Kodėl magistralėje važiuojame iki 130 km/h, jei galėtume 150 km/h?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2015-02-19 11:42
Kad ir važiuoju 150...
Ketleris 2015-02-19 11:52
kad toje autostradoje baisinės provėžos, per lietu 150 gali važiuot tik savižudis
01 2015-02-19 12:07
Kliedesiai. Visus postringavimus ir išvedžiojimus galima apskritai atidėti iki tada kai ši autostrada bus 3 eilių o ne 2 kaip dabar. Pirma eilė dabar yra užimta furų ir berečių su muziejinėmis senienomis, be to kai kur žiauriai provežuota. Realiai yra viena tik eilė normaliam eismui, bet 150 ir didesniems greičiams to tikrai neužtenka jei kalbame apie patogumą ir saugumą.
vardasas 2015-02-19 12:07
Tai kad net radarai nesauna be 150
immortallt 2015-02-19 12:16
Per lietų yra kitos eismo sąlygos, atitinkamai jomis ir važiuoji. Vokietijos autobanuose per lietų greitis irgi sulėtėja ne tik dėl kelio dangos, bet ir dėl matomumo, jei stipriau pila. Provėžos yra, bet vietomis ir nebe tokios baisios. Be to lėkdamas ant 150 į pirmą juostą nepuoli. Ir tikrai ne per lietų ar žiemą. Žinoma važinėti reikia ne su kibiru tokiais greičiais ir ne su padangom po 80 litų kainuojančiom. Jei visgi kibiras ar prastos padangos, važiuoji net vasarą ne daugiau 110-120.
ISG 2015-02-19 12:44
As tai nesuprantu tos problemos Lietuva nera tokia jau didele, isilgai per 3val galima nyvaziuot. 130 yra pilnai pakankamas komfortiskas greitis vaziuoti tiesiai... kiek tu ten sutaupysi to laiko nuo vln iki kns... 10 min? Del to tikrai neverta rizikuoti, nes stabdymo kelias padideja daugiau. Be to kas cia nusisvaigta apie sanaudas? Daugumos auto optimalus greitis geroms sanaudoms yra 90-100 kmh. 130 jau kerta per sanaudas, 150 tuo labiau...
VikceII 2015-02-19 13:06
aš už greiti, bet sanaudos po 100 kyla geometriškai važiavau preita vasara kaunas - klaipėda 170-200kmh greičiu tai ir valgė 17-20 duju.. p.s. prie sitkunų provežos tai nejuokingos..
immortallt 2015-02-19 13:15
ISG, nu va su tėvo automobiliu prieš ~2 savaites pramynėm per dieną 2,000km. Vidutinės sąnaudos važiuojant ~90-100 yra 5l/100km su agresyviais fūrų lenkimais (kitaip siauruose keliuose neina). Greitkelyje važiuojant 150-160 su paspaudimas iki 180 (autobanai), kad praleisti spėtum patogiai atlekiančius, sąnaudos vidutinės ~6-6.3 litrus. 170-200, turint omeny, kad su dujomis, tai mašina greičiausiai ne kažką. Vat per tokius greitis ir tampa visko kaltininkas. Geros mašinos su normaliom padangom važiuojančios ant 150 stabdymo kelias bus trumpesnis nei kibiro lekiančio ant 100.
1337 2015-02-19 14:00
Kažkaip nusikalbėjo ant galo tas ralistas. Joks žiguliukas nesustos taip pat greitai kaip mersas ar bimeris. Išbandyta praktikoj.
Ketleris 2015-02-19 15:22
Lietuvoj niekas nereguliuos greičio pagal oro salygas, jei kalbi apie Vokietiją kur žmonės stebi kelius per kameras ir esant reikalui mažina max greitį, Lietuvoj važiuotų dvi žmonių grupės, pirma važiuotų šeimos 110 ekonomiškai, antra pacukai su čiolėm 160 lyja ar sninga nesvarbu, pirmoji grupė lįs į pirmą juostą lenkt fūras, o antroji lįs į pirmą juostą lenkt pirmąją grupę, susidės bent du faktoriai į krūva ir basta
immortallt 2015-02-19 15:34
Ar aš sakau, kad reikia reguliuoti pagal oro sąlygas? Aišku tu teisus, dauguma yra degradai, tokiais ir laikai. Aš asmeniškai saugų greitį pasirenku nuo oro sąlygų.
