Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Creatium 2015-09-26 23:30
Galėtų mūsų "Investuok Lietuvoje" padirbėti ties šiuo klausimu. Lietuva galėtų Teslai pasiūlyti ne tik vieną iš keletos laisvųjų ekonominių zonų (su mažesniais mokesčiais), bet ir puikią lokaciją: iš mūsų uosto automobilius galima eksportuoti į visą Europą, žemės keliais vežti į Skandinaviją (ko gero vieną svarbiausių jų rinkų Europoje), taip pat į pietinę Europą (nors ją galbūt aprūpins Olandija), čia pat Rusija ir visi artimieji rytai (nors vargu ar ten yra nors kokie pardavimai), turime tiesioginį krovininį traukinį su Kinija, turėsim RailBaltica.
lindemann 2015-09-27 09:23
Kažkaip nemanau, jog tokia kompanija kaip Tesla perkeltų dalį savo gamybos į Lietuvą. Politinė situacija čia tikrai nėra palanki ir kartais net nestabili, palyginti su vakarų Europa. Svarbiausia saugumas.
Creatium 2015-09-27 09:40
Na, dėl Teslos ko gero ir politinė situacija galėtų pasikeisti Pas mus politikai labai greitai gali pasikeisti, kai nori.
sub 2015-09-28 16:44
Tesla tai ateitis.
Tokiai kompanijai Lietuva gal nėra patraukli šalis, bet mano nuomone Lietuva, kaip tranzitinė šalis puikiai tiktų statyti gamyklai čia.
Arns 2015-09-28 16:50
Tranzitą į kur? Muitų sąjungos šalys taikys muitą, tad pigiau kurioje nors iš tų šalių pastatyti, Kinija taip pat taikys, muitas +kelionės išlaidos+beveik dvi savaitės traukiniu per kelis metus atpirktu gamykla pačioje Kinijoje.
immortallt 2015-09-28 16:50
Teslai čia nėra ką veikti, nes:
nėra kas tiekia detales automoblių kėbulams
elektros variklių
akumuliatorių
išteklių akumuliatorių gamybai
nestabili mokestinė aplinka
Kokia Čekija daug patrauklesnė, nes ten jau yra gamybinė bazė kėbulams ir didžioji dalis infrastruktūros. Gabenti dideliais atstumais kainuoja brangiai.
Arns kaip visada eu...genijus. Kinijoje gamina automobilius savo pačios rinkos užpildymui, o iš ES importuoja prabangos prekes, nes made in EU yra prestižas. Į Rusiją eksportas niekam neįdomus bus bent penkmetį, o tranzitas gali vykti ir tarp kitų ES šalių, Baltarusijos, Ukrainos.
mch0lic 2015-09-28 16:55
Manau svarbiausia yra darbuotojai, kurių pas mus tiesog nėra. Dėl gamybos kainos Romunija bus pigiau (dėl darbo jėgos), dėl įdirbio Čekija, lietuva čia nelabai turi ką pasiūlyt.
Arns 2015-09-28 17:02
Kai jau atrodo immortaliukas nebegali nustebinti, smogiama dar smarkiau
Tai gal pagrįsk pačią mintį, apie tranzito galimybę? Jei negali, tai gal reikėjo patylėti? Nes mano komentaras iliustravo atsakymą, kodėl pas mus niekas nestato gamyklų skirtų eksportui į Rytus, nes dėl įvairių skirtumų pigiau ir efektyviau tiesiog ten vietoje pastatyti gamyklą. Ir taip, kinai mėgsta eksportines prekes, bet tik tikros kokybės, o ne tokias kaip Tesla, ką ir patys gali surinkti, tik atvežk dalis.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tesla padvigubins automobilių gamybą Europoje