Greičiausias sportinis dviratis, kokio registruoti varžyboms niekada neleis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mch0lic 2015-09-24 14:49
Pacadinimą užskaitau, bet dviratis - meh...
daynewss 2015-09-24 16:34
Bandei?
Talkatif 2015-09-24 19:34
Gerai, kad sukonstravo. O ar bandė juo kas važiuoti? Nieko apie važiavimą nerašo. Kodėl?
Atk 2015-09-24 21:12
Man įdomu, kiek tokiu dviračiu galima būtų išspausti, jei jis neturėtų motoro, kokį greitį maksimalų tiesiu keliu esant nevejuotam orui?
mobilunkas 2015-09-24 21:48
na bet jei konstruos dviracius kuriais eiliniai zmones ims lenkt profesionalus su senais dviraciais, pasikeis ir taisykles. kas ziures dviraciu rungtynes, jei ziurovas pasiemes savo dvirati aplenks pirma vieta uzimanti dviratininka
w00xer 2015-09-24 22:56
Ispudingas aparatas. Cia jau galima vadinti minamu f1 bolidu Bet nieks su tokiu dviraciu nepavaziuotu... Toks dviratis tikrai butu projektuojamas pagal individualias kuno savybes, todel apart jo savininko, be skausmu ir diskomforto su juo nieks ilgai nepamintu
sub 2015-09-25 08:42
Pff, straipsnyje rašoma apie dviratį ir 0 apie jo savybes, apart didesnio rato, žvaigždės ir kad negalės dalyvauti varžybose. O iš ko pagamintas rėmas ir visa kitą? Kažkaip labai neša į 3D spausdinimą. Atrodo įspūdingai, bet pritaikytas tik savininkui spėju. Įdomiausias klausimas, kadangi dviračio detalės neaišku iš ko gamintos ir atrodo labai lengvos, nebus taip kad nukris ir subyrės?
sub 2015-09-25 09:02
Radau daugiau info: http://veryspecialthings.specialized.co ... see-eye-2/ Dviratis pritaikytas tik savininkui, yra pakraunama baterija, už sėdynės yra dėžutė daigtam - tas ergonomiškas daigtas gale, telefoną galima sujungti su dviračių jutikliais - jam yra specialus laikiklis. Apie medžiagas, iš kokių pagaminta 0 sveikų, verslo paslaptis gal (
svetys 2015-09-25 10:32
Superdailus dviratukas! Kai man maksimalus greitis yra ne pagrindinis rodiklis - tai didinčiau abu ratus (važiavimo komforto sumetimais) iki maksimaliai įmanomų dydžių (kad galinio rato aukštis būtų sulig sėdyne, atitinkamai ir priekyje). O, kad taip mažiau* ilgėtų dviračio bazė „greičių dėžę“ integruočiau rėme prie pedalų, kuri leistų įdėti didesnį ratą nekeičiant pedalų vietos (o didesnį priekinį ratą neišvengiamai reiktų stumti į priekį – nes kitaip mindamas nepasuktum vairo). *
immortallt 2015-09-25 10:44
darom super greitą dviratį, kuriam greitis nesvarbu. Ratas be stipinų ir jungiamas per tris vietas - menkiausias akmenukas ir galėsi peškom pareiti.
svetys 2015-09-25 10:58
bahuriux 2015-09-25 17:54
Svety, kaip visada prirašei, o esmės nepaaiškinai ir prie ko čia tankai? Tas ratas (kaip ir rėmas, šakės) gali būti pagamintas taip, kad jo ir su kuvalda nesulaužysi, ten greičiausiai yra labai stipri konstrukcija iš kokio nors anglies pluošto su kažkokiu lengvesniu užpildu viduj (gal kieta puta, gal balza, gal korys su 3D printeriu atspausdintas) ir ta konstrukcija yra trikampio vamzdžio formos. Netik del aptakumo ratlankis yra platus, bet ir dėl stiprumo taip pat. O stipinai 3 nes 1 tikrai neužteks, 2 irgi tik vienoj ašy stabilu, o 3 nes tai jau dviejuose ašyse stabilu, kadangi tie stipinai irgi erdviniai, kaip ir ratlankis su tam tikru profiliu, tai reiškia stabili konstrukcija 3 ašyse gaunasi.
Auksine Logika 2015-09-25 20:42
O kas draudzia ikurti nauja organizacija kur galetu rungtis tikri dviratininkai ir pamirsti tuos dinozaurus is "Tour de france"?