Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
OssK94 2015-02-22 20:39
Zinau vienas Asus modelis si defekta tikrai daznai turejo tik nepamenu kuris modelis butent.
Sinupretas 2015-02-22 21:12
Nežinau kaip paskutiniu metu, bet HP turėjo (benustebčiau, kad ir turi) bėda su akumuliatorium. Po kažkiek ciklų ji tiesiog nesikrauna. Išeitis viena- pirkt kitą. Dėl to HP nepirkčiau.
laimius 2015-02-22 21:17
Ko noreti is biudzetiniu. Acer kaista, po to perkaitusios plasmases luzineja. Asus ir gedimu pasitaiko kad ir hdd sugenda bet solidesnis. Tad visur dalys pigios. Sony nera ko lyginti. Uz ju kaina verlo klases dell iseidavo. O tas laikys dar geriau. Is pigiausiu gal asus, noreciau ciut brangesni aukstesnes klases acer panandyt. Pigus laiko o brangesni su geresniu korpusu ir ausinimu neuzmusami turetu but.
mobilunkas 2015-02-22 21:26
gyvenime neteko matyt nekaistancio hp- kojas degina, 1 tai net islyde plastikines ispuciamo oro groteles(tiek dulkiu pririnko). rinkciausi dell del kokybes, arba acer del kainos
Eič 2015-02-22 21:31
Turiu du acer, tikrai ne pačius prabangiausius kompus. Vienam jau kokie 7 metai. Pagrindinės problemos: aušinimas (spėju dulkių pravalymas padėtų) ir klaviatūra.
Kitas taip pat yra ne pats naujausias (net nežinau kiek.. iki 5 metų kažkur): pagrindinės problemos: klavatūra, korpusas ir aušintuvas pradėjo skleist garsus nemalonius, tačiau padaužius viskas veikia
Turiu dar vieną HP, jis pigus ir dar naujas. Klaviatūra, po acer kompų - nuostabi! Dėl aušinimo nesiskundžiu kol kas.
DAR Dell kompas vienas. Taip pat gan pigus. Klaviatūra ir touchas (pelės) nustojo veikt po kurio laiko.
Tomux123 2015-02-22 21:57
Radau dar vieną straipsnio autorių paprastą, bet taiklų patarimą http://www.sugedo.lt/index.php/naudingi ... autu-ilgai
SkylineDiT 2015-02-22 22:29
Pats naudoju Dell XPS L502X tai beveik jokių problemų neturėjau. Buvo tik HDD sugedęs seagate. O šiaip jokių problemų dėl perkaitinimo ar kitko nebuvo. O brolis turi Inspirion N5110 tai kaista labai, korpusas pradėjo lūžti, nors abu pirkom kompiuterius prieš 3 metus, bet jo jau į pabaigą eina jei dar metus trauks bus gerai.
Robix83 2015-02-22 22:30
Na, dėl MSI lankstų silpnumo drįsčiau pasiginčyti. Gal norėjote pasakyti, kad vyriai per stiprūs pigiam kėbului ir jį išlaužo..?
Dėl Toshiba pardavimų apimčių Lietyuvoje - taip pat ne labai tiesa. Jie ne ką mažesni nei Lenovo.
HP panirimas į tamsiuosius amžius sąlygotas ne vieno-keletos modelių linijų nesėkmės, o požiūrio į klientus. Amžiną atilsį Jobs\'as A1181 modeliukams, nors ir LABAI nuostolingai, bet paskelbė viso gyvenimo garantiją lūžinėjantiems krašteliams, tuo tarpu HP pasiūlė susikišti modeliukus ten kur tamsu jau po 12 mėnesių garantijos...
Pranešime spaudai turėtumėte būti geriau pasiruošęs (kalbu ne vien apie gramatiką ir stilių), o straipsnio apačioje derėtų nurodyti, kad tai Jūsų asmeninė nuomonė, bet ne realūs dėsningumai.
Zergas 2015-02-22 22:50
kazkoks bla bla bla straipsnis paremtas neaisku kokiais duomenimis.macu cia isvis nera,tipo negenda?
jijami5 2015-02-22 23:39
Kadangi visi dalinasi patirtimi tai prisijungsiu.
Turiu acer kompiuteri jau 2 metai, pirkau nes turėjo galingas dalis ir kainavo 2,4k, kai kitos firmos 3,3k analogiskas variantas. Ir kolkas nesigailiu, viskas einasi puikiai, išskyrus korpusa nuo kurio sutaupiau, nes lengvai braižosi ir kažkaip truputėlis viršutinio kampo plastmasės nulūžo, bet dabartinius žaidimus visvien gerai velka.
O jei kasnors prašo patart kokios firmos pirkt tai siūlau asus, nes su jais bent jau iš patirties problemų mažiausiai būna.
