Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
sub 2015-07-17 09:12
Galėtų iš plėst šią sistemą, Automagistralėje Vilnius- Klaipėda pastatyti, greitkelyje Vilnius - Panevėžys, Šiauliai, bei Via Balticos kelyje nuo Panevėžio. Gal pagaliau normaliai visi važinės.
immortallt 2015-07-17 09:27
normaliai čia turi omeny 90 greitkelyje/autostradoje antroje juostoje? Ar 70 pirmoje, kai fūros priverstos lenkti?
Viskam yra ribos, bet sutinku, tokie vidutinio greičio matuokliai geras būdas užtikrinti, kad leistino greičio būtų laikomąsi. Tiesa, greitkelyje gali padidėti stojančių pailsėti, jei ilgos distancijos bus matuojamos, bet iš esmės greitkelis saugus ir reikėtų tik prie Kauno matuoti greitį, kur realiai susidaro sudėtingos situacijos. Riboti greitį vardan ribojimo yra nesąmonė.
lizunas 2015-07-17 10:52
Ir dar reikėtų kelyje Ukmergė - Kaunas, žiauriai daug lakstančių ir sukeliančių nepatogias, ekstremales sąlygas kitiems eismo dalyviams.
sub 2015-07-17 10:54
whaat, kuo čia Kaunas išskirtinis? Sutinku kad gal Kaune daugiau bmw chuliganų, bet prie Vilniaus ne ką mažiau sudėtingos situacijos susidaro ir laktūnų padaugėja su naujais automobiliais. Nors suprantu Jus, kolega, Jūs pripratę ten Vilniuje visi judėti greičiau, jei visi juda greičiau, t.y. 10-20 km./h. daugiau nei leistina, pasiteisinant kad toks srautas.
immortallt 2015-07-17 11:09
sub, prie Kauno susidaro kamščiai, daug įvažiavimų ir išvažiavimų + ten nebelieka autostrados/greitkelio.
Antipatijos Kaunui niekuo dėtos, tiesiog sąlygos sudėtingos.
Kai leistinas greitis ženkliai mažesnis nei realus saugus - tai irgi problema. Susidaro netolygūs greičio srautai.
10-20km/h didesnis greitis tau daug? Nuvažiuok pvz į Lenkiją ar Vokietiją. Nors miestuose už greičio viršijimą fotikai baudžia žiauriai, bet visi lekia 30-40km/h greičiau. Lenkijoje dabar sako pradėjo gaudyti visus už greičio viršijimą, pats dar nebuvau po to paskelbimo, bet pačioje varšuvoje jei viršysi tik 30-40km/h tai iš galo pirmoje juostoje tau pypsinti pradeda.
unytas 2015-07-17 12:01
tesog kita marsruta pasirinks zmones kad apvazuot situos. aisku gerai tokie dalikai bet nebus kokiu kamsciu ir ar vidur automagistrales su avirinu stoves zmones ir lauks laiko kol prais ir gales vazuot tolau
Shinigami 2015-07-17 12:26
Vadinasi šie matuokliai atliks savo darbą. Toje atkarpoje neliks greiti viršijančių automobilių. O jei vairuotojas labai nenori važiuoti pro tokį radarą, tai kas mums? Jie gali kad ir miško proskynomis važiuoti, jei taip nori išvengti radarų. Juk visi vairuotojai rėkia, kad tokie įrenginiai turi atlikti prevencine priemonę, o ne baudžiamąją.
Kai ši technologija atpigs, gal bus galima sudėti tokius radarus nuo vieno posūkio iki kito visuose keliuose. Tada jau niekur niekas nenusuks.
sub 2015-07-17 12:28
Ai tu apie Kauno atkarpą nuo Autominutės iki Žemkės, ten net nepavadinčiau autogreitkeliu. Tai daugiau aplinkelis kauniečiams, kurie užmiestyje gyvena arba atokesniuose mikrorajonuose, nors visada juos aplenkiu važiuodamas miestu. 10-20 km/h. didesnis greitis nedaug, bet faktas kad viršyji.
Nereikia lyginti Lietuvos su Vokietija, kur keliai kitos kokybės ir šiaip vairavimo kultūra kita. Va Lenkija arčiau savo kelių kultūra, visi lękia, nes skuba. O skuba kvailiai, kurie negali atsikelti ankščiau ir ramiai nuvažiuoti. Sakau: jei srautas varo 20-30 km./h. greičiau nei leistina, tai negi kiti bus durnensi ir važiuos lėčiau. O man asmaniškai dzin, tegul pypina iš galo, mojuoja rankom, aš važiuoju pagal taisyklęs ir px kad kiti skuba. Geras lipdukas yra su užrašu: skubi - peršok.
