Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vanduo4 2015-04-14 19:50
- Šneki kaip tikras bailys, ketinantis tepti slides vien tik pamatęs rusų vėliavą.
- Geriau jau sakyk, kad nenori tarnauti, o ne šnekėk tas nesamones.
Arns 2015-04-14 20:09
Va kas būna kai užuot matęs, įsivaizduoji ką nori pamatyti. Devynis kartus pamatuos, dešimtą kartą rašyk komentarus, nes nei "faktų" teisingumas, nei išsireiškimai garbės tau nedaro.
vanduo4 2015-04-14 20:16
- Būtent. Dabartinė kariuomenė - tai tik per jėgos struktūras save sugebėjusių realizuoti susikaupimo vieta. Civilizacijos ten nėra. Tad ilgainiui armiją pavertus šauktinių armija, manau vidinėje santvarkoje bus įnešta rimtų šiuolaikiškų pokyčių. Ir tarnavimas armijoje nebus vien tik aklas nurodymų vykdymas. Ten bus ir atsižvelgiama ir į kareivių poreikius.
- Tarptautiniai mokymai seniai parodė, kad Rusijos armijai būdingas nuožmumas ir brutalumas niekuo nepagerino jų rezultatų vykdant užduotis.
- Taip kad šviežas kraujas gerai tik tuo atveju, jeigu tam kraujui bus leista reikštis, o ne kiekvienas bus kalamas pagal seną schemą. Būtent dėl to ten niekas nenori eiti. Šiuolaikinėje armijoje nėra nei: patriotizmo, nei naudos sau, nei tai pramoga. Tik bukas, neginčijamas nurodymų vykdymas. Išmokyti šaudyti ginklu galima ir be prievartos kareivio atžvilgiu.
- Sakysite, kad nepatyrę prievartos ir patekę į nelaisvę kareiviai greičiau paluš? Klystate. Nesužalotas ir prievartos nepatyręs savo šalį mylintis patriotas jaus tik vis stiprėjančią neapykantą pagrobėjams, nes jis tiesiog nežinos to jausmo kaip nevykėlis arba beviltiška situacija.
- Kareivis turi būti mokomas tapti stipria asmenybe, dirbti komandoje, o ne skirstyti į "šviežią mėsą ir dembelius".
- Ką Lietuvos armija dabar sugeba, tai sužlugdyti žmogų, išmesti lauk ir viešai su pasididžiavimu paskelbti - "neištvėrė, buvo per silnas". Jeigu žmogui armija netinka. Kodėl jam neleisti tiesiog ramiai pasitraukti. Kam tos famfaros?
- Tas silpnas gyvens dar ilgai po to, kai jūs nudvėsit prie fronto linijos.
- Lietuvai armija yra būtina, bet ne tokia, kokia yra dabar. Didofščina, o ne armija.
kionig 2015-04-14 20:21
, kitąsyk mestelk tokias atviras žinutes Arnui į AŽ. Tegu jis ten skaito ir interpretuoja kaip nori. Ištryniau, gi turime laikytis demokratijos ir leisti 'tokiems' jei ne kalbėti, tai kliedėti su savo neklystamu egzpertizmu persmelkto menkinimo klišėmis. Tad nereikia pasiduoti Arno provokacijoms, jam ir kitiem aiškinant, kad visi čia nemotyvuoti, kad visi šauktiniai yra mėsa, kai patys nėra laikę ginklo rankose ir praėję BKM'o. Į tokių nuomonę nereikėtų žvelgti rimtai. Internetiniai anonimai besiskelbiantys daug suprantą rodo priešingą vaizdą. Tad kviečiu skaniai pasijuokti iš tokių komentarų. Jų vienintėlis maištas tėra jei ne burbėjimas panosėje, tai piktų, tulžimi skiestų, komentarų rašymas - šiandien jie tik tiek teseguba. Kitus vertina iš aukštai, kai patys nėra ir nebūtų ką geresni už engiamuosius.
Pumper 2015-04-14 20:27
Apie kokį atgrasymą kalba eina? Gi ginkluotės tai vis tiek Lietuva neturi - kas iš tos kariuomenės? Ar siūlai kaip sovietam kariauti: vienam pištalietas, kitam kulkos ir siunčia ant patrankų mėsos (tik mūsų atveju būtų vienam pištalietas, trim po kulką)?
