Žaidimų kūrėjai liaupsina DirectX 12: „CGI grafika realiu laiku“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mch0lic 2014-12-17 11:27
Šiaip jau niekas paveiksliukų neapdoroja, manau kalba eina apie modelius ir objektus...
Gediminas Jurgaitis 2014-12-17 11:29
gal kas gali paaiskinti kaip suprasti ta apdorojima realiu laiku?
vytra 2014-12-17 11:45
- Turbūt esi žaidęs vadinamus 3D žaidimus? Tai ką tu matai ekrane žaidimo metu yra sukuriama grafinio procesoriaus GPU, kurio valdymu užsiima DirectX, o 12 versija bus galingesnė ir galės sukurti filmų lygio vaizdus. p.s. .. žinokite, kad 3D žaidimuose nėra "įrašyto filmo", visas "žaidimo filmas" yra skaičiuojamas iš vadinamų 3D modelių, kurie savo ruoštu daromi panašiai, kaip braižyba mokykloje.
slawcka 2014-12-17 12:43
Kuriant 3d filmą/scenas programoje kad ir "maya" ar "3ds max" sudedami/sukuriami visi 3d modeliai, teksturos, apsvietimas. Tada suanimuojami. O tada prasideda "rendering" - Visus tuos vaizdus kompai apdoroja auksta kokybe, su visais efektais, atspindziais ir t.t Renderinimui didziosios studijos naudoja begale labai galingu kompiuteriu, ir tai uztrunka tikrai ilgai, nenoriu pameluot, bet manau savaitem ar dar ilgiau. O zaidime, visi sie procesai vyksta realiu laiku. Cia ir dabar.
FtBall 2014-12-17 12:54
Taip. Viską sudaro laikas. Žaidime paprastai vienam kadrui skiriama ~1/60 sekundės, tuo tarpu vienam filmo kadrui apdoroti gali prireikti net 29 valandų. Plačiau galima čia paskaityt: http://gamedev.stackexchange.com/questi ... ted-movies
Gediminas Jurgaitis 2014-12-17 15:58
vistiek nesuprantu, o tai kaip gali procesai vykti nerealiu laiku?
zet 2014-12-17 17:01
ir vel trolini 12 versija gal bus minimaliai galingesne, aisku, klausimas, ar zodis "galingese" cia tinka. Bus ktias IP, kur pades labiau isnaudoti GPU. Pagrindinis dalykas, kad jei CPU liaudiskai tariant "stabdo", bus galima dali skaiciavimu permesti i GPU. Daugiau komentru paciam faceit is kuiro nuoroda ir paimta.
zet 2014-12-17 17:07
yra kelios savokos del "foto realistiska grafika". Pirma, tai tiesiog, kai grafika naturaliai atrodo, nesvarbu, kokiu budu ji sugeneruota ar rendinta ar dar kaip. Ir yra grafika, sugeneruota "Ray tracing rendering" principu. Tik pats apdorojimas reikelaudavo nemazai skaiciuojamosios galios- uzimdavo daug daugiau laiko sugeneruoti, negu tas vaizdas rodydavo. Dabar atsiranda grafiniai pajegumai, kur nedideles sistemas sugeba realiu laiku Raytraice'inti. dabar populiareja visokie hibridiniai renderinimai, ir reiktu pamineti tokius kaip: Scanline , Path, Point Cloud processing, point cloud (unlimited graphics).
FtBall 2014-12-17 17:49
"Realiu laiku" = dabar. "Nerealiu laiku" = filmavo 2 metus iki premjeros. Filmus, serialus paruošt užtrunka ilgai. Doctor Who pradėtas filmuot 2014 sausį, baigė filmuot po ~poros mėnesių, o pradėjo rodyt vasaros pabaigoj.
zet 2014-12-17 17:59
is idomesniu : kiek suprantu, jie teigia turintis proverzi aplinkos skanavime ir jo atvaizdavime: https://www.youtube.com/watch?v=DbMpqqC ... TxgXzvx7Zv gan idomu: https://www.youtube.com/watch?v=Irf-HJ4fBls https://www.youtube.com/watch?v=pXZ33YoKu9w
ISG 2014-12-17 23:44
Kaip galima nesuprast kas yra realus laikas o kas ne (kalbant apie butent sia sriti), wtf ka tu isvis tada darai sitam puslapy? idomu kodel geimai lagina, o to pacio geimo intarpas nelagina
socrat 2014-12-18 01:27
Zaidimo vaizdo atvaizdavimas (renderinimas) vyksta tau zaidziant zaidima. Zaidime esantys duomenys kaip modeliu poligonai, ju issidestymas erdveje, teksturos, sviesos ir panasiai yra apdorojamos GPU arba CPU, vaizdas kuri matai ekrane yra sugeneruojamas (perskaiciuojamas) 30 ~ 60 kartu per sekunde, tai vyksta realiu laiku. O zaidimo "cut scenes" yra tokiu paciu principu sugeneruojamos zaidimu kureju ir zaidziant zaidima, jos paleidziamos kaip media failas (nes jau yra surenderintos), o siam darbui nebereikia dideliu kompiuterio resursu, tai ir yra veiksmas ne realiu laiku".
Gediminas Jurgaitis 2014-12-18 08:11
aaaa... dabar supratau aciu uz paaiskinima