Reziumuojant, dėl to ir džiaugiuosi, kad tokių matuoklių pristatė ir norėčiau, kad jų tinklą plėtų. Nes dauguma viršijančių, pristabdo prieš radarą, o po to vėl pučia 120-140 km./h. kam kaip patogiau, bet visi kažkiek viršyja.
sub 2015-07-17 12:35
Nu kur logika? Spaudi 160 km./h., kad iš A taško į B tašką nuvarytum greičiau, tai privažiavęs tokius stulpelius sėdės kelias minutes, po to juos pravažiavęs vėl spaus? Tas pats gausis ar važiuosi visą laiką greitkelyje 110 km./h. ar spausi 160 km./h. ir kažkur kelias minutes pasėdėsi. Tai kam lėkt?
immortallt 2015-07-17 13:57
Tu važiuodamas "pagal taisykles" o ne su srautu, sukeli pavojų sau ir aplinkiniams. Tai jau avarinė situacija ir pavojinga. Tad važiuoji su visu srautu.
Nemačiau, kad kuo Vilniaus keliai būtų prastesni, nei pvz Diuseldorfo ar Kiolno. Dar sakyčiau Vilniuje keliai platesni, aiškesnės sankryžos, nes nėra papildomai tramvajų ir sankryžų su įvairiausiais kampais susikerančių viena po kitos gatvių.
deivis 2015-07-17 14:55
Truputį off topic. Bet kai pažiūriu tokio lygio pristatomuosius video, kartais pagalvoju, kad Lietuva vis dar gyvena 15 metų atgal.
sub 2015-07-17 16:50
Kalbėjau apie vairavimo kultūrą. Aš srauto speciliai nestabdau, tai srautas specialiai juda greičiau. Aš neišskirtinis, taip pat viršiju greitį, bet esu už tai, kad nu srauto judėjimas nepasiteisinimas, nebent Rusijoje.
sub 2015-07-17 16:51
Joo man ir užstrigo 5 minučių darbo powerpoint D
Shinigami 2015-07-17 17:03
Vienas vairuotojas viršija greitį ir visas srautas pradeda viršyti greitį. Vienas vairuotojas važiuoja leistinu greičių ir visas srautas pradeda važiuoti leistinu greičiu. Tai kur čia problema. Geriau ne pipsitu, o pristabdytu ir važiuotu leistinu greičių. Tada ir dar daugiau pradės važiuoti leistinu greičių.
Kai vidutinis važiavimo greitis yra 168 km/h Via Baltica kelyje, tai jau tikrai ne eismo srautas. O visi lėčiau važiuojantys jam trukdo ir sukelia avarines situacijas.
bahuriux 2015-07-17 20:10
Jo tegu daro stengiasi viskas OK kol nepersistengia, bet kai už3,14s kritinę masę marozų, tai nuvers nx visus tuos inkilus. Klaipėdoj yra jau ne vienas toks apipurkštas dažais inkilas ir niekas ju nesutvarko jau 3+ metai ir visiems gerai, negerai tik tas, kad tos nesamonės daromos už mokesčių mokėtojų pinigus. Blyn pastatė inkilą ir ženklą 60 kur yra 4 juostų kelias, tai aišku kad nervai nelaiko, ne tik marozams, bet ir 99,9 % vairuotojų, tai ir užpaišė ta nesamonę.
Dėl greičio 10-20 km virš leistino, jei kas dėl to mato problemų, tai aš nesuprantu kur jūs gyvenat, Klaipėdoj išvis niekas niekada nėvažiuoja lečiau nei 10+, net jei ir vairuotu moskvich 412, arba žigulį. Jei visi vilktusi leistinu greičiu ir važiuotu palei taisykles pima juosta ir kuo arčiau dšinio krašto, tai kamščiai būtu dukart didesni ir avarijų būtu dukart tiek, dėl pastovaus persirikiavimo, visi tiesiog važiuoja optimaliai, palei sąlygas ir važiuoja optimizuotai pagrinde antra juosta iš trijų jei nereikia niekur sukti.
Turiu idėja, davai pastatom magistralėj 30 ir fotkinam visus \'pažeidėjus\' niekadėjus, va bus babkių į biudžetą ir eismas bus labai saugus.
