Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kapeikele 2015-09-29 17:53
Išties puikus straipsniukas. Ir įdomiai susiskaitė ir nuotraukyčių yra. Išspausčiau ašarėlę dėl tokio gražuolio
punktyras 2015-09-29 18:05
Prieš šitą jausmą meilė – tik aidas tolimo griaustinio
trapecijus 2015-09-29 18:45
Naktinės personos.
bahuriux 2015-09-29 19:12
Aidas tolimo "sonic BOOM"
Respektas žmonėms kūrusiems šitą šedevrą.
Manau po kokių 20-50 metų atsiras jau netik viršgarsiniai, bet gal jau ir hipergarsiniai keleiviniai lėktuvai. Visos technologijos tam yra, įgreitinti bus galima su kokia pvz maglev katapulta, o varikliai be jokių judančių dalių pvz ramjet varomi pvz vandenilių.
punktyras 2015-09-29 20:08
trapecijus 2015-09-29 21:18
Man matyt labiau šitas įstrigęs https://www.youtube.com/watch?v=5yqUebVl-9s
Arthuras 2015-09-29 22:12
Kaip suprantu, pagrindinė priežastis Concorde'ų atsisakymo nebuvo ta avarija, o apskritai, brangūs skrydžiai, palyginus su įprastais Boeing ir nelabai didelė paklausa.
Bet kas skraido per Atlantą dažnai, tai manau džiaugtųsi 3 valandų skrydžiu
trapecijus 2015-09-30 07:09
Aš irgi taip manau. Nes garsus, brangus ir jau gana senas transatlantinis lėktuvas, kuriuo vidutiniškai tik 50 keleivių skrenda, tiesiog nebeapsimokėjo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nuo pirmojo Concorde transatlantinio skrydžio praėjo 42 metai – štai kokie jie buvo (Foto)