Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
- 2015-09-06 14:56
Man kyla mintis - kodėl suklydus egzamino metu, negauni teisių, o tą pačią klaidą padarius jau turint teises, jų neatima? Pavyzdžiui, ištisinės linijos kirtimas, per didelis greitis, etc...?
Sakyčiau, tegul būna lygybė - per egzaminą kaip realybėje, negauni teisių tik už tuos nusižengimus, dėl kurių jas ir atima.
Tarkvinijus Išdidusis 2015-09-06 15:18
400 km (iš antraštės)? Kažko įtarimas kyla kad prieš 7 metus mokykloje iki 100 km visi pravarėme...
aiversas 2015-09-06 15:33
Įdomu kodėl po vairavimo egzamino paklausus kaip galima pažiūrėti filmuotą medžiagą, gan dažnai rezultatas pasikeičia iš neišlaikyto į išlaikytą, kažin ar žiuri išvis kas ta filmuotą medžiagą. Įdomu keliems procentams vairuotojų leidžiama išlaikyti egzaminą per dieną? Regitra - ne pinigaujasi? nejuokinkit, egzamino neišlaikoma už tai kad neatsisukama atgal 3 kartą ar tai kad aikštelėje pavažiuota pirma pavara siekiant neviršyti greičio? Žmonės atvažiuoja iš kitų šalių, atvažinėją 15 metų po Europą ir jiems tik juokas ima iš tokių absurdiškų taisyklių. O kur dar pačių egzaminuotojų sugalvotos taisyklės, ar nežinojimas įsakymų? Jie tik ir pinigaujasi.
Tarkvinijus Išdidusis 2015-09-06 16:01
Nežinau, laikiau Regitroje tada, kai dar nebuvo tų vaizdo kamerų. Tada buvo taip: jeigu pakliūsi ant gerai nusiteikusio dėdulės, tai tu, kad ir tris klaidas (neesmines padarysi) - praeisi vairavimo egzaminą, jeigu tu pakliūsi ant tokio, kuriam vakar žmona nedavė ir dėl to jis susidiorginęs, nu tai, ką padarysi - ateik antrą sykį perlaikyt
daniel.thrink 2015-09-06 16:02
Neišlaikiau b kategorijos teisių 2 kartus. Pirmą kartą važiavau 5km per lėtai. Ženklas buvo neviršyti 70, važiavau ant 55, sakė reikėjo nors ant 60 važiuot, kažkoks bullshitas. Antrą kart neišlaikiau, nes greitėjimo juostoje būdamas pirmas pradėjau rikiuotis su fūra, kuri važiavo už manęs. Jinai važiavo lėčiau už mane, todėl maniau pasinaudosiu jos gabaritais ir gražiai įplauksiu į gretimą juostą, kelis kart apsižiūrėjau ir pro veidrodėlius ir pro petį(tikrinau aklają zoną). Ir tada man egzaminuotojas patraukė už vairo, sakė trugdžiau sunkvežimiui, nors jis už manęs buvo gerus 10metrų. Nu ką, paspoksojom su egzaminuotoju vienas kitam į akis kaip debilai ir nuvažiavom toliau. Man keista, jog leido pačiam parvairuot atgal į Regitrą^^ Pirmu atveju irgi leido..
Nerealiai 2015-09-06 16:46
Tai jeigu kyla abejonių dėl egzaminuotojo kompetencijos, reikia netylėti, o aiškintis vietoj, arba tegul rodo vaizdo medžiagą, įrodymus, kad kažką blogai padarei, tylėjimas nepadės.
Arthuras 2015-09-06 20:14
Kol Regitra bus pinigine prasme suinteresuota, kad kuo daugiau neišlaikytų - tol taip ir bus.
mnv 2015-09-06 21:27
Nežinau kas čia kur problemas mato egzaminavime. Yra aiškiai abibrėžta kas laikoma klaidomis ir jei jau darot jas tai jūsų problemos. Pats B kategoriją iš antro karto išlaikiau, kadangi pirmajį egzaminą aikštelėje pradėjau su užtrauktu rankiniu Gan toli taip nuvažiavau, jei bučiau tik pavažiavęs, pamatęs ir išjungęs, tada nekritinė. Man tai su pirštu teko parodyti lemputę. Pats kaltas A kategorija iš pirmo karto, mieste kuriam prieš egzą gyvenime praleidau 1h
p.s. kam čia mokykloje pasisekė 400 km pravažiuoti?
BishopaZ 2015-09-06 23:10
Didelis nusišnekėjimas... Pvz Suomijoje retas kuris vairuotojas rodo posūkius persirikiuojant iš juostų, kiti kur rodo pirma naglai lenda paskui rodo. Kai ieško vietos parkavimuisi ir randa net nesibodi posūkių rodyt, suka ir tiek. Be to masiškai visi šneka su telefonais, o tada vairuoja kaip girti vairuotojai... Nžn kiek valandų jie vairuoja, bet nemaža dalis tragiški vairuotojai išeina, nesuprantu kaip jie teises išlaiko - pvz daro posūkį iš pirmos juostos ir pataiko įsukti į II ar III...
