Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
raimism 2015-03-06 12:57
naudoti pjezo elementus pačioje padangoje - labai teisingas sprendimas. Nes iki šiol dauguma sprendimų buvo kurti ''elektrą gaminantį kelią'', kurį spaudytų juo važiuojančios mašinos. reikia tikėtis, kad vien konceptu neapsiribos, šia kryptimi judės ir toliau.
SaMaras 2015-03-06 13:49
na man kažko iš pirmo žvilgsnio trūksta.. termoelektrinė manau efektyvesnė būtų ant aušinimo ir išmetimo sistemų.. pjezo.. hmz.. na gal kažką ir pagamins, bet ar verta?
Baisuols 2015-03-06 15:22
Kaip ir su pjezo keliais kažkas užmiršo pirmajį termodinamikos dėsnį.
bahuriux 2015-03-06 15:58
Butent.
Zymiai naudingiau 'amzinuosius variklius' deti ten kur jie ir turetu stoveti, ten kur yra svyravimai pvz. amortizatoriai. Ten betkokiu atveju svyravimai turi buti prigesinti, o ta padaryti butina, naudingai arba ne. Kodel neimontavus tieisog linijiniu elektros sroves generatoriu, arba jei masina didesne tiesiog galima paversti amortizatoriu pompa, kuri suktu hidraulini varikli+generatoriu. Dar bonusas tas, kad galima keisti pakabos standuma ir toks amortikas tures maziau judanciu daliu, reiskia tarnaus ilgiau.
raimism 2015-03-06 19:01
bet kokiu atveju automobilio padangas veikia apkrova - ir veiks, kol yra žemės trauka. Todėl tai panaudoti yra teisinga. Šį prototipą kūrė Goodyear, todėl ji ir išnaudojo tai, kas įmanoma iš padangų. Tai nebuvo ateities elektromobilio prototipas. Bet žingsnis geras - Goodyear dirba ties padangomis, koks nors amortizatorių gamintojas irgi kažką padarys, iš F-1 perims kinetinės energijos rekuperacijos ir šilumos ant išmetimo vamzdžių rekuperacijos sistemas. Ir atsiras elementų, kuriuos bus galima panaudoti konstruojant tikrai rimtą elektromobilį. Vien ant automobilių gamintojų pečių palikus šią užduotį nieko nebus.
bahuriux 2015-03-07 12:55
Pastarosios tavo paminetos sistemos yra simtais kartu naudingesnes, tikrai vertos demesio ir jos yra sukurtos ir veikia, ties tuo ir reiketu koncentruotis, nes is to didziausia nauda. Nenoriu net zinoti tokiu padangu kainos, nes tai isvis neatsiperkantis reikalas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Sukurta padanga, kuri aprūpins automobilį energija (Video)