„Renault“ siūlys naujus SUV visureigius už 4,2 tūkst. eurų (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sloggi 2015-05-28 14:58
0.8 litro 3 cilindrai ir 42 kW, varikliukas kaip sporbatuko. Idomu koks svoris masinos, kad nereiktu i kalba stumtelt jos.
FtBall 2015-05-28 15:16
Jei kokią 1,2t svers, tai miestui pakankamai galios. Mano nuomone, bus tikrai perkamas automobilis.
mindebuc 2015-05-28 16:17
Kiek teko apie automobiliuką paskaityt šitą, tai čia yra grynai Dacia. Pačioje Indijoje Dacia automobilių iš viso nėra, tenai visos rumuniškos mašinėlės parduodamos kaip Renault. Kol kas tėra duomenų apie vieną variklį, kuris bus 0.8 litro ir turės 57 arklio galias arba maždaug 42,5 KW. O ir sprendžiant iš aprašymų kitur, galima spręst kad mašina svers ko gero netgi mažiau nei 1.2t, mat "kažkas kas ją bandė pranešė, kad automobilis nėra vangus". Būtent taip ir parašyta keliuose tinklapiuose.
Arthuras 2015-05-28 16:54
Būtų labai neblogas variantas, bet šitas daiktas neturi nei ABS, nei ESP. Jei Europoje su visais šitais privalumais ir 5 NCAP žvaigždutėm pasiūlytų už 6-7k eur - būtų visai nieko variantas.
arvis911 2015-05-28 18:49
Iš principo jeigu Europoje šį automobilį pardavinėtų ,tai turėtų būti "Dacia". Bet pagal atrodo, kad nesulauksime tokio automobilio, bent jau kol kas.
01 2015-05-28 19:28
Na, kad bus geriau už dviratį, ar mopedą ar tuk- tuką tai faktas. O šiaip tai neduok dieve, stebuklų nėra. Visi kurie čia svaigsta, kad "visai nieko", neabejoju, kad patys pabandę pasakytų "šūdų-šūdas". Džiaugsmas dėl mažos kainos trunka daug trumpiau nei liūdesys dėl prastos kokybės.
RamasX 2015-05-28 19:54
Visiška nelaimė. Net jeigu ir pasirodytų LT rinkoje - neatsiras reikšmingo kiekio pirkėjų.
Arthuras 2015-05-28 20:34
Kas jame gali būti TIEK blogai? Jei šitą daiktą Europoje su europietiškais standartais parduotų už 6-7k euro ir duotų kokių 3 metų garantiją. Kas gali apskritai būt blogai? Turėtum 3 metus visiškai galvos skausmo nekeliantį automobilį. Aš suprantu, kad iš lietuvio požiūrio viskas, kas ne VW, AUDI, BMW, MB - šūdas. Bet tai yra naujas daiktas. O naujas daiktas, yra naujas. Bet tūlam lietuviui geriau 10 metų BMW... Ką jūs turite omenyje, kai vartojate žodį "kokybė" kalbant apie automobilius?
mmm 2015-05-28 20:48
visiskai pritariu, kad sis automobilis sulauktu pasisekimo ir pas mus, asmeniskai tikrai apie ji galvociau pirkti gal ar ne jei duotu garantija kaip sako kokiems 3 metams, nesvarbu tas ypatingas komfortas, taciau naujas daiktas liks nauju. o paciam " sudrenkti " geriau nuo nulio masina nei kazkieno gera bet jau nujota pirkti manau.
RamasX 2015-05-28 20:54
Niekas ir nekalba apie 10-20 metų senumo automobilius (nors nė neabejoju, kad dauguma tokių būtų kur kas patogesni ir kokybiškesni už pastarąją "naujovę"). Ir dabar LT gali pigiai nusipirkti TATA, SsangYong, Dacia, Lada ir panašių pigių naujų automobilių, tačiau kiek jų matome gatvėse? Dauguma vartotojų nėra tokie buki, kad pirktų tokią nelaimę.
Arthuras 2015-05-28 21:00
Nereikia lyginti TATA, SsangYong, Lada su Dacia, Renault. Kiek teko girdėt, Dacia nėra nelaimės.
