Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2015-07-28 20:27
iš 1 kg kuro, su 1 N trauka, veiks variklis, kaip jau sakiau čia yra efektyvumo vienetas, tai jo nereikia suprasti kaip galios, ar laiko vienetų. Jei oksidatorius už borto, pvz oru ''kvėpuojančių'' variklių atveju tada tai neimama i kuro masę, kai skaičiuojamas specifinis impulsas.
Labai cool technologija, bet atmosferoj vistiek būtu buve efektyviau naudoti iš pradžių turbojet, paskui ramjet/scramjet variklius ir tik paskutinej stadijoj, kai jau nebėra oro šitą būdą su mikrobangų šildytuvu ir vandeniliu.
Nors ne, jiem reikėjo išvis su šitom mikrobangom kaitinti lektuvo dugną ir ''nedeginti'' kuro, o vietoj to tiesiog kaitinti dugną, tas dugnas turėtu būti variklio dalis, ta prasme kaitinti orą ramjet/scramjet tipo būdu. specifinis impulsas tokiu atveju būtu begalybė, bet tik ribotuose skrydžio rėžimuose, ant galo, vakuume vietoj paskutinės pakopos žinoma vandenilį.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kosminius laivus į Žemės orbitą galima kelti ir mikrobangų energija (Video)