Paskelbė elektromobilio „Nissan Leaf“ gedimų statistiką - rezultatai įspūdingi

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

almanciuks 2015-03-30 14:16
Nėra kam gest tai negenda, kas čia per nuostaba?
immortallt 2015-03-30 14:31
Na nuostabą turėtų čia kai kam kelti, kur aiškino, kad "elektronika" visa ges, nes pagal juos, VDV automobiliai su virš 1,000 judančių dalių patikimesni.
HardAxe 2015-03-30 14:56
dar būtų įdomi kilometražo statistika tarp leaf ir lyginamų vdv
immortallt 2015-03-30 15:48
vidutinis elektromobilis per metus nuvažiuoja daugiau nei vidutinis VDV Berods apie 30%. Kažkur užsienio šaltiniuose buvo straipsnis.
kestutisz 2015-03-30 16:01
šiaip jau angliškame straipsnyje kiek supratau tik apie baterijos gedimus - VDV per trejus metus akumuliatoriai genda irgi neypatingai dažnai
immortallt 2015-03-30 17:34
kestutisz, kad elektromobilyje tik akumuliatorius gesti ir tegali. Nesakyk, kad VDV važiuos be variklio, pavarų dėžės ar vienos iš juose esančios detalės.
Shinigami 2015-03-30 18:10
Straipsnyje gerai parašyta, tu tik nesugebėjai suprasti kas ten parašyta. O ten parašyta, kad per 3 metus elektromobilyje sugedo tik akumuliatorius, daugiau nieko. Tuo tarpu VDV tik akumuliatorius nesugedo.
aurimokas 2015-03-30 19:46
Tegul parašo statistiką po kokių 10 metų, kaip tie Nissan Leaf su nė viena pakeista elektrinio variklio detale nuvažiavo 250 tūkst. km. ir vis dar važiuoja Asmeniškai iš pažįstamų rato žinau tiek automobilių su tokiom ridom ir nė karto netvarkytais varikliais, sankabom, greičių dėžėm ir t.t. (apart einamųjų važiuoklės remontų ir elektros lempučių keitimų), kad neužtektų visų turimų pirštų suskaičiuot. Jau nekalbu apie tai, kad su šitu automobiliu tik iki parduotuvės ir atgal gali važiuot, nes niekur toliau už miesto neišvažiuosi
sabotan 2015-03-30 20:15
Jo jo papasakok babutem sitas nesamones. O elektros variklije yra tik viena judanti detale tai nera kam ten ir gesti. O tu matei kokia statistika 0,01 vs 0,226 . Elektromobiliuose yra tik vienas dalykas kas gali sugest tai baterijos
ISG 2015-03-31 02:04
Aurimokas, islysk is urvo kuriam gyveni, ir pasidomek kiek km nuvaziuoja siuolaikiniai elektromobiliai
kestutisz 2015-03-31 14:32
Na ten statistika Leaf'o baterija (ne pats variklis, ne keitiklis) vs VD variklis, o ne visas automobilis. O ir automobilio gedimai kol garantija tai net nežinau ar labai jau kam įdomūs? Vistiek čia aktualiau kokia bus baterijos/keitiklio, galų gale tų išlengvintų skardų būklė kainai pasiekus kokius 6kE. Žinoma, aš pilnai tikiu jog ten stengtasi sudėti ne kinietiškų vatų komponentus (kas belieka kai automobilis be įprasto variklio/greičių dėžės/sankabos vistiek kainuoja daugiau nei su viskuom), bet jau taip visai negendančių (ar bent jau neįkandamų korozijai) dalių nebūna.
vyckas 2015-03-31 14:45
Labai nenustebčiau jei elektromobiliuose būtų mažiau elektronikos nei tradiciniuose. Kai šiuolaikiniuose auto visas variklio, pavarų dėžės ir dar velniai žino ko darbas yra kontroliuojamas kompiuterių.
FtBall 2015-03-31 15:48
Niekam neįdomi ta senų automobilių statistika. Įprastas vakarietis, pasibaigus garantijai, automobiliį į rytus išsiunčia, ir baigtos bėdos. Pritariu, jog kolkas elektromobilis šiuo metu negali pilnai atstoti VDV automobilio, tačiau, net neabejoju, jog buvo tokių, kurie netikėjo, jog VDV pakeis arklį.
immortallt 2015-03-31 18:01
Tesla jau pilnai pakeičia VDV. Dar po poros metų, kai bus Tesla III, tai pakeis ir vidutinės klasės automobilį. Dar praeis penkmetis, pakeis ir ekonominės klasės VDV. Viskas savu laiku, jokia technologija negimė ir neužkariavo rinkos per metus.
Simplicity 2015-03-31 18:14
Bullshit. JAV vidutinis automobilio amžius yra ~11 metų, o EU15— ~8 metus. (Vienintelė KIA siūlo 7 metų garantiją, o kitų gamintojų garantija yra gerokai trumpesnė.)