Mission E: Porsche pristatė Teslos žudiką (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2015-09-16 13:30
Google transleiteris jėga. Po techninę, arba loginę nesąmonę kiekvienoj pastraipoj.
marumbas 2015-09-16 18:17
Keletas pastabejimu: 1. Greiciausiai uz vieno Mission E modeli bus galima nuspirkti daugiau nei dvi Tesla model S P85D. 2. Sportini automobili lygina su seimyniniu sedanu ir greiciu gauna i kaulus - tiesiog juokinga. 3. Kol jis atsiras ant parketo, Tesla jau bus gyvai pristacius savo sportini elektromobilio varianta (nes model s jie neskaito sportiniu), kur dar daugiau gaus malku.
punktyras 2015-09-16 19:22
Būtų malonu, jei klaidas nurodytumėte.
bahuriux 2015-09-16 21:52
. Aš tokių lizdų net panašių elektromobiliams nesu matęs, net fotkėse, net jei lizdą ir pavyks padaryti tai laidų storis bus 150mm2 (tam kad nekaistu, bet tada kais baterijos), o tai yra riėšo storio kabelis, o jų reikia dviejų. Nu OK sakykim jie pataupys ir užteks perpuse plonesnio kabelio kuris bus riešo storio Bet ličio baterijijos kaip ir kitos, iš pradžių kraunant iškrautą bateriją turės žemesnę įtampą tai srovė gali kilti, kad ir dvigubai sakykim iki 700A ir visa tai vainikuoja itin saugi 800V įtampos krovimo stotelė, aš tokią aplenkčiau iš tolo, sausu oru minimum per 10 metrų, o dregnu oru per 100m atstumą. Ir nesijausčiau saugus, tokiam auto, kai kažkur netoli kelivių pratampyti kabeliai su 800V įtampa, kas būtu avarijos atvejų, jei neužsimuši tai būsi nutrenktas. Salyginai saugu yra iki 200V nuolatinė srovė, bet virš to jau nesaugu.
Atk 2015-09-16 22:11
Atveju avarijos galima padaryt, kad užsitrumpintų laidai. Tai yra visi laidai ekranuoti ir tada perdegtų saugiklis. Juk vienas galas, pliusas arba minusas nunukratis. Nukratis ir užmuš, jei per kūną pereis srove, pvz, jei pliusą į vieną ranką paimsi, minusą į kitą. O taip, jei minusas ar pliusas prisilies prie geležinio automobilio kurpuso ir žmogus prie korpuso prisilies, tai nieko nebus.
Atk 2015-09-16 22:16
2.5 mm2 laidas gali išlaikyt 10 amperų gal lengvai tik tapęs šiltas. Vadinasi 25 mm2, kas yra vyrinimo laidas, gali išlaikyt 100 amperų. Aš paskaičiavau, kad per valandą 85 kwh baterija visiškai būtų pakrauta naudojant 106 amperus ir 800 voltų. Iš kur priskaičiavai 375A neaišku.
bahuriux 2015-09-16 23:41
tą padaryti, tik iki 80 %, kas būtu 68kwh, tai reiškia kad, per 4 kartus mažesnį laiką reikia 4 kartus daugiau srovės, jei įtamoa tapati. Beto dvigubai padidinęs laido skerspjūvį negali per ji leisti dvigubai didesnės srovės, nes jis turi mažesnį paviršiaus plotą, o tas įtakoja kad kabelis labiau kais nei du plonesni ir dar ten yra niuansų, kad laidininko paviršiumi teka didžioji dalis srovės.
immortallt 2015-09-17 08:27
Super charger krovimo stotelėse, kiek suprantu yra atskiros baterijos, į kurias ir pasikraunama iš tinklo bei greitu būdu atiduodama į automobilį.
serafanas 2015-09-17 09:09
Niekas ten viena faze nestumdo tokio kiekio elektros energijos. Kroviklis elektromobilio viduj susitvarko atitinkamai su 3 fazėm ir viskas.
