Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Shimelis 2015-05-11 13:37
Na ismetimo sistema butu galyma sukonstruot taip, kad salutinis produktas kapsetu i atskyra bakeli. Tada beliktu jy sekancio kuro uzpylimo metu istustinti ir viskas
Absoliutas 2015-05-11 13:55
Tikiuosi, kad tu kai uzkaiti arbatos virduly (arba puoda su bulvemis) irgi garus surenki i atskira talpyklele, o tada viska ispili i kriaukle. Juk neleidi vandens garams pasklisti po virtuve ane?
FtBall 2015-05-11 14:18
Sugaudyt garus tikrai nėra problema. Galėtų netgi būt kaip automobilio privalumas - vanduo varva į bakelį, o kai nori atsigert - iškart turi gėlo vandens
T 2015-05-11 14:34
Manau ateitis priklauso vandenilio, o ne elektros varikliams.
To Ličio pasaulyje yra labai riboti kiekiai, o kuo kitu pakeisti šitą elementą labai nesiseka. Yra bandymai jį viskuo keisti, tik deja jie taip ir baigiasi.
Labai laukiu nesulaukiu atominės sintezės reaktorių, kuriuos kaip suprantu labai sunku net suprojektuoti. Suprantu, kad iš pirmo jie gamins brangią energiją ir iš jų eis radiacija, o ta visa gamtos energija turi labai daug problemų, viena iš jų jos netolygus energijos teikimas.
immortallt 2015-05-11 14:39
T, juokingiausia tai, kad vandeniliu varomi automobiliai yra su elektros varikliais ir iš esmės tai elektromobilis su kitokio tipo baterija Tai yra vandenilis gamina elektrą. Jei naudojamas kaip VDV kure, tai žiauriai neefektyvu ir niekada nebus brangiau nei už elektromobilį su akumuliatoriumi.
Bet 99% pramoniniu būdu pagaminto vandenilio gaunama iš iškastinio kuro, tad nauda taršos atžvilgiu neitin didelė. Taip pat kaina vandenilio negali stipriai mažėti, tik šiek tiek. Tad kainos atžvilgiu nekonkurencinga. Nebent sugalvos naują technologiją, kaip vandenilį išgauti visiškai kitokiu būdu.
vazzy 2015-05-11 14:58
tai jau dabar gi isgauna vandeni is vandens. elektrolizes metodu full cell'ese. 2H2o + E --> 2H2 + o2, tiesa cia naudingumo koef apie 50%, visa kita nueina i siluma celeje.
kestutisz 2015-05-11 15:08
Bet kažkokia rimta priežastis kodėl vis neįsigali Volt/Ampera tipo mašinos kur VDV variklis tik kaip generatorius batareikai krauti. Irgi ten vieni privalumai - nėra "milijono dalių kurios gali sugesti" (variklis be transmisjos keičiasi nesunkiai), ekonomiškos net be jokios egzotikos kaip vandenilis. O vat neįsigali ir tiek.
vardasas 2015-05-11 15:19
Kazkam labai nepatinka jog nenaudos naftos produktu kaip ir kaikuriems sio portalo nariams
immortallt 2015-05-11 15:58
vazzy, yra senai būdai išgauti kaip vandenilį iš vandens, bet kaina daug didesnė dėl didelių energetinių sąnaudų. Taip pat yra ne tik elektra, bet naudojamas berods platina, kuri dega "sudega".
kestutiz, elektromobiliai irgi kol kas sunkiai įsigali Kodėl? Na viena iš priežasčių masto ekonomija. Be to judančių dalių vis tiek yra, tai tas pats generatorius. Reikalingas ir akumas, atitinkamai kaina iššauga.
kestutisz 2015-05-11 16:37
Tai elektromobilis ir dabar turi vieną didžiulę problemą - kainą. Vandenilio energijos šaltinio pridėjimas jos nesumažins. Nebent dėl lengvesnio papildymo ir šiaip lengviau išdgauti didesnę galią (114kW Toyota Fuel Cell Stack prieš Chevroler Volt 54kW elektros generatorių)? Nors ir tai neaišku su tom galiom - kaip kokim Volt'e toks mažiukas generatorius išgauna 54kW kai šiap generatorius jau 40kW yra priekaba su nuosavais ratais. Jau vien iš tokių generatorių namams verslas turėtų eiti kaip iš pypkės...
immortallt 2015-05-11 17:09
1) vandenilio papildymas šiaip sudėtingas reikalas, nes jis gan pavojingas ir reikia spec talpų bei visos logistinės grandinės
2) generatorius dirba pastovia apkrova ir krauna akumuliatorių. Akumuliatorius varo variklius.
3) akumuliatoriai pinga ~8% per metus. Vandenilis dabar turėtų atpigti pakritus dujų kainai, bet technologinio progreso įtaką minimali, nes nepavyksta sukurti naujo metodo, tad kai elektromobiliai pinga, vandenilis visgi stovi vietoje. Vandenilis yra bereikalinga dar viena tarpinė grandis ir ličio jonai gali didesniame tankyje saugoti energiją.
Anonimiausias 2015-05-11 18:03
nepigus bakas
bahuriux 2015-05-11 20:34
Jo nuo tų tai būtume laisvi, tik priklausomi nuo kitų tokių pačių.
