Į Vilnių atvykę studentai pasakė, kas yra tikri kelių siaubūnai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Tarkvinijus Išdidusis 2015-09-15 10:46
Kad Vilniui visų vairavimo kultūra nesikeikiant yra siaubinga. Į Vilnių tik su traukiniu ir po to viešuoju transportu arba kad kitas žmogus veža mane ten gatvėmis jų. Ačiū, jau prisivažinėjau Vilniuje anksčiau. KET jiems ten negalioja visiškai.
moo 2015-09-15 11:05
O dar girdėjau, kad jie ten ohohoho! ką ten jie išdarinėja. Vairuoju Vilniuje daug metų, pats save laikau pakankamai kultūringu vairuotoju. Yra visokių naglų tipų, dažnaiusiai jaunuoliai pacanukai arba prakutę marozai, bet 99.9% laiko praleisto už vairo nėra stresinis laikas, ypač po Italijos ar Graikijos.
immortallt 2015-09-15 11:14
Šiaip Vilniuje tai daug privažiavusių visokių kaimiečių. Vairuoti nemoka, bet naglai lenda, kiša, stato ir pan. Čia reikia sutikti. Dažnai net taisyklių nežino. Pvz vienas iš džipo išlindo ir pradėjo skėryčiotis, kad važiuoju dviračiu pagal visas eismo taisykles.
Laplaya 2015-09-15 11:42
Labiausiai prajuokino, kad Klaipėdoje nėra trijų juostų žiedinės sankryžos... Jos absoliučiai visos yra trijų juostų: Sendvario, Statoil, Baltijos, Žardės, Jakų - visi šie žiedai turi po tris juostas. Skiriasi tik įvažiavimai ir išvažiavimai kai kur. O kas liečia vairavimą - kiekvienas miestas ir šalis turi savitą stilių, prie kurio arba prisitaikai arba ne. Teko vairuoti Albanijos sostinėje Tiranoje, prieš kurią Vilnius atrodo kaip koks nedidelis miestukas... Iš pažiūros atrodo viskas chaotiška, bet po kelių dienų supranti, kad yra tam tikros tvarkos ir reikia vadovautis jomis. Naglumo ne visada išvengsi taip pat. Kartais reikia.
1hitkillhack 2015-09-15 12:42
Viskas gerai su ta sostine, išskyrus pastovus +- 30 km/h greičio viršijimas. O kas dėl blogo vairavimo, tai studenčiokai, arba pagyvenusios moterys ir nereikia čia jokių stereotipų tiesiog eilę metų taip buvo ir bus...
Pjovėjas 2015-09-15 14:16
Pats esu kaunietis. Kiek teko susidurt skirtinguose miestuose (na Vilniuje ir Kaune , Klaipėdoj nesu daug važinėjęs, kad galėčiau spręsti), tai pagrindinė bėda realiai yra ne naujokai, ne žali lapai (bent jau aš į juos žiūriu atlaidžiau), bet kelios priežastys (ir visur jos vienodos): 1. Ta visur galiojanti nuostata, kad greitį galima viršyti iki +20 km/h, tiesiog, nes nu tiek rizikuoja; 2. Važiavimas "autopilotu" seniai įprastais maršrutais (ir didžiulės bėdos, jei pasikeičia ženklinimai); 3. Posūkių nerodymas, arba jų rodymas tik jau paties manevro metu. Ir čia nepriklauso nei nuo miesto, nei nuo amžiaus (žali lapai, tiesa sakant dar drausmingesni dažnai būna).
