Neeilinis vaizdelis: greitkeliu gabenami lėktuvų korpusai (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

DvD's 2015-02-16 13:11
Tai jei vežė į svalkę, tai kam tada visas šis cirkas ??? Pasikvietei metalistus, ir vietoj supjautų ir savivarčiais išsivežtų.... Nei eismo trigdymo, nei papildomų išlaidų palydai, bei spec transportui....
Geografitis 2015-02-16 15:44
Manau tam ir yra metalo laužai kad su svarkėm dirbtų juose o ne kažkur lektuvų angaruose, nepainiokim lėktuvų taisymo. dar samdyk darbuotojus kad vazinetu , kad i utilizavimo vieta gali nuvežti beveik visą korpusą. Nematau čia jokio eismo tirikdymo, o tokios išlaidos tik Lietuviams gali bųti ohoho, anglams tai kasdienybė. Viskas čia paslaičiuota ir apskaičiuota:)
DvD's 2015-02-16 17:35
Galima pamanyt, kad spec transportas pas juos už ačiū dirba , vistiek samdyt reikia, ir tikrai daug daugiau personalo, nei, kad paprasčiausiai metalistus į vietą išsikvietus. Anglamas kasdienybė išleis 1000svarų kai galima įtilpt į 500? (čia pavizdys) Nematai jokio eismo trigdymo?? O kaip tai kad negabaritas užima 2 juostas iš 3 ? kas bus siauresniame kelyje o ne M4; M5 ? 5km eilė iš galo? beto metalo laužynuose ne su svarkėm, o su riezakais dyrba ...
mch0lic 2015-02-16 18:24
', tai yra smulkinimo mašinomis, rūšiavimo mašinomis (efektyvu) 4. Jokio deadline'o atlaisvinti angarams, taigi jokių maintenance check atidėjimų. 5. Jokių smulkių dulkių, atplaišų etc, kas pakenktų avijacijos saugumui. Nežinau kaip jums, bet man kažkaip dėl jų gabenimo 'cielais' gabalais klausymų nekyla.
Jomajo 2015-02-16 18:37
teko matyti vezant tiek traukinius tiek laivo variklius, kurie uzima daugiau nei viena eismo juosta. Dideliu eismo spusciu jie nesudaro, nes dazniausei pasirenkamas laikas yra savaitgalis, kai nera spusciu. Jei krovinys gabenamas siauresniais A kategorijos keliais, susidarius spusciai vilkikas sustoja i 'lay bay' arba kaip furistai vadina kiseniu, praleisti susidariusios spusties.
DvD's 2015-02-16 19:39
Žinai tokį posakį :lamat eta ni strojit ... aš nekalbu apie garažinius su rezaku ir kuvaldą, o apie rimtas įmones kurios užsiima negabaritinių metalo konstrukcijų demontavimu ir utelizavimu. Nu nu jau nepjauk į lankas kad tam spec angarai reikalingi, viską ir bilekokiam oro uosto patvorį padaryt galima, beto lėktuvų niekas neardys pagrindiniam oro uoste, tam yra lėktuvų kapinės. Dėl pervežimo, tai jau visai grybą supjovei, negi tu tikrai manai, kad paskambinai bet kokiai firmelei ir jie atvarę su savo oversaiz platformom išsiveš LĖKTUVĄ?? Tokiam pervežimui krūvos leidimų reikia (ilgis, plotis, aukštis, svoris), iš anksto kruopščiai suplanuojamas visas maršrutas, peržiūrima kiekvieną sankryžą, gaunami leidimai tas sankryžas uždaryt, ir tu manai, kad visa tai už ačiū ??? nekalbu apie tokiam transportavimui reikalingą personalą, negalvok kad vienas bilekoks balbonas su CE kategorijom ir viena lengvikė pervežimą vygdo ...
mch0lic 2015-02-17 01:49
Lėktuvų niekas patvoriuose neardo dėl saugumo bei aplinkosaugos sumetimų, plius visa tai ką jau rašiau ankščiau. Dėl pervežimo nieko "nepjoviau", lėktuvų retirement'as yra kompanijos strategijos dalis. Jei įmonė perka naujus orlaivius, juos perka tam, kad pakeistų esamus. Eilės ir gamybos procesas ne vienos dienos darbas, manai sudėtinga suderint tuos tavo leidimus pervežimams jei planuoji bent 6-12 mėn į priekį? Iš vis peprasmės diskusijos, vien dėl to, kad tie lėktuvai buvo transportuojami, o ne pjaustomi vietoje (1) ir antra, nes ponas dar mažai košės gyvenime kabinęs ir neturit jokio supratimo apie ką kalbat (2).