O šiaip toyota šaunuoliai, jie bene pirmieji pradėjo pardavinėti hibridus masiškai. Taip pat respekto tašku nuo manes gauna honda http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_FCX_Clarity,
GM https://www.google.lt/search?q=GM+ultra ... 7m3BAQVLtA
http://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_EV1
, na dar volvo iš dalies https://www.google.lt/search?q=volvo+ec ... fm_ya59luI
Tesla, čia net nėra ka ir kalbeti, jie geriausi, tesla gauna daugiausiai respekto taškų, vien todėl kad jauna kompanija sukūre afigiena automobilį, kuris yra elektrinis. Ne, vistik papildysiu, tesla parodė, kaip reikia gaminti automobilius viso pasaulio auto gamintojams kurie turi įdirbį, kad ir po 100 metų.
Atk 2015-05-11 21:17
Naudojant akumuliatorius galima galima išnaudoti regeneracija. Su vandeniliu nežinau kaip.
Buvo toks Stenli Mayer, kuris vandeniliu varė automobilį prieš 30 maždaug metų, atrodo. Naudojo jis gaminant vandenilį aukštą įtampą, rezonansą ir pakelius impulsų. Kažkodėl, kiek domėjausi, niekas nenaudoja aukštos įtampos (kelis kilovoltus), norint išgauti vandenili, visi bukai nuo 12 voltų gauna. O tai galbūt neefektyvu.
Elektromobiliai dar manau, negreit išpopuliarės, gal ir nesulauksim jų dėl didelių laukiančių nelaimių žmonijos. Bet elektrinių dviračių, motociklų ir automobilių vis daugėja. Akumuliaotiai pinga ir lengvėja, o vandeniliniai automobiliai kaip ir stovi vietoje, todėl jei kažką labai progresyvaus nesuras vandenilio atžvilgiu, tada nugalės elektromobiliai.
Cunami 2015-05-11 22:03
Litį akumuliatoriuose ruošiamasi pakeisti aliuminiu.
Kiek girdėjau, efektyvumas pusantro karto didesnis, o kaina mažesnė. Reiks paieškoti internete platesnės info, bet žadama jau 2016 metų pabaigoje pristatyti rinkai tokias baterijas.
Greta to, yra grafeno ir nanovamzdelių panaudojimo galimybės, sako labai pagreitins pakrovimą, kas savo ruožtu padės elektromobilių paplitimui.
Vandeniliu varomi automobiliai atrodo žiauriai pasenę - kuro deginimas visada susijęs su žemu efektyvumu.
Jį reikia iš kažkur atvežti, saugoti, perpilti, o elektros infrastruktūra jau yra, paėmei rozetę ir pasikrovei.
Bijau kad bus praliotas su tais vandeniliniais auto.
Mano supratimu privalumas technologijos paprastume ir pigume, nes tokios kainos (50k žalių su didžiule valstybės subsidija) - nerimta.
Mašina miestui turi neviršyti 10000$.
vardasas 2015-05-11 22:14
va cia ir beda, bet mazai kas supranta, sitokio mastymo zmones tik ir supranta kaip ikisti i rozete ir nebemato nieko kito, jie gauna reikiama energija lyg ji butu is nieko ir be jokiu pasekmiu. tai progreso rankinis stabdis vingiuotame kelyje.
immortallt 2015-05-12 08:21
Cunami, jei neklystu, tu jau kalbi ne apie akumuliatorius, o baterijas. Jas pakrauti pats negali, nes gauni aliuminio hidroksidą, kuris perdirbamas didelėse gamyklose. Aliuminio baterijos būtų naudojamos tolimoms distancijoms, kurių su ličio akumuliatoriumi negali įveikti.
Mašina miestui? Kad iš esmės tai nykstantis dalykas. Be to, kol kas, bent jau Tesla, yra prabangos klasėje, tad vien dėl to kainos nėra. Aišku viskam savas laikas
to vardasas, elektromobiliai pagrinde krautųsi naktį, kai energijos vartojimas mažiausias. Tai nebijok, tinklai tikrai atlaikys. Tuo labiau, kad dauguma per dieną nenuvažiuoja 50km Lietuvoje, tai ne tiek daug ir reikės. Lietuva taip pat turės metų gale ~160-180% pikinius poreikius dengiančių elektros jungčių, dabar turi vos ne 2x dengiančių generacijos pajėgumų ir taip pat gali daug kartų didinti elektros generaciją iš atsinaujinančių, kas yra ir pigiausia alternatyva Lietuvai. Apie galimybes vystyti atsinaujinančią patvirtinta ir EK - Lietuvos potencialas didžiausias ir galime tapti elektrą eksportuojančia valstybe.
Kilgoras Trautas 2015-05-12 20:13
Nėra jis toks retas. Žemės putoje jo yra nemažai pvz. daugiau nei švino. Paprasčiausiai dar išgavimo įsisavinimas nėra didelis. Dar išgavimo technologijos jaunos, netobulos. Juk neseniai pramonei jo beveik nereikėjo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Abundance_ ... %27s_crust
immortallt 2015-05-12 20:32
Šiaip grafitas sferinis didesnė problema nei litis akumuliatorių gamyboje
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Iki 177 km/val. įsibėgėjantis automobilis, iš kurio duslintuvo kyla tik gryno vandens garai (Video)