biggie 2015-09-15 16:32
Didžiausi kelių siaubūnai : 1. Supermamos ir kitos moteriškės su savo lizinginiais suvais. Pastoviai pliurpia telefonu, rūko, dažosi vairuodamos, daro logiškai nesuvokiamus manevrus, absoliučiai nieko nemato aplink save, apie parkavimą išvis nekalbu. 2. Teisuoliai, šviesuoliai, antraeilininkai, važiuojantys kaip taisyklė antra juosta ant -5 km/h nuo leistino ir nepastebintys/nenorintys pastebėt kad srautas juda min 20km/h greičiau už juos ir visi juos lenkdami, keičia juostas, lenda iš dešinės, signalina, žodžiu, kur toks važiuoja, susikuria kažkokia kakofonija, kyla pyktis ir agresija, atsiranda pavojingi manevrai, pirštų kombinacijos ir t.t. 3.Visokio plauko firmeliu mikriukai ir kablukai. Irgi panašūs į supermamas, bet juos gyvenimas verčia: skuba, lenda, spiria per stabžius, keičia po kelias juostas iš karto, aišku, tuo pat metu pliurpia telefonu, rūko, užkandžiauja, kartą mačiau net knisosi popieriuose važiuodamas. Žodžiu pavojingi. Skirtingai nuo supermamų, parkuotis moka, bet dažnai tam neturi laiko. 4. Pencininkai/kaimiečiai. Nemato toliau kaip porą metrų už savo kapoto, dažnai apsisukinėja durnose vietose, parkuoja kaip idiotai, užmiega prie šviesoforo, spiria per stabdžius vos pradeda mirksėti žalias, srauto greičio pojūtis irgi svetimas.
sabotan 2015-09-15 20:43
Na labiausiai nervina kelyje pensininkai, pirmo kurso studentai pirma pusmeti, moterys kurios daro visokius darbus vairuodamos, zasinai kurie laksto akis isdege ir vairuotuojai kuriem dauguma taisykliu negalioja. Dar pastebiu juokinga dalyka pirma juosta beveik tuscia, o dauguma lekia 2 na man sitas nesuprantama. Bet ganetinai normali situacija vilniuje palyginus su graikija ar italija ten siaubiakas.
ISG 2015-09-15 23:22
Esu grynas vilnietis, visada cia vairavau, ir jokiu bedu man nera, pats vazineju tikrai tvarkingai, nes niekada niekur neskubu, visada visus uzleidziu. Didziausia beda - daug kas megsta virsyti greiti, bet igavau jiems iminiteta - visada vaziuoju leistunu greiciu, ar +5, ir jei koks gaidys pasikabina ant siknos, tai praleidzia jis ten labai daug laiko - niekada nesitraukiu,o jei pradeda ilgom majakint - isvis atleidziu akseleratoriu.
immortallt 2015-09-16 08:31
Jei taip važiuoji antra juosta, esi toks pat kelių gaidelis, nes tu privalai važiuoti dešiniąja juosta, jei ji laisva.
ISG 2015-09-16 12:12
Tai aisku, kad vaziuoju pirma juosta jei ji laisva. Kitais atvejais tenka lenkti ka nors kas vaziuoja leciau nei leistinas greitis. Ir kodel as gaidelis jeigu vaziuoju leistinu greiciu? Gal galetum paaiskinti?
immortallt 2015-09-16 13:11
Jei važiuoji antra juosta, kai pirma laisva, nors ir leistinu greičiu, pažeidi eismo taisykles. O dar sulėtindamas tik erzini aplinkinius. Taigi elgesys ne ką geresnis. jei važiuoji pirma juosta, man kažkaip keista, kad tau kažkas pypintų ar mirksėtų šviesomis.
kestutisz 2015-09-16 13:18
Tikrai nieko nuostabaus, kad tamstos nemėgsta eismo dalyviai - kažką aplenkti ir sugrižti į kraštinę dešinę juostą tikrai nesiderina su "tai praleidzia jis ten labai daug laiko - niekada nesitraukiu". Kamštyje kaip ir nėra didelio skirtumo kurioj juostoj stovėti, ten jau niekas per daug ir nesinervina, o eismui judant tikrai nėra jokių pasiteisinimų važiuoti antra eile ir "gydyti" kitus. Net šulinių dangčiai nėra pasiteisinimas.
vyckas 2015-09-16 13:34
Tai, kad miestuose toks dalykas kaip vaziavimas pirma juosta neegzistuoja. Kas 100m. po mašiną pastatytą stovi.