bahuriux 2015-09-17 09:14
Daug nuostuolių ir brangu su baterijom krauti baterijas, bet jei ten stovėtu nesveikų dydžių, kaip konteineris pvz. superkondensatorių baterija tada pavyktu. Bet kažkaip abejoju dėl ekonominės naudos. O šiaip gražus tas porshe.
serafanas 2015-09-17 09:30
Super charger turi akumuliatorių baterijas ir jų pagalba krauna Teslas. Taip išlyginama tinklo apkrova
Atk 2015-09-17 09:35
Jei per 15 minučių, tada 100 mm2. Bet tai ne riešo storis. Be to aš net perdidinau. 2,5 mm2 išlaikytų kokių 50 amperų gal truputi tik sušilęs. Tai 20 mm2 užtektų laido perduoti 400 amperų. Dėl paviršiaus ploto, tai tai galioja tik kintamai srovei aukšto dažnio, ten skin efektas pasireiškia ir į vielos vidų srovė ne taip tankiai įeina. O čia gi pastovi 800 V įtampa ir jokio skin efekto nebus. Vis tiek tai bus efektyviau krauti, manau. 15 minučių, kur ten kokie 2-5 procentai nuostolių bus dėl laido storio, nei su rite krauti iš apačios automobilio bateriją.
serafanas 2015-09-17 10:21
Aušinami tikriausiai tokie kabeliai skysčiu. Mažiausiai ten rūpi kažkam keli šimtai vatų šilumos laide Indukcinės plokštės irgi aušinamos skysčiu beveik 100%.
raimism 2015-09-17 11:26
nekorektiška lyginti 2-vietį sportinį automobilį su dideliu sedanu, kuriame yra 5 normalios + 2 papildomos mažesnės vietos. Visai skirtingos kategorijos, techniniai sprendimai ir (žinoma) kaina. Ir dabar Porsche turi žymiai greitesnių automobilių nei dideli kitų gamintojų sedanai. Tai ar ir dabar Porsche yra Toyota'os ''žudikai''?
serafanas 2015-09-17 11:30
Nebus jokio žudiko iš jo Tesla sveria 2100kg ir 100kmh ima per 2.8s. Jie ims 100kmh per 3.5s, turės didesnį top speed, bet... komfortas bus tragiškas, nebus saugiausia auto pasaulyje ir kainuos min 2-3 kartus kaip Model S brangiausia komplektacija. Nekalbant apie Model S patikimumą ir autopilotą, kurį nemokamai gaus visi kas pirko auto nuo rodos 2015m vidurio + lifetime nemokami super charger'iai. Ką gali pasiūlyt porsche? vardą?
immortallt 2015-09-17 13:12
Nekorektiška, bet porche kupė vis tiek gauna į kaulus nuo 7 vietų sedano. Čia ir juokingiausia.
Atk 2015-09-17 14:19
Jokio ten skysčio nereikia. Ten jie vos šilti bus. O gal ir tai storesnius padarys ir iš viso nekais. Ka tas varis jau toks brangus? Tik neapsimoka ilgų laidų daryt automobiliui krauti, kuo ilgesnis krovimo laidas tuo daugiau nuostolių, bus nors jis ir nekais.
serafanas 2015-09-17 15:15
240+kW per +- 100mm^2 skerspjūvį be aušinimo? Sakai nekais? http://prntscr.com/8hbu6j
sub 2015-09-17 15:31
Vistiek atsiras buožių, kurie pirks Porshe, vien dėl vardo+išvaizdos. Anyway, man didesnis džiaugsmas, kad teslų lietuvoje daugėje, jau matosi gatvėse ne viena ir ne dvi. Lietuvoje pilnai užtenka važinėti su Tesla, gaila kad kaina kandžiojasi, bet ne taip žiauriai kaip Porshe. Gal kam reikia Teslos: http://auto.plius.lt/skelbimai/tesla-mo ... 98573.html
immortallt 2015-09-17 16:08
Tai žinoma pirks, tik sakau straipsnis idiotiškai rašo. Teslų yra bent trys Vilniuje. Teslos kaina normali, jei lyginsi atitinkamais automobiliais, BMW6 ar 7, Mercedes S ar kažkas pan.