Dviejų studijų kūrėjai apjungė jėgas, kad išspręstų tipinę visų žaidimų problemą (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

DJ_LFS 2014-12-31 13:42
Pežiūrėjus video, jokios realios fizikos nepamačiau
MindaugasV85 2014-12-31 13:59
Aš irgi nesupratau į ką čia tame video reikėjo atkreipti dėmesį
deivis 2014-12-31 14:27
Jei dar nesupratot, tai čia reikėjo labiau atkreipti dėmesį į idėją, o ne kažką tikėtis pamatyti įspūdingo tame video.
Radiant 2014-12-31 17:49
Patys kurėjai matosi yra visiškai žali, pagrindinė problema kodėl nėra sąveikos tarp žaidėjo ir aplinkos, yra turimi serverio resursai. Tarkim turime serverį kokiam tai World of Warcraft, jo pajėjumų užtektų hostinti 20-30k žmonių(teoriškai), praktiškai skaičius yra 2.5 karto mažesni, tai vat įsivaizduokim jog įdiegiam clip mode(aka tai kad visa aplinka veikia žaidėją), kur tarkim kertami medžiai turi tikrovišką fiziką, ar įsivaizduojat ką gausim? ogi serverį kuris gali palaikyti dar 10 kartų mažiau žaidėjų negu dabar, bei jis veiktų ne itin stabiliai, tad čia yra ne tiek įdėjinė problema, kiek labiau resursų.
demukazz 2014-12-31 19:54
Deja as manau, kad vurtualaus pasalio atkurumas maksimaliai imituojancio motinini (musu varganu triju matmenu "realybe") yra fundamentaliu sasaju tarp ivykiu nezinojomas (mes tai vadine mokslu: fizika, matematika ir t.t.). Antras dalykas yra mokejimas tas sasajas sisteminti, taip zenkliai optimizuojant serverio resursus. Regis, atejo laikas kuriamt tiek zadimus, tiek kitas keliu matmenu programas atrasti buda kompresuojanti ilgus ir sistema varginancius algoritmus.
GM 2014-12-31 21:10
Patobulintas Garry's mod ?
MindaugasV85 2014-12-31 21:49
Na aš žaidimų nelabai žaidžiu... Bet tai jeigu 1 asmens žaidimas? Na tipo ne per internetą, o šiai lakstai Yra tokių, kurie +/- atitiktų realybę taip kaip kalbama arašyme?
bat0nas 2015-01-01 14:10
BF4 stambesnės nuolaužos pakenkia ir kartais mirtinai. Tad nebus šie kūrėjai pirmieji.