Tai ar galima elektromobiliu nuvažiuoti iš Vilniaus į Palangą? Atsakymai su BMW i3 patirtimi

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

trapecijus 2015-05-20 19:07
Ar nebus čia klaidelė įvelta?
Stebėtojas 2015-05-20 19:10
Dėl procentų nežinau, bet garantuotai yra klaida - Baterijos talpa: 22 kW, iš kurių naudojama 18,8 kW Ir spyris adminams į gerą vietą - išjunkit tą alaus reklamą, erzina, kai vedžioji pelę, o šalia kabo alaus taurė.
Stipa 2015-05-20 19:49
Nepamirškime, kad dar galima opcija su vidaus degimo generatoriumi, kuris prailgina kelionę iki 300km. Bet yra vienas bet, tada nebegalima opcija su apšildoma baterija, kas mūsų klimatu kirstų per nuvažiuojamą atstumą dėl šaltos baterijos talpos sumažėjimo.
rimka 2015-05-20 20:52
klaida baterijos talpoje, energijos kiekis gali būti matuojamas kWh - kilovatvalandėm, o kW yra galios matavimo vienetas. Čia yra du skirtingi dalykai.
Atk 2015-05-20 21:01
Kur klaida, kad 10 procentų, ar kad stabdžių nereikia?
aurimokas 2015-05-20 23:03
Straipsnis dar kartą įrodo kad elektromobiliai yra niekam tikę. 150 km maksimalus atstumas? Jūs juokaujat? Per vieną vakarą daugiau sugebu pravažinėt. Tai jeigu žmogus gyvena Mažeikiuose ir turi elektromobilį, tai važiuos į Kryžkalnį, ar Vievį pasikraut automobilio? Nuvažiuosi su pilna baterija (jei dar pasieksi stotelę), pasikrausi, o kol grįši vėl krausi. Dėl greitėjimo, kelias - ne ralio trąsa, kad reiktų spaust gazą. Ir ta greičio riba ties 150 km/h yra tokia juokinga, kad išvažiavęs į autostradą Vilnius - Klaipėda, turėsi visada važiuot pirma juosta, nes vasaros metu visi lenks tave nuolat. Bent 20 metų elektromobiliai bus tik turtingųjų žaisliukas.
FtBall 2015-05-20 23:18
Komentaras dar kartą įrodo, jog tamsta negirdėjo apie automobilių klasę "Miesto automobiliai".
Kadras 2015-05-20 23:25
2008~ metais kai pirma karta isgirdau apie elektromobilius, jie maksimaliai galejo nuvazuoti 70-80km, per 7 metus gamintojai padare milziniska suoli ir dabar jau galima nuvazuoti 150km, tesla net iki 400km. Tai kas bus dar po 7 metu?
aurimokas 2015-05-20 23:28
Renault twingo irgi miesto automobilis, bet su juo su pilnu baku sugebėsi ne tik į palangą nuvažiuot, bet dar ir pusę kelio atgal sugrįši drąsiai. Taip kad, sąvoka miesto automobilis tamstos komentare nėra pasiteisinimas itin mažam atstumų įveikimui. Kitas faktorius kaina. Renaut twingo ~35 tūkst. lt, bmw i3 virš 120 tūkst. http://elektromobiliai.com/elektromobilio-kaina.html Taigi įsigijus renault twingo ne tik kad ilgesniais atstumais be baimės galėsi važinėti, bei kas 10 km autostradoj rast kur užsipilti kuro, bet dar ir nusipirkęs šį automobilį dar bent 20 tonų kuro galėsi nusipirkt už elektromobilio kainą, kuriuos kol išvažinėsi, tai tavo baterijos užsilenks
FtBall 2015-05-21 00:33
Praktiškai visos technologijos yra kuriamos patenkint DAUGUMOS, ne vienetų, norams. Todėl ir nedaro elektromobilių su baterijom 2000km - tiek per mėnesį ne dažnas nuvažiuoja. Todėl ir praktiškai visi elektromobiliai nuvažiuoja 100-200km. Be to, kokie nesąmoningi tavo palyginimai - Renault Twingo vs Bmw i3? Lygink Twingo su Zoe. Skiriasi kaina ~5000€ - nuvažiuojant kasdien ~100km, tuos 5000€ per 3-5 metus išleistum kurui, tai kažkaip nelabai ir brangu elektromobiliai pasidaro.
immortallt 2015-05-21 08:16
Aurimokai, tu irgi lygini supelijusią duoną su pilno grūdo ir džiovintais vaisiais ant laužo kepta duona? Renault twigo yra totali skarbonkė. BMW i3 yra komforto klasės, galingas automobilis. Ar tau ir Lada lygiavertis BMW 7 konkurentas? Absoliuti dauguma žmonių per dieną Europoje nuvažiuoja iki 50km. JAV iki 100km. Tai kam kurti automobilį, kuris gali apvažiuoti visą pasaulį ir taip užkelti jo kainą? Akumuliatorių tobulėjimas ir greito krovimo stotelių plėtimasis tuoj padarys elektromobilį itin patrauklia alternatyva skaičiuojant bet kaip. Beje, apie atsinaujinančią ir prieš 2-3 metus aiškinot, kad neapsimoka, o va šią savaitę patvirtintas vėjo jėgainių parkas 5MW, kur elektra bus gaminama 12 metų už 18ct/kwh, o tai jau patenka į rinkos kainos svyravimus. Žinoma, kartais elektra būna pigesnė, bet būna ir brangesnė. Šįmet bus dar aukcionas, kur maksimali supirkimo kaina yra 20ct/kwh, laimės, kas pasiūlys mažiausiai. Jei atmintis neapgauna yra 6 ar 8 dalyviai. Tad pilnai tikėtina, kad ir daugiau vėjo jėgainių po 18ct/kwh tieks į tinklą elektrą (lietuviškais viskas)
raimism 2015-05-21 09:01
150 km/h ir tu vargšas važiuosi pirma juosta, nes visi tave lenks, t.y. važiuos 160 km/h ir greičiau? Jei nori važinėti tokiais greičiais - važiuok į Vokietijos autobanus. Iš Vilniaus prie jūros važiuoju tik kelis kartus per metus, bet važiuojant 130 ar šiek tiek daugiau nematau, kad mane kas nors masiškai lenktų. O tuo labiau ne su Twingo ir panašiomis mašinomis. Lietuvoje asmeniniams poreikiams naudojamos mašinos per metus nuvažiuoja 15-20 000 km. Atmetus kelias ilgesnes keliones prie jūros ar į kaimus - tai 40-60 km per dieną. O tu kalbi apie 120 km per vieną vakarą. Vilniuje ar Kaune tai reikštų nepertraukiamą 3 valandų sėdėjimą automobilyje, nes net ir pasibaigus vakariniams kamščiams mieste pasiekiamas vidutinis 40 km/h greitis. 40-60 km per dieną ir ~x2 didesnį atstumą leidžianti nuvažiuoti baterija yra parinkta neatsitiktinai. Kažkaip tavo argumentai neįtikina. Taip, elektromobiliai turi savų trūkumų ir kaina bei baterijos talpa yra vieni iš jų. Bet nereikia perlenkti lazdos juos pabrėžiant.
immortallt 2015-05-21 09:10
Jis gal autostrada nėra važiavęs? 150 km/h važiuojant beveik visus tenka lenkti. Lenkia tik prabangesnės mašinos. ir tai ne visada.