DICE parodė, ką sugeba varikliukas CryEngine 4 (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bat0nas 2014-12-30 12:38
Pataisykite pavadinimą! Ne DICE parodė, ką sugeba CryEngine 4 variklis, o menininkas Joakimas Stigssonas. DICE turi savo varikliuką (Frostbite 3) ir jiems tikrai nėra jokio reikalo rodyti savo konkurentų variklių galimybes.
Bobinux 2014-12-30 14:19
Visi varikliai nauji sugeba ta pati, esme dabar kuris variklis gali padoru grafikos lygi palaikytu su normaliu FPS ant kompo, cia ka matom, tai per pusvalandi renderinti kadrai D
bypasser 2014-12-30 16:32
Jei būtų prerender'inti kadrai būtų nieko įdomaus... Ir ne, visi varikliukai nesugeba to paties... Eik parašinėk nesąmones į delfį.
Bobinux 2014-12-30 21:01
Manai vidutinio galingumo kompiuteris sugebetu padoru 30 fps isvesti tokioje grafikoje? Pats pasiziurek dabartine situacija zaidimu rinkoje, hype ir perdeto grozio treileriai susiduria su skaudzia realybe, dauguma isleistu tokiu Next gen zaidimu, pilna bugu, ir grafika nebuna anaiptol kristoline tokia, kokia matoma treileriuose ir t.t., Watch Dogs skandalas su suprastinta grafika galutiniame produkte, kuomet reklamavo super grafika, Assassin's Creed nusivylimas, GTA 5 irgi buvo "apkaltinti" pagrazinimu.... O jeigu sunku buvo suprasti ideja, tai trumpai tariant, tikrai nera toks stebuklas sukurti super grafikos varikliuka, esme sukurti toki, kuris dar ir optimaliai naudotu resursus, SnowDrop'as ant kurio statomas Division, AnvilNext, CryEngine ir t.t., varikliu netruksta, kurie toki vaizda demonstruoja, bet visi jie rija resursus ir megsta crashint ar dar kazka, zodziu, pasiklausk bet kurio geimerio kiek labiau ismanacio gelezi, ta pati pasakys, kad beda ne grozio trukumas, o stabilumas ir optimizacija.
deivis 2014-12-30 22:58
Tu nemanai kad natūralų, jog norint "vilkti" tokios grafikos vaizdus tau neužteks "vidutinio lygio" kompiuterio. Viskas juda į priekį to pasekoje - reikalavimai taip pat. Tai reali žaidimo grafika klipe, tiesiog kompas tikrai ne eilinis, tad ją išmegins tikrai mažoji dalis, todėl ant vidutinio kompo, apkarpant viską dėl spartos atrodys žymiai prasčiau. Tiesiog vaizdai išmėginti ant "žvėriuko" kuriuos ankščiau ar vėliau turės didžioji dalis vartotojų. Prieš dešimt metu vargu ar įsivaizdavai tokius kompus kasdienybėje kokie dabar. Taip optimizacija svarbu, bet egzistuoja fizinės ribos, tai optimizacijai, kai be geresnės įrangos tu tiesiog daugiau nebeišspausi.
slawcka 2014-12-31 04:51
Žinom,a galėtų ir dabar žaidimą su tokia grafika išleist, bet kas iš to, niekas nepirks, nes kompai nepaveš. Elementari komercija.
Bobinux 2014-12-31 15:09
Mantle, DirectX 12 ? Naujas sukis "prieiga prie gelezies", as zinau ribas, bet tame ir esme, kad pilna kodo (zaidimu), kuris ne is tolo neoptimizuotas, Mantle jau irodo skirtuma, DirectX 12 bandymai irgi rode nemenka skirtuma. Tame ir esme, kad net ir galingi kompai dbr buna, kad neveza 30 fps, Assassins Creed Unity ta pademonstravo. Tiesiog bumas savotiska yra geimu industrijoj, bet cia labiau tik programeriai supras, kad masiskai atsirado irankiu palengvinanciu kurima visko ir suteikianciu "greitai" kurti stai tokius ispudingus dalykus, deja naudojant vis universalesnias technologijas ir didesni abstraktuma, priejo prie liepto, kur tenka atgal greztis i ta uzp***nti metoda(-us) kuriant zaidimus. Bet kokios interpretuojamos kalbos, technologijos sukurtos ju pagrindu, lengvina kurejo dalia, bet uzkrauna nasta vartotojo technikai. Bendrai paemus ka norejau pasakyti, tai tikrai ne stebuklas ka cia matytu, nors ir akiai saldus darbas, bet tokie dalykai kuria hype, hype spaudzia kuo greiciau viska padaryti, o tas greiciau kokybe gadina. People, sedziu su Radeon 7970 Ghz, procu AMD octa ir overklokintu, galit fanboyint, kad reikia Intel naudoti ir t.t., yra pilna kur su i7, Nvidia plokste irgi sedi siuo metu best class, bet ta pati varga mato, geimai crashina, bugu pilna. Tiesiog, sutikit, dabar prasidejus manija NextGen, sukelti hype, sukurti saldainiai akiai, ir galu gale isleisti luosa "koda", argi ne tiesa?