Sljder 2015-02-23 00:08
Prisidėsiu prie patirties.
Turiu ASUS x50SL. Pirktas berods 2008m.
Gal prieš metus sugedo DVD-ROM'as, bei gana garsiai dirba ventiliatorius (nors ir dulkės valytos ir pasta pakeista). Daugiau jokių problemų, vyriai kiek laisvoki, tačiau laiko gerai nors naudojamas kasdien.
siluetaz 2015-02-23 00:26
Dėl Acer korpusų pritariu, bet su sąlyga kad kalbam apie biudžetinius modelius. Pats turėjau (ir tebeturiu, tik nelabai benaudoju) 5742ZG, tai per 4 su trupučiu metų niekas nesugedo ir dabar gyvas puikiai veikia, tiek kad ergonojimos nerasta jame ir plastikas korpuso tikrai pigus ir trapokas, jau pabaigoj pradėjo kristi patys tie guminiai padukai kur būna ant ekrano šonų ir apačioj ir pan. Bet čia per 4+ m, ir jokio iš vis gedimo, nors matė ir šilto ir šalto. Kaitimo problemų tikrai nebuvo.
Dabar neseniai nusipirkau VN7-791. Ką galiu pasakyt. Parametrai identiški MSI laptopui už 5k lt, o aš mokėjau per akciją 3.1k lt. Šitas turi "įgimtą" bėdelę su wifi ir tokį "ką dabar" touchpad, bet asmeniškai nei tas nei tas man per daug netrukdo. Visa kita - tvirta ir užtikrinta, tikrai nėra nei iš tolo pigus ar nepatvarus korpusas. Visuomoj, vienas džiaugsmas naudotis. Aišku ergonomija (turiu galvoje klaviatūra, touchpad, bendras jausmas naudojantis) neprilygs niekad kokiam apple ar dar ten kam, bet tai ir kaina "truputį" skiriasi. Dėl kaitimo bėdų irgi nėra.
Apie kitus gamintojus daug nepasakysiu, tik žinau kad pusbrolis turėjo HP kažkokį ir su juo daug žaisdavo, tai motininė sudegė kokius 3-4x. Neaišku kiek paties modelio gliukai, kiek jis pats neprižiūrėjo, bet toks faktas.
salemas5 2015-02-23 00:30
Turiu HP laptopa, tai jo pagrindine beda yra su ausinimu, labai silpnas ausintuvas, kuris labai garsiai dirba ir batareika labai greitai issikrauna.
sub 2015-02-23 08:24
Manau Sony ir Apple kompai yra aukštesnio lygio, vien pagal korpuso charakteristikas, tad dėl to neverta ginčytis. Visi pigiakai iki 1500 lt. yra nieko verti, tada geriau planšetę su klaviatūra pirkti.
O galop, nesuprantu, kodėl tiek daug "neverta skaityti". Juk nemažai skundėsi tech. temų trūkumu. what a f.?
ssigitas69. 2015-02-23 10:32
Daug kompų esu turėjęs. Toshiba- neturėjau jokių problemų, su Acer irgi, tik antrą modelį jau pirkau biudžetinį, tai prasta korpuso kokybė, prastas garsas. Kalbant apie stalinius, turėjau visokių bevardžių ir jokių problemų rimtų nebuvo, o va Dell - išskirtinai nesiseka. Turėjau stalinį - \
Simintis 2015-02-23 11:49
Kaip specialistas, su dauguma pastebėjimų sutinku, kitomis abejoju. Štai kaune MSI nepalyginamai rečiau sutinkamas nei Toshiba, o šių gedimų spektras nuo 2008 metų grafikos plokščių iki lizdų kvailiojimų ir keistų programinių nesuderinamumų, su kai kuriais USB įrenginiais, taip pat senesnių modelių plastikas gan trapus, gali varžtą išsukti kartu su sriegiu.
Tai kad acer kaip taisyklė keičiami lizdai ir ekranai, kalta ne tik pigi plastmasė bet ir atitinkama pirkėjų grupė. Nors turiu pastebėti, šie kompiuteriai be problemų tarnauja tik tada kai naudojami kaip staliniai ir retai pakyla nuo stalo. Vežiotis ir nešiotis į lovą tinka mažiausiai.
lenovo biudžetiniai didesnis nusivylimas nei Asus, tačiau aukštesnėje klasėje apsikeičia vietomis. Dell XPS/Latitude dirba puikiai, tiesa, vienas kitas XPS servise yra apsilankęs dėl motininės, tačiau nepalyginamai rečiau nei inspiron. Senesni inspironai taip pat turi problema pažįstama iš Asus F3 laikų - uždžiūvantys vyriai, dėl ko išlaužomi tvirtinimai.
