kažkas rimto iš tikrųjų būtų, tai varytų komercinį reaktorių. Deja nėra. Kažkur yra apgaulė.
Kaip tu gali gauti daugiau energijos iš vandenilio, jei prieš tai tau jį atskirti reikia? Dar pasiūlyk pastatyti ventiliatorių, kuris pūstų į vėjo turbiną, nes principas tas pats. Iš vandenilio galima daugiau gauti energijos tik vienu principu - fusion. Bet tai labai tolima technologija, ir vargu ar kada galėtų būt mobili.
Atk 2014-12-16 16:45
Aš taip sąlyginai parašiau, aš neprisimenu, kas ten su kuo jungiasi, bet lyg deguonis su kažkuo jungiasi, o deguonio, oro tai pilna ir išeina, kad kuro pilna. Jeigu būtu vakumas, tai turbūt būtų sunkiau išgauti vandenilį ir tokiom dozėm? Arba vanduo irgi yra kaip kuras, jo pilna visur, todėl gali išeiti NK daugiau už vieną - overunity...
Kaip Kapanadze toks pasakojo, kad sukūrė įrenginį ar automobilį ant vandens varė, skaidė ten bandenilį atrodo kažkaip. Dar Stenli Mayeris ten irgi automobilį ant vanens buvo sukūrės irgi lyg paprastas vandenilis, bet jis naudojo aukštą įtampą, rezonansą ir paketus impulsų.
Atk 2014-12-16 16:52
Jau lyg įrodyta, kad su vandeniliu vyksta branduolinė reakcija, kaip ir atominėje elektrinėje, tik ten nėra radioaktyvaus spinduliavimo ir nemoka suvaldyt šito proceso.
O Rosi... tai moksininkai galvoji tokie angelai su politikais ir naftos magnatais, jiems tik ir rūpi išleisti švarią, nebrangią technologiją?
Ir pats Rosi yra užpatentavęs atrodo ir irgi egoistas kažkiek ir neatiduoda šeip sau visų paslapčių, jokių brėžinių taip sąlyginai sakant, mokslinnkai kai ką išsiaiškino ir gal jiems pavyks sukurti patiems tyokį dalyką, bet jei Rosi padėtų tai žinoma, greičiau tai vyktų, bet kur jis ten nemokamai dalinsis informacija kaip tokį padaryti. Jis ten sutartį sudaręs atrodo su kažkokiom firmom. Jam neapsimoka šeip sau papasakoti kaip tokį agregatą padaryti. Jis gi ne šventas.
immortallt 2014-12-16 16:59
Atk, iš to kaip tu rašai ir deguonį vadini kuru, tai tu nė žalio supratimo neturi, tik bandai atkartoti. Kaip manai, kaip anglys dega?
Vanduo su deguonimi nesijungia. Kuras yra vandenilis, o ne deguonis.
Rosi patentai neaiškūs ir net nesiūliau nemokamai, o siūliau komercinį reaktorių vystyti, pradėti gaminti praktiškai nemokamą energiją ir susirinkti milžinišką pelną.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Japonijoje pradėti pardavinėti pirmieji pasaulyje automobiliai, varomi vandeniliu