RamasX 2015-05-28 21:12
Arthuras, aš jokiu būdu nenoriu nieko sumenkinti ar pažeminti. Tiesiog turiu nemažai patirties automobilių srityje, nes tai yra viena iš mano aistrų bei hobių. Bandžiau keletą Dacia modelių ir jie tikrai nėra geresni už Lada. Tata be abejo yra dar prastesni, bet SsangYong (bandžiau tik pseudo džipus) važiuoja kur kas maloniau už bet kurį Dacia.
Simplicity 2015-05-28 21:14
Atidžiau skaitykit straipsnius. Gi rašoma, kad tai automobilis besivystančioms rinkoms. Tai reiškia, kad salone bus dvokiančios kiniškos plastmasės, saugos pagalvę gaus tik vairuotojas (ir tai geriausiu atveju), o techninė dalis bus pati primityviausia. Pačiam teko DACIA LOGAN automobilį gyvai apžiūrėt, tai įspūdžiai nelabai kokie: šlubuoja surinkimo kokybė (tarpai tarp dalių nevienodi), salono plastmasės pigios, "kvapnios" ir barškančios, sėdynių apmušalai . To Logan kaina, su visais dylerių ir pristatymo mokesčiais buvo ~10k GBP, tai galima tik įsivaizduot koks baisus turėtų būtų indams skirtas automobilis už 4k eurų. Na, bet jei labai norit pigaus ir naujo automobilio, tai yra DACIA SANDERO arba LOGAN, kurių kaina prasideda nuo 10-11k eurų. Gausit 5 metų arba 100k km garantiją. Ko nors pigesnio Europoj jūs negausit, nes besivystančioms šalims skirti modeliai dėl saugumo nepraeis.
Kadras 2015-05-28 21:35
Nereikia meluoti Dacia logan ir sandero kaina prasideda nuo 7.5k euru, uz 11k jau gauni su pilna komplektacija. Daciu Lietuvoje yra trukumas, eileje reikia laukti praktiskai 4-6 menesius, nes siuos automobilius uzsisako firmos kaip darbines masinos. Praktiskai visos apsaugos firmos Lietuvoje naudoja naujomis Dacia Duster, 2 metus pavazineja ir prasuka apie 130k km, keicia i nauja Vienas giminaitis turi Dacia logan jau 3-4 rida apie 90k km, mokejo apie 10k euru ir keite tik tepalus ir kazka smulkaus garantinis sutvarke. Jis labai patenkintas siuo auto ir jei reiktu vel rinkti, tai rinktusi vel dacia Jau geriau pirkti nauja Dacia, nei 10 ar 15 metu bmw
haloo44 2015-05-28 22:14
Už 10K eurų galima nusipirkti 5-6 metų senumo BMW 3, ar C klasės MB, VOLVO V70. Šitos mašinos už 2015 metų DACIA geresnės bus viskuom. Kad jos ir senesnės 5 metais, bet saugesnės, geresnis NCAP įvertinimas, turi geresnę komplektaciją, komfortiškesnės. Ir nuvertėjimas ne toks didelis kaip DACIA
Simplicity 2015-05-28 22:20
Meluoju ne aš, o Lautra motors...
Kadras 2015-05-28 22:21
Bet is kur tu zinosi, kad tos 5-6 metu BMW nebus nudrosta belekaip ir rida kokia 400k? Nusiperki toki auto ir kiekviena menesi i servisa vaziuoji.
Arthuras 2015-05-28 22:32
Su viskuo sutinku, tik yra tokia sąlyga - turi būti 100 proc. įsitikinęs, kad tas automobilis nenuvažiavęs daugiau nei 150k km, nebuvo daužtas(na, bent jau iki tokio lygio, kad pagalvės būtų išsproginėję), nebuvo skendęs ir t.t. Kaip tai padaryt?.. Praktiškai, turbūt, nelabai įmanoma.
..e 2015-05-28 22:49
Kiekvienam savo. Kas nori neturet rupesciu tas perka nauja. Bet pvz man tai netinka. 10metu aukstesnes klases auto tures visiskai kita komforta. o ir pasiremontuot kartais ne problema, visgi savo rankom ir darbui netrukdo. bet nors tokiuose auto garso izoliacija sveria daugiau negu tokio pvz kwid, ar ten kokios dacios visas variklis. nereikia pastoviai trasoje garsint muzikos kad negirdet svilpiancio vejo ir padangu, ir nereikia po kiekvienos pravaziuotos balos refleksu kilnot koju i virsu
FtBall 2015-05-28 22:58
Ne dėl rūpesčių/nerūpesčių perka apysenius bemsus.