Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bat0nas 2015-01-19 09:31
Pirma mintis: VGTU studentė sukūrė procesoriaus aušintuvą
Šiaip turbūt reiktų pradėti nuo kokių nors paprastesnių statinių jūrose. Nes dabar lyg geriausiai išmanome naftos platformų statybą. Daugiau įdomaus lyg nieko nesame pastatę.
jordanbn2 2015-01-19 09:44
Juroje brangiau kainuos statyba, na o vidaus tvarkos planavimas sudetinga tema, bendro rezimo patalpose sedes arsiausi nusikalteliai, nors turetu buti atvirksciai? Jei "vierchas turi gauja visi gaujos nariai eis uz ji ir vienas uz kita. Na jiems is to nauda akivaizdi, narkotikai mobiliakai, tarnai (duchai). Jei koks nors zekelis pabandys apsiginti nuo tokios gaujos bus sumustas ir aisku pats kaltas bus, keliaus i griesta rezima ? Aisku jis nenores pakliut gaujos galvazudziams i rankas ,todel dabar jau vaidins labai bloga, visaip pazeidines tvarka, kad tik jo neiskeltu i bendra rezima. Reziume - uzkieteje nusikalteliai iseis anksciau laiko i laisve, o tie kurie gal but per klaida atsisedo, sedes griestam rezime visa priteista laika.
yepmarius 2015-01-19 11:33
Su kalėjimais kažką daryti tai reikia, nes sistema tokia supuvus, kad net vemti verčia.
Iškelti į jūrą gal ir nieko, baigtųsi tos nesąmonės su telefoninių sukčių "varkėmis" ir kitos nesąmonės, kai kaliniai turi puikiausias galimybes naudotis tiek internetu, tiek telefonu.
Nereikėtų šaudyti su patrankomis (telefonais, narkotikais ir dar velnias žino kuo) iš pravažiuojančių mašinų per kalėjimo sienas (kiek teko girdėti tai kasdienybė).
Simintis 2015-01-19 11:40
Griežto rėžimo kalėjimai jūroje, labai jau sena idėja, kuri dabar tik pigiuose filmuose naudojama. Ir šiuo metu didžiausia problema ne aukštas apsaugos lygis, o kalėjimų perpildimas ir išlaikymo išlaidos.
Architektams derėtu savo fantaziją pasitelkti būtent šios situacijos sprendimui.
O mūsų vietinė problema - telefoniniai sukčiai ir aukšto slėgio patrankos yra viso labo architektų nenumatytas technologinis pakilimas. Net jei ir būtu numanę, niekas nebūtu skyręs finansavimo neegzistuojančiai problemai spręsti.
O šiuo metu naujų kalėjimų sau leisti negalime. Net jei ir galėtumėme, architektams reikėtu spręsti būtent mano minėtą problema - statybos ir išlaikymo kaina vienam kaliniui.
sub 2015-01-19 13:37
Mano nuomone perrauklėjimo sistema nėra gera, turi trūkumų ir kiek stebiu nepasitvirtinusi yra. Tokiai sitemai vistiek trūksta mirties bausmių. Tuo pačiu kodėl kiti turi išlaikyti kenkėjus, kurie daro žalą. Dar negirdėjau nei vieno atvejo, kad nusikaltimo būdu padaryta žala būtų visiškai atstatyta. Kai žmogaus nužudimą arba visam gyvenimui suluošinimą prilygina 40-100 k. pinigų - na tai graudu. O kaltasis, dažnai net nesigaili arba nesijaučia kaltas.
SaMaras 2015-01-19 14:00
Baisiausias dalykas įkalinimo įstaigose yra subkultūra.. kai 100 zekų zonoje tenka po prižiūrėtoją kokią tvarką gali užtikrinti... tvarką prižiūri vierchai o kiti tik prisiderina (priversti prisiderinti) prie įvykių sekos..
immortallt 2015-01-19 14:01
Visi kaliniai turėtų dirbti sunkius darbus arba patys save išlaikyti. Dabar tai yra gyvenimas prastame viešbutyje tarp panašių žmonių, kai nebūtinai lieki stipriausias.
Idealu būtų pvz uždaryti anglies kasykloje. Nustatai kvotą, kiek visi turi iškasti ir kas viduje dedasi - nesvarbu. Jei neiškasa - niekas negauna maisto. Jei kažką nudaigoja - kvota nesumažėja. Tad jei kas ką nudaigos, tam nieko gero nenusimatys.
Verslininkas 2015-01-19 15:11
Su mielu noru pritariu Imortal Ar tai anglies kasykla, ar siaip kokios rudos, ar dar kokio velnio, vienu zodziu suvarai i kasykla, su kazkokiom atskirom lengvom patalpom, ir tegu kasa, iskasa tam tikra kieki prasom maistas, neiskasa kiekio, maisto mazeja, o ten viduje kad ir 24 val kapokit. nebus nei vierchu nieko, o jeigu ir atsiras vienas, tai bedu pats tures, nes nuvargines kitus paskui pats tures dvigubai dirbti, nes numires is bado zmogelis praras ir savo maisto doze ir dirbti nebegales. o tada jau gautas lesas galetu grazinti tiem kam padare skriaudas. Va tada ir paziureciau kaip noretusi nusikaltimus daryti.
azotas 2015-01-19 17:15
svajot niekas nedraudzia..apart siaures korejos vargu ar kur kitur yra priverstinis darbas kaliniams.
Spro 2015-01-19 17:34
Dažniausiai immortallt pritariu ,bet jo požiūris į kalėjimus /mirties bausmes mane stebina. Tikrai jam nepritariu.
Iš kalėjimų išeina kaikurie žmonės pasitaisę ir norintys susitvarkyti gyvenimą. Ar po 10metų neapmokamo darbo anglies kasyklose jam dar norėsis ko nors? Abejoju.
Apie naują kalėjimą manau idėja yra FAIL. Darbuotojų patekimas į darbą?Lankytojai ? Jei avarija , pradės viskas skęsti ,kaip kaliniai bus išgelbėti ?
Manau , geriau daryti kalėjimus dykumose . Kodėl niekas apie tai negalvoja?
immortallt 2015-01-19 17:50
Bus įpratęs dirbti.
Negana to, bent dalinai bus atstatytas teisingumas. Dabar už tą teisingumą visuomenė išleidžia daugiau nei pensininkus išlaikyti.
Kokių darbuotojų? Jų gi ten nereikia. Lankytojai? Kai iš kalėjimo išeis. Papasakok man, kaip nužudytuosius gali aplankyti?
O kaip dabar kalnakasius gelbsti?
Dykumose dar brangiau viskas
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Siūlo kalėjimus iškelti į jūrą