Apie sony nieko blogo negaliu pasakyti, atrodo tikrai geri, lankėsi tik keli, dėl akumo ir USB lizdų.
HP probook kompiuteriai visai neblogai vykę, o biudžetiniai iš esmės kaip ir kiti, bet pastaruosius 4 metus biudžetinius asus vertinau geriausiai, nors nauji pasitikėjimo dar neturi.
Daugiau atkreipiu dėmesio į biudžetinių periferiją: silpnos kolonėlės, vienas 3.5mm lizdas ir ausinėms ir mikrofonams, didelis elektros tinklo trukdžių gaudymas, nepatogios arba per mažos touchpad pelės.
FtBall 2015-02-23 13:27
Pasidalinsiu ir pats savo patirtimi. Turėjau Asus laptopą, biudžetinį, už 1800 pinigų. Draugas turi įdentiškų parametrų HP, už tiek pat pirktą. Pas jį smarkiai kaista, žaidžiant tą patį žaidimą, tais pačiais nustatymais, mano Asus vos sukosi ventiliatorius, o pas jį - maksimaliu pajėgumu. Bet vėliau prasidėjo bėdos su mano Asus. Ekranas neberodė, kietas diskas nustojo veikti. Gavau kitą HDD, nusipirkau ekraną. Paskui motininė visiškai užlinko.*
Dabar turiu Acer'į, 2 metų, 2300 pinigų. Pusę metų naudojamas kaip stacionarus, o prieš tai 1.5 - kasdien į paskaitas, biblioteką. Baterija vis dar turi 90+% pilnos talpos - ~3val. Dulkės nė karto nevalytos, tik su siurbliu prasiurbtos. Kaista smarkiai, tai nusipirkau ventiliatorių-padėklą jau pirmais metais. Žaidimo metu temperatūra laikosi ~95 laipsnius. Neatsižvelgiant į tai, kad įprastai naudojant temperatūra ~60-70 laipsnių, kaista ranka, tai visai neblogas kompiuteris.
* - sesė supyko ir sudaužė. Bandėm taisyt, bet napavyko.
Gediminas Jurgaitis 2015-02-23 18:31
turejau acer 5738 ir tik patys geriausi atsiliepimai! pirktas 2009m. 500gb hdd, 4gb ram ir mokejau man rodos su kazkokia super turbo mega akcija 1500lt! veikia puikiai isskyrus, kad pries pusmeti pakeiciau procesorias/vaizdo plokstes ausintuva, nes guoliai subyrejo tarskejo kaip isprotejes. ejo 24/7 visa laika, pries pora savaiciu pardaviau uz 100£ ir mergaite dar dros ji ilgai. tampytas metytas po lovas, vaiko tampytas belenkaip, man net keista buvo kaip jis tiek istvere. klaviatura pakeiciau gal 5 kartus nes vis knopkes vaikas mazas budamas islupdavo, su suspausto oro balioneliu prapusdavau kuleri laikas nuo laiko (taip manau as ji ir papjoviau) ir jokiu perkaitimu nebudavo, aisku kai kartais tenka atidaryti draugu, bendradarbiu laptopus pasidaro aisku kodel laptopai perkaista. viskas uzsikise totaliai, lyg kokiu veltiniu viskas uztraukta, turejau dar kazkur nuotrauka vieno laptopo visi ortakiai aklinai uztraukti ner ko noreti, kad perkaista. ai va prisiminiau kas uzknisdavo pradzioj su tuo laptopu, tai pastoviai atsisukdavao varsteliai ekrano vyriu, paskui pripyliau loctite i sriegius ir bedos baigesi. is siaip is praktikos kiek susiduriau tai nera laptopu nei vieno brendo kuris nefeilintu... visur yra broko ir pas visu labai giriamus obuolius.. broko yra visur.
Mbucks12 2015-02-23 18:44
Chebra, turėjau Dell Inspiron 510, va ten tai aparatas buvo. Praūžė daugiau nei 10 metų, nors bene visą laiką ant kaldros buvo padėtas grotelėmis, bet nei kiek nekildavo temperatūra. Krisdavo kartais iš nedidelio aukščio ir su juo buvo visą laiką dirbama. Vienintelis dalykas kuris nusėdo per tuos 11-12 metų, tai baterija beveik visiškai nusėdo, juos tik pusvalandžiui užtekdavo. Žodžiu, atidaviau jaunesniam pusbroliui aš jį po tiek metų dar tebeveikiantį.
salemas5 2015-02-23 23:20
Nesiskaito Tais laikais gamindavo is kokybisaku medziagu labai gera, ilgaamze ir kokybiska technika.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kokie nešiojami kompiuteriai genda dažniausiai?