Tarkvinijus Išdidusis 2015-09-16 13:40
Tai, arba šuliniai iškilę virš asfalto ir reikia kaip ralyje laviruoti tarp jų, todėl daugelis antroje juostoje susėdę būna (nu, čia, infrastruktūros problema iš dalies)
sub 2015-09-16 13:44
Visuose miestuose gan panašios problemos: 1. prieš įvažiuojant į žiedą, žiūrėti kelio ženklus, kurie nurodo kaip važiuoti ir kuris pagrindinis kelias, nes žiedu važiuojant ne visada esi pagrindiniame kelyje. 2. nesvarbu močiutės, supermamytės, studentai ar žali lapai, ar kiti vairuotojai, yra visokių, ir visokie žmonės daro klaidas. 3. Vilniuje srautas dažniausiai juda greičiau nei leidžiama, todėl visi juda taip pat, viena skitas lėtesnis ir greitesnis dalyvis. 4. Posukiai - didelė problema, kaip ir lenkimas ir grįžimas į savo juostą, net patyrę vairuotojai varo, tada staigiai stabdo prieš savo posūkį, tada tik įjungia posūkį, reikėtų iš anksto, kaip ir su lenkimu, aplenkei iš qanksto rodydamas posūkį, o ne naglai lysdamas, tada aplenkęs grįžti į savo juosta. Šendienos pastebėjimas - važiavau keliu, dviejų juostų vienos krypties kelias, vėliau antra juosta įsilieja į pirmą, ir kelias tampa dvipusio eismo. Moteriškė važiavo antra juosta, matyt nesuprasdama kad tuoj baigsis antra juosta ir ji atsidurs prieš eismą, aš važiavau pirma juosta, tikėdamasis kad ji važiuoja apsisukti. Deja kai prasidėjo dvipusis eismas, aš likau pirmoje juostoje, ji kaip ir važiavo antra juosta, liko toje juostoje, kuri jau baigėsi ir prasidėjo dvipusis eismas. Iš priekio atvažiuoja automobiliai, aš pirmoje juostoje, o ji supratus kad atsimuš į atvažiuojančius automobilius staigiai suko į pirmą. Dėka reakcijos ir signalo spėjau išvengti avarijos, bet buvau aprodytas visokiais ten rankų gestais. So, ne visi žiūri kelio ženklus ir kelio ženklinimą. Ne visi su posūkiu rikiuojasi į pirmą juostą. Ne visi supranta, kad eisme dalyvauja ne tik jie, bet ir kiti eismo dalyviai. Tuo pačiu pats esu ne ką geresnis. Esu už tvarkingą eismą, bet vakar buvau sustabdytas viršijantis greitį, dėl ko man labai gėda. Tikiuosi per tv nerodys, nes vyko kažkokia akcija su žurnalistai. Kai mane sustabdė, jau stovėjo apie 10 automobilių, kol mane suformino, dar tiek pat sustabdė. Žmonės skuba, kaip ir aš skubėjau. Geriau važiuoti atsargiau, lėčiau ir didesniu atstumu nuo kito automobilio nei dauguma.
ISG 2015-09-16 15:19
Situacija visada buna paprasta: lenkiu autobusus arba letesnes masinas, kuriu yra daug-nera vietos pirmoj juostoj. Ir gale atlekia gaidys su bmw kregzde ir prisikabina prie siknos, tipo traukis, arba greitink. Anksciau (labai senai), dar bandydavau trauktis arba greitinti, bet dabar tos dienos praeity. Vaziuoju savo greiciu, kuris yra +5kmh virs leistino, jei pradeda mirkciot - suletinu iki leistino. Pas mane masinoj kameros prieky ir gale su greicio indikatoriais,- taigi reikalui esant, viskas butu mano naudai, ar tik nebusite patys tie greicio virsijimo megejai?
immortallt 2015-09-16 16:07
Greičio indikatoriai yra beverčiai, jei nėra kas metus metrikacijoje patikrinami. Dvejoju ar tai darai.
ISG 2015-09-16 16:53
Aisku, kad nedarau, bet tavo ziniai yra daugybe budu tai patikrinti, pvz skaiciuojant kiek punktyriniu liniju kerti per tam tikra laika, ar per kiek laiko nuo vieno medzio davaziuoji iki kito. Kai vyksta tyrimas, mentai labai greit apskaiciuoja ta greiti jeigu video kokybe yra gera, ir viskas aiskiai matosi.
Kyborg 2015-09-16 19:24
ISG, kitų vairuotojų auklėjimas, policininkų vadinimas "mentais", man kažkaip būtent su kelių gaideliu ir asocijuojasi. Tavo požiūrį į eismo taisykles ir kultūrą kelyje, geriausiai apibūdina rusiška patarlė: "заставь дурака богу молиться он и лоб расшибёт".