Arthuras 2015-04-14 20:50
Labai pritariu Shinigami post'ui. Didžioji dalis žmonių yra per daug primityvūs, tik balta ir juoda matantys. Juos ypatingai lengva paveikti.
Dar vienas karštakošis pasiruošęs šakėmis gintis nuo tankų. Ar kažkas sako, kad reikia nesiginti visai? Ar kažkas sako, kad reikia atsisakyti kariuomenės? Ne, niekas taip neteigė. Todėl tu tik kliedi. Triedi ir kliedi. Absoliučiai. Ne civilių darbas ir reikalas ginti valstybės teritoriją. Tam turim atitinkamus valstybės organus, kurie turi tuo rūpintis. Kaip ir kitais visos valstybės ir jos piliečių reikalais. Jei mūsų kariuomenė nesugebės atlaikyti priešo puolimo iki pagalbos gavimo, nepadės ir prastai paruošti bei apginkluoti civiliai.
evaldosia 2015-04-14 21:12
siūlau kiekvienam norinčiam pilnamečiui leisti nusipirkti automatinių ginklų,be jokių sąlygų ir apribojimų(aišku sveikiems),na panašei kaip jav.po metų abejoju ar kas nors lietuvą pultų.aišku per pusę metų ir patys lietuviai seve neblogai iššaudutu,bet kadangi lietuviai pakankamai pikti,užpuolikui nesaldu būtu.
Eidumukas 2015-04-14 21:14
Tai jei neturim dabar pakankamai ginklų, tia nereiškia, kad nereikia jų įsigyti (pagla išgales) ir stiprinti kariuomenės. Manau, sutariama ties tuo, kad kariuomenės reikia. Tik klausimas, kokios. Man galva, padidinus finansavimą ir skaičių karių būtų prevencinė/atgrasymo priemonė.
kionig 2015-04-14 21:30
, narcizmu apsirgusių, su iš viso su karyba neturėjusių reikalų, patys nei tarnavę, nei ginklą laikę rankose, o jų argumentai tiesiog nenuginčijami! O kas vemia epitetais, tai ne ką mažiau, kurie yra prieš šį įstatymą. Konkrečiai nebecituosiu ir nebesikartosiu.
crashas 2015-04-14 21:38
Na jei kalba buvo pradeta palyginimu tai galima ir pratesti. idomu kiek tame paciame seime yra saziningai mokanciu mokescius ir tarnavusiu. Manau valdininkai turi rodyti pavyzdi ne kalbom o veismais. O apie pacia armija, sauktinius. Gal ir atsirastu savanoriu bet kaip kas ten minejo atitinkami atlyginimai privalo buti paziurekit kaip kitur zmones turintys ivairias specialybes kvieciami prisijungti siulomos algos net derinamas laikas kada zmogus gali, tam kad tai netaptu kliutimi gyvenime. Dar vienas dalykas tiesa sakant cia paciam taip buvo, nors medicinines patikros neperejau, paklauses ar galeciau tarnauti kaip savanoris. Nors netiesiogiai bet atsakymas buvo - ar tau viskas gerai su galva... Taip kad patys nenori o po to verkia, - mums reikia to, reikia ano. Kam reikia tas tegul ir eina.
kionig 2015-04-14 21:49
, kas per asmuo buvo, kokio rango, kokias pareigas ėjo? Norėtųsi konkrečiau, nes iš to, labai daug galima priskaldyti "prieš". Prašyčiau konkrečiau.
Gediminas Jurgaitis 2015-04-14 21:57
nereikia cia tu eGZperto isvedziojimu... sauktiniu armija yra yra tik runkeliu burys, kurie buvo siek tiek apmokyti (na nebent tu manai, kad metu uztenka is runkelio padaryti kareivi) ir pavadinti kareiviais. O kur as ir ka lenkiu ar nelenkiu tai cia jau ne tamstytes reikalas.
priesingai, nei daugelis cia pezanciu, as bent jau turiu drasos prisipazinti, kad nesu toks super drasuolis, kad galeciau stoveti fronte...