VikceII 2015-02-19 15:59
nu taip masina nekažka e39 2,5 važiuokle kas metus pažiuriu, stažas 10metų tai tiesiam kely negaliu paspaust ? p.s mašina jau duju negali turėt ? i prius deda ir nesuka žmonės galvos ypač kai duju kaina 0,39
Absoliutas 2015-02-19 17:37
e39 su dujom, o varge
Arns 2015-02-19 17:45
Norint didint greitį, reik bent infrastruktūra turėt. Nemaža dalis Lietuvos kelių tik ant popieriaus neblogai atrodo, tačiau nemenkomis atkarpomis visiškai tragiška padėti. O daug kur tiesiog reiktu nuo nulio viską pradėti, nes jau pagrindas visiškai nebeatitinka esamų srautų ir pervežamo svorio, tad tik sutvarkė, o jau po dvejų metų provežos išsimina. Tokiu keliu joks mąstantis vokietis ar švedas net važiuos mažesniu nei rekomenduotina greičiu, o ne viršys ir kalbės apie įstatymais didinamą greičio limitą.
VikceII 2015-02-19 17:50
nu ziauriau nebuna baik juokus pigiau vaziuoju ir nesigedyju, nepilu naktimis kad nematytu niekas o ir gedimu maziau nei dyzeliuose..
1337 2015-02-19 17:56
O kuo blogai dujos? Na atmetus maroziškas poniatkes Žmogus važiuoja pigiai ir patogiai + saugo gamtą ir tavo plaučius, kai tuo metu išdidūs jo kolegos verkia kad nėra už ką bako prisipilt arba terliojasi su kontrabanda
Absoliutas 2015-02-19 18:01
Cia is serijos man reikia ekonomiskos masineles, bet kad dar bisky ir trauktu Viskas cia gerai, tiesiog trolinu ir tiek As pats dujines niekada neturejes todel mano nuomone yra neobjektyvi, tik atsimenu su kolega teko vaziuoti kelis kartus. Tai prisiminimai juokingi buvo, pasijutau tarsi sedeciau lektuve kuris pateko i turbulencijos zona
immortallt 2015-02-19 19:00
Prieš dujas nieko neturiu, bet statistika dažniausiai tokia, kad jei dujos, tai kibiras Ypač patinka, kai Opel'is 15 metų senumo aplenkti bando lekančius ant 180...
Xdmin 2015-02-19 19:27
Tai kad atvirksciai, nelabai kas deda duju i kibirus, kurie ir taip tevalgo 5-6l benzino, nes neitin sutaupysi (jei atsipirks is viso) ir bagazine visiskai prarasi. Tuo tarpu 15 metu Opelis ) jei buvo priziuretas tai tik ESP netures. Man labiau juokinga o tuo paciu ir uzknisa, kai bando lenkti su visokiais Toyota Yaris 1.1l varikliu, ant 110, nes daugiau tiesiog netraukia (nu ir aisku moteris nesugalvos imest 4 pavara ant lenkimo).
bahuriux 2015-02-19 20:04
Apie visureigiu vairuotojus teisingai parase, jie tik kompensuoja savo kazkokius kompleksus masinos dydziu. Netraukia dzipai isvis, bet ju vairuotojai isitikine priesingai, buna ziauriai juokinga, kai bando lenktyniauti ar rodyt magistralej kiek eina. Visada mane pralinksmina tokie lenktyniautojai, kai nuliovas maziau nei metu senumo dzipas pasikrauna malku nuo senos bulkos, arba nuo seno opelio, tai zinoma kad varomos dujom, o kaip kitaip. Beja ar dar gyvas tas mitas, kad dujos eda varikli? Nes as vaziuoju gazas dugnas ir varikliai laiko jokiu problemu.