Nerealiai 2015-07-17 23:02
Gal jei nebūtų Lietuva trečia nuo galo pagal avarijų, ar sužeistų žmonių skaičių Europoje, tai ir nestatytų tų radarų. Dabar visi viršijantys greitį vaidina ekspertus bei žino savo optimalų greitį, bet avarijos iš niekur neatsiranda taip pat.
immortallt 2015-07-18 15:08
Shinigami, kažkaip atrodo, kas nevairuoji.
Ar aš sakau 168 srauto greitis ar kad saugus greitis neribotas? Taip nėra.
Nerealiai, viskas gerai su tais radarais ir jų reikia, tik radarai turi būti ne vardan radarų ar nubaudimo, bet pavojinguose ruožuose.
sub 2015-07-20 08:27
Pradžiai nenusišnekam apie automagistrales ir 30, skirtumo nejauti matau. O mieste 50 pats tas, gi ne visur tas 50 stovi, yra kelių miestuose kur greitis nuo 40 iki 80 km./h., jei neplanuoji savo kelionės iš anksto, o važiuoji bim-bam, čia pasuksiu, čia gal sustosiu, negalvodamas apie kitus, tai gal ir esi kliūtis kitiems. Kažkaip visi apie save, o kad vienas apie kitus pagalvotų tai nono., egoistai jopapa. Daug, labai daug jaunų žmonių taip varuoja, kaip tu, nes galvoja, kad jie geresni vairuotojai, dar klevo lapo nenusiėmę o baisūs taisyklių žinovai ir nerealūs lenktynininkai. Apie tokius kriminaluose skaitom, kai vieto jsaugaus greičio, pasirenka nesaugų. 10-20 km./h. gali labai įtakoti tam tikrose situacijose, tarkim ilgesnis stabdymo kelias.
Immortallt dėl radąrų sutinku, juos reiktų pavojingiausiose, avaringiausiose vietose statyti. Bet nemaišytų ir visuose keliuose Lietuvoje. Kai LT kelių kultūra prilygs Vokietijos kelių kultūrai, tai gal ir pas mus autostradoje greitis bus neribojamas, ar bent 160 km/h. tik juostų dalipdyti turėtų, arba fūroms neleisti lenkti.
immortallt 2015-07-20 08:42
Saugus greitis toks keistas dalykas...
Kas sustos greičiau, važiuojantis 50km/h su zapuku ir 4 padangom už 300 litų iš maximos ar koks BMW'as 2 metų senumo ir padangom už 2,000 litų važiuodamas 70km/h?
O autostradoje BMW 150km/h ar Zapukas 130km/h?
P.S. greitį pats visada pasirenku pagal kelią, eismo intensyvumą, eismo greitį ir žinoma mašinos būklę. O vairuoti tenka pačias įvairiausias mašinas. Šiuo metu dažniausiai fiat500 ar minicooper'į.
sub 2015-07-20 09:09
spėju citybee paslaugom naudojies, bet čia klausimas ne į temą...
Yra didelis skirtumas koks automobilis, techninė būklė ir kokie ratai, čia manau kiekvienam vairuotojui suprantamas dalykas. Zapukų, tiesą sąkant reiktų savaitę įdėmiai kelius stebėt, kad bent vieną zapą pamatytum, bes esmė tame, kad bendras Lietuvos automobilių amžiaus vidurkis, nu ne apynaujis, o apie 15 metų. Manau autostradoje 130 km/h. pakolkas pakankamas, o pats netkreipiai dėmesio į pastabas apie eismo kultūrą, kuri Lietuvoje ne vakarų lygio, džiaugiuos kad nuo rytų irgi atitolęs. Man asmeniškai vairuoti tenka taip pat skirtingus automobilius, darbe turiu tris, pradedant Nissan Note, Mercedes Vito, VW Caravelle, baigiant valdžios naujutėliais automobiliais. Net asmeninio neperku, nes nereikia. Visais tais automobiliais važiuoju ir puikiai telpu į eimo ženklų ribas. Neneigsiu, kad kartais norisi išbandyti galimybęs, tenka viršyti, bet pagrinde tik lenkimui. Manau skaudi avarija kiekvieną pamokytų ir tie 10-20 km./h. daugiau gali padaryti įtaką įvykiui, ar pavojingai situacijai, nesvarbu tu kaltas ar ne.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Greičio mėgėjus medžios matuokliais, kurių išvengti neįmanoma (Video)