Fantastika tampa realybe: jau aišku, kada sulauksime automobilių be veidrodėlių

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

T 2015-07-25 12:58
Idėja tikrai gera, neaišku tik kaip ges tokie veidrodžiai. Bet ir straipsnio autoriaus iškalbingumas, gal kelis kartus pakartoja, kad įprastų veidrodžių nebūvimas taupo degalus, mažina ūžimą, parodo aklas vietas.
ISG 2015-07-25 14:08
Neaisku kas ims daugiau energijos, ar veidrodeliai, ar visu kameru ir visu monitoriu istisas veikimas. Statyciau ant veidrodeliu, ypac kai vazineji mieste ant 40-50, ir stovi kamsciuose. Kitas dalykas yra patikimumas. Veidrodeliu patikimumas yra praktiskai 100%. Tie monitoriai ir kameros veikdamos istisai ir per ziaurias salygas (karstyje saltyje) tikrai ges, ir pataisymas kainuos daug pinigu ir kas svarbiausia laiko. Nelabai matau reikalo kazka keist. Pas mane pati yra kamera prieky ir gale - padeda parkuotis, bet eisme - veidrodeliu pakanka 100%, niekada net nekilo mintis, kad kazko nesimato....
TLas 2015-07-25 15:16
Kas jau kas bet kamera tai praktiskai neeikvoja energijos gali cia ne svaigti. Ekranas va tas siek tiek daugiau gal. Bet vis viena 100 kartu maziau nei kondiske ijungta bent ant 50% putimo. Taip kad jei nevazineji vasara supraikaitaves kad taupyt benzina gali nepergyvent ir del kameros bei ekrano naudojamas energijos.
ISG 2015-07-25 21:44
Primeni man konsultanta is topocentro. Klausiau kiek elektros rija tas ir tas telikas. Man sako: tai koks skirtumas, gi pvz mikrobange rija 100 kartu daugiau. As sakau: asile, maista as pasisildau per 3 min, o telikas gali ir visa diena veikt. Nu tai tada nutilo ir pakviete ta kuris zino. Apie ta pati linkiu pamastyt ir tau. Pagalvok, kad dienos metu tie monitoriai turi sviesti ant max istisai. Labai idomu buti palyginti tu veidrodeliu generuojama pasipriesinima moesto salygom...
Simplicity 2015-07-25 22:15
. Lyginant su įprastais veidrodžiais, tai kameros padėtų išvengt akinimo (čia, kai kalbam apie pigius automobilius be savaime pritemstančių veidrodžių), tačiau įdomu ką jos rodys nakties metu ir kiek ekrane triukšmo bus. Tokios sistemos naudojimą sunkvežimiuose aš suprantu- kabinoj yra daug vietos LCD ekranams. Su lengvaisiais jau kiek kitaip- man tie "ekranai ant ekranų" kaip straipsnio nuotraukoj neatrodo patraukliai.
Fobus 2015-07-26 12:23
Ne naujiena čia. Seniai tokie galimi. Svarbiau yra įstatymai. Va, pavyzdžiui Tesla norėjo be veidrodėlių padaryti, nes kuro taupymas jiems svarbus. Bet reguliacijos jiems neleido.
Talkatif 2015-07-26 14:22
Jei nechaltūrins, netaupys ir gamins kokybiškus, - tarnaus ilgai ir taupiai. Bet tikriausiai gamins iki garantijos pabaigos laikančius. Kad galėtų užsidirbti už jų remontą ir keitimą. Plius dar kiekvienam modeliui tiks tik jam kurtos kameros.
UnstoppGorg 2015-07-27 11:05
Fantastika tampa realybe WTF
rwc 2015-07-30 10:50
Energijos nieko praktiškai neims. Ne daugiau nei LCD skydelis, navigacija, net nelyginant su visąlaik įjungtais priekiniais žibintais. Kokio vato turėtų būti per akis, dar ir GPS'ui liktų. Kas dėl vaizdo išvedimo, tai nereikia tam jokio super procesoriaus, nes iš esmės būtų tik nekonvertuota vaiizdo retransliacija su ant viršaus užpiešta papildoma informacija.