Arns 2015-04-14 21:58
man regis aukšto tono vėmimo garsais apdalini nesutinkančiais su tavimi. Nieko niekad nesugebėjai pateikti nė vienoje diskusijoje. Tačiau pasirodo visose visus nugalėjai
Marius.brn 2015-04-14 22:08
O dar nuostabiau būtų, jei prie kiekvieno savo komentaro pasirašytum, "mano nuomonė", nes sunkiai pamenu, kada bent pusę savo faktų atmatavai. Vieną tokį tavo faktą palikau pasiskaityti mano prieraše.
kionig 2015-04-14 22:12
Fronte stovėti reikės ne tik drąsos, bet ir kitų įgūdžių, gebėjimų. Ir vienas nuogas fronte nestovėsi kaip baidyklė, bet dirbsi komandoje ir komandos vientisumas priklausys nuo asmenų, išmanančių karybą. Kai šitą suprasi, nebesivadovauk tais tuščiais teiginiais apie drąsumą.
Marius.brn 2015-04-14 22:17
Jei netiki, nebūti kiršinti ir klaidinti. Koks esi ekspertas, kad galėtum komentuoti, kad kariuomenė (beja, lietuva armijos neturi, tai tik karinis vienetas) yra runkelių burys? Kad uždirbtum teisę niekinti kariuomenę, tai bent jos veikloje turėtum dalyvauti, o dabar tik pili pamazgas.
Arthuras 2015-04-14 22:36
O politikai - daug išmano apie šį reikalą? Ką girdžiu iš įstatymą priėmusių ir jį agitavusių - tai skiedalus. Pramiežtus su pseudopatriotizmu ir kt. sysiuku.
kionig 2015-04-14 22:39
Uuu, pupuli! Kaip aš mėgstu tokius pasikandžiojimus Kalba tas, kuris čia iš viso kažką sugeba.. Rašyti aktyviai komentarus būnant studenčioku.. He
Marius.brn 2015-04-14 22:56
Tame reikalas ir yra, kad tam tikri valstybės organai, teisėtai išrinkti, priimą įstatymą, o jūs dėl to baubiat. Beja aš tokios valdžios nebūčiau rinkęs, bet neturiu nė mažiausios bėdos pritarti šitiem sprendimam.
Tu pats supranti ką parašei apie civilius ginančius lietuvą? Tam ir reikia šauktinių, kad paruoštumę geresnį karinį rezervą, Arthuras, kokius dar civilius?
O beja, aš mažiausiai pasiruošęs ką ginti. O ypač su šakėmis.
Shinigami 2015-04-14 23:01
Ką duos privaloma tarnyba?
Per 9 mėnesius tu nieko rimto neišmoksi, kaip tik būti patrankų mėsa. Jei prasidėtu karas, tai tie keli tūkstančiai einančių privalomąją tarnybą nieko rimtai nemokėtu ir butu mažai motyvacijos. O tie kurie kurie butu baigę privalomąją tarnyba, tai puse jų gali būti jau pilvus užsiauginę. Dėl to nesugebės fiziškai aktyviai judėti plius ir teorija bus pamiršę. Juk baigus 9 mėnesių privalomąją tarnyba niekas nebevers treniruotis. O kadangi didelė dalis dirbs sėdima darbą tai pilvukas greitai užaugs ir organizmas atpras nuo fizinio darbo. Todėl iš tokio rezervo bus tiek pat naudos kiek šuniui penkta koja. Nori stiprios armijos? Reikia profesionalios armijos. Žinoma tam reikia nemažai pinigų, bet realiai jų yra daug tik naudojami neracionaliai. Pav. steigia saugomas teritorijas ir rezervatus kurių niekam nereikia ir kas tik naudoja pinigus. Nors dabar jau sugalvojo iš tu saugomų teritorijų padaryti UAB'us ir apmokestinti.
P.S. manęs į armija nešauks, todėl dėl to aš nesijaudinu. Man tik nepatinka skuboti politiniai sprendimai kurie turės daugiau žalos nei naudos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Požiūris. Tarnyba kariuomenėje - kaip mokesčiai, visiems turėtų būti privaloma ir be išimčių