Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ISG 2015-08-20 08:45
Ir visiskam ASILUI aisku, kad tie susikti degalu verslininkai turi kartelinius susitarimus. Ir tik kitas verslininkas toks kaip Brundza tai mato, o musu seimunai moliu uzpiltomis akimis yra akli, arba ir jiems kazkas nubyra. Aisku jiems bepigu kai visi iki vieno vazineja ir pilasi uz dyka, uz mokesciu moketoju pinigus. Jeigu patiem reiktu pilt ir vazinet po lietuva skersai isilgai, pravazinetu visa savo seimuno alga, pamatytumet kaip sukiltu del nezmonisku kainu.
sub 2015-08-20 08:55
Daug tiesos šiame straipsnyje, kainos labai įtakojamos dolerio-euro kurso, kuris nėra pastovus šiuo metu, bet manau kad kainos yra užkeltos susitarimais. O Šarūnas Keserauskas manau kad nupriktas, greičiausiai kokio Staoil'o.
hamann 2015-08-20 09:03
Marius.brn 2015-08-20 09:48
Kaip man atrodo kuro kainos Lietuvoje, atsižvelgiant į pragyvenimo lygį.
Beje, kas gali patvirtinti, kad baltarusiai moka praktiškai tiek pat kaip ir mes?
slack 2015-08-20 10:54
Apie kuro kainas. Gan plačiai kalba apie tai.
hamann 2015-08-20 11:42
turi kartelinius susitarimus, o pelno marža ~2proc. nelabai jie verslą moka daryti reiškia.
Kadras 2015-08-20 11:45
ISG 2015-08-20 12:54
2proc yra santykinis dydis. 2proc nuo 1000eur yra mazai (jei prekiauji pvz telikais), bet 2proc nuo Bbz kiek litru per diena yra ku bkas didesnis skaicius nei galetu pasirodyt. Damn, negi cia nei vieno verslininko nera, ir nieks nesuprantabkame reikalas....
rwc 2015-08-20 13:00
Aha, Triple Face Palm. Straipsnio autoriui.
Tas gaidelis bando įteigti, neva mokame vos ne brangiausiai Europoje ir čia pat pateikia lentelę, kurioje matyti atvirkščiai.
Jiems su Brundza mat čia brangu. Tai tegul pyzdina pagal savo lentelės pirmą eilutę (Airija) arba paskutinę (Vokietija), ten pilasi A95 po 1.4 € ir toliau bėdavoja, kad Lietuvoje, mol, brangiau minus 0.4 €.
hamann 2015-08-20 13:01
Blet. nu ir durnius. tu pats supranti ką kalbi? Tu galvoji suprekiaut 1000 eur ir 1mlrd eur, kainuoja tiek pat? galvoji reik tokios pačios investicijos norint padaryt tokias apyvartas? Ir kekvienas verslininkas pasakys, jog 2proc yra labai žema marža betkokiam verslui. O verslo tikslas yra uždirbt.
immortallt 2015-08-20 13:40
Paaiškinkite man, kaip žmogus kalbantis tokias nesąmones gali vadintis mąstančiu?
LinasM 2015-08-20 13:54
immortallt, paaiškinu - tiesa slypi kažkur anapus. Čia dar viena sąmokslo teorija šiais laikais. Žmonės turi trumpą atmintį, o atitinkamos srities neišmanymus bando glaistyti "visagaliu" google.
immortallt 2015-08-20 14:12
Sutinku, bet blogiausia, kad tokius dar po to postina kaip straipsnius. Tai va tokie šyzikai suaktyvėja ir pradeda rėkauti - matai, matai, buvau teisus.
vanduo4 2015-08-20 14:38
- Lietuvoje Valstybė gauna liūto dalį už degalų pardavimą. Ir šios pajamos yra vienos iš stabilesnių bei didesnių biudžetinių įplaukų, todėl kainos gali tik kilti bet ne kristi;
- Visas kuras Lietuvoje importuojamas, tad kainas diktuoja išorinė rinka, bet ne vidinė ir visi prie to prisitaikę. O kas jeigu kainos staiga pradėtų mažėti, visi atitinkamai lėšas skirtų kitiems dalykams? Tada kilus krizei, kils degalų kainos. Prasidės bankrotai? Kapitalas juk skirtas kitiems dalykams?
- Tai preziumuoja kodėl Lietuva 2008 m. ekonominę krizę išgyveno lengviau nei kitos Europos šalys - gyvybiškai svarbūs sektoriai yra maksimaliai prisitaikę prie rinkos sąlygų: gyventojai suderinę išlaidas; valstybė turi pakankamai savo kapitalo ir nereikia daug skolintis.
- Tačiau nesuprantu kaip Latvija ir Estija sugeba degalus parduoti pigiau? Jie juk irgi degalus importuoja?
hamann 2015-08-20 14:54
Katė 2015-08-20 15:01
Va čia stipriai paspringau. Lietuva krizę išgyveno blogiausiai visoje ES. Net latviai, nors krito gerokai labiau, seniai mus aplenkę, nereikia jiems nei pensijų grąžint (nes nemažino) ir skolas seniai atidavę (nes pigiai skolinosi).
immortallt 2015-08-20 15:47
Estijoje PVM'as neskaičiuojamas nuo akcizo, todėl ir mažesnis.
hamann 2015-08-20 16:02
Estijoje pvm viskam 20proc.
Shinigami 2015-08-20 18:21
Kuro kaina sudaro daug dedamųjų, todėl pasakyti kodėl vienoje šalyje jo kaina mažesnė, o kitoje didesnė yra sudėtinga.
Vienoje šalyje PVM didesnis, kitoje mažesnis. Vienoje šalyje akcizas didesnis kitoje mažesnis. Vieni dirba didelėje rinkoje kurioje greičiau atsiperka investicijos, kiti mažoje rinkoje. Reikia nepamiršti ir kitu mokesčių kurių didžiai skirtingose šalyse skiriasi. Kaip pav. pelno mokestis, taršos mokesti, mokesčiai mokami kartu su atlyginimų darbuotojui. Žemės mokesčiai ir t.t.
Todėl be detalios analizės kas kaip ir kodėl nelabai ką yra ir diskutuoti. Nebent tik tai kad vien PVM ir akcizas sudaro daugiau nei 50 proc. kuro kainos. Neskaitant visu kitu mokesčių ir išlaidų.
aurimokas 2015-08-20 18:34
O aš pritariu kainų reguliavimui. Kodėl šildymo, dujų, karšto vandens kainas sugeba reguliuoti, o vat kuro kainų ne? Kuras nėra ta prekė, kad bet kuriam turguj galėtum įsigyt, ar namuose išsivirti. Protingiausia būtų nustatyti bazinę degalų kainos dedamąją kainą (pvm, akcizas ir naftos kaina tuo metu) ir leisti papildomai užsidėti maržą ne didesnę nei 5%. Arba tiesiog reikia įpareigoti degalinių tinklus kainas atnaujinti kasdien pagal tos dienos naftos kainą. Jeigu kaina krenta, turi kristi ir kuro kaina, jeigu auga, kaina ir augs. Nes dabar kai naftos kaina pakyla 5%, kuro kaina irgi išauga 5%, o kai naftos kaina krenta 15%, kuro kaina sumažėja tik po gero mėnesio ir tik 1-2%
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Neįmenama "raketos ir plunksnos efekto" mįslė: kodėl degalai Lietuvoje brangesni nei kitose valstybėse?