X-log 2015-09-07 00:49
Pirmu atveju sudarinejai avarine situacija stabdydamas eisma. Ir teisingai kad nepraleido, jeigu nesugebi/bijai judeti normaliu greiciu - dar savarankiskai vazineti esi nepasiruoses.
Antru atveju - irgi is dalies teisinga, tau butu reikeje staigiai stabdyti uzlindus "per 10m" pries fura, sis butu tave tiesiog nuneses/ furistui butu reikeje pristabdyti norint sudaryti saugu atstuma, todel taip, jam trugdei.
lizunas 2015-09-07 03:44
Tai gal pirmiau pastatykim ženklus, kurie nurodytų minimalų greitį?? Avarinės situacijos sudarymas važiuojant leistinu greičiu??
X-log 2015-09-07 03:52
Architektas 2015-09-07 09:51
Cia labai savotiskai interpretavai "avarine situacija". Tai gerai - avarini isijungiam tada ir viskas - nera avarines situacijos Nes yra "priezastis" jau. Magistralej turbut irgi jei kazkas vaziuoja ne 130 o 110 pirma eile - irgi avarine situacija - reikejo kazkam arba rikiuotis arba pristabdyt is paskos Jeigu skaiciuoti pristabdyma del kazko kaip "avarine situacija", tada lietuvos keliuose jos vyksta nuolat ir labai dideliais kiekiais... Pagal mane, nors cia teoriskai pagal KET gal ir nera priestaravimo, bet taisyklese turbut labiau turima omenyje kai greiti ar krypti reikia keisti staigiai ir nenumatytai is anksto, nes kitu atveju tai labai jau absurdisku "avariniu situaciju" galima prisigalvot.
immortallt 2015-09-07 10:17
Važiavo ant 55 kur leistina 70 ir skundžiasi... Stabdomas eismas ir tau nelemta važiuoti, nes tu nesugebi saugiai jaustis su APYNAUJĖMIS mašinomis važiuoti normaliu greičiu eisme. Nei tu kurą taupai, nei dar ką. Prileidžia visokių žąsinų, kuriuos po to dviračiu turi lenkti, iš šalutinio išvažiuoti nesugeba ir sudaro spūstis, į žiedą nesugeba įvažiuoti nes bijo spustelėti gazą.
Autostradoje minimalus greitis 70. Fūros važiuoja 100km/h, tad 110 važiuojant pirma juosta - jokių bėdų. Bet atsiranda džiumbrų, kurie rieda antra juosta 110 ir nesitraukia.
serafanas 2015-09-07 15:35
Pats išlaikiau iš pirmo karto, nors du kartus užgest sugebėjau (išbėgo 2 kartus pėstieji į gatvę ir kirtau per stabdžius, bet pamiršau sankabą). Lijo kaip iš kibiro visą laiką. Kai grįžom į Regitrą egzaminuotojas 5 min skaitė moralą ir liepė eit atsiimt teises. ~80% klasiokų ir draugų išsilaikė iš pirmo karto. Tie kurie ne iš pirmo karto išlaikė, dar ir šiandien (praėjus 4 metams) vairuoja kaip žąsinai. Bijau važiuot kur su jais, nes nesijaučiu saugus dėl jų elgesio kelyje.
daniel.thrink 2015-09-07 16:43
Aš jeigu ir ant 70 būčiau važiavęs, nuo to niekas nepasikeistų, nes ten visi kiti laksto ant 90-100. Antru atveju fūristas pirmas pažeidė taisykles, mes buvome greitėjimo juostoje, jis turėjo palaukti kol aš pirmas išvažiuosiu į liniją, o tik poto jis. Bet gavosi atvirkščiai.
FtBall 2015-09-07 20:23
Daugumai tų, pas kuriuos nėra Regitros. Iš pradžių kelias valandas Anykščiuose, o paskui važiuodavom į Uteną, tai gaudavosi ~50km nuvažiuot, o užrašydavo 2 valandas.
serafanas 2015-09-07 21:43
Aš ėmiau papildomų pamokų, tai tikrai virš 400km pravažiavau. O neskaitant dar kokių 600-800km su M ženklu ir tėvais. Už tai nereikėjo drebėt per egzą.
immortallt 2015-09-08 12:08
Ir jau skirtumas 2x mažesnis.
Taip, visi lauks, kol tu atsibusi ir pradės važiuoti. Nuvažiuok į Varšuvą, ten eismas juda dar greičiau. Ženklas 50km/h, pirmoje juostoje važiuoji 90km/h ir tau pypina iš galo. Taip, taisykles pažeidžia, bet kelyje pirma turi pritapti prie eismo ir netrukdyti kitiems, o ne teisybę įrodinėti.
daniel.thrink 2015-09-09 16:01
Kaip aš tau pritapsiu prie eismo kai prie manęs egzaminuotojas sėdi?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Regitra“ apie vairavimo egzamino neišlaikiusius vairuotojus: kai mokyklose vietoj 400 km nuvažiuosit 1500 km, tada ir bus rezultatas