Staigmena vairuotojams: keičiami žieminių padangų reikalavimai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arns 2015-10-16 10:36
O kas garantuos jog "taupus" važinės su gerom vasarinėm, o ne kinietiškom, restauruotom ar pavogtom iš šiukšlyno? Manyčiau net prasta žieminė žiema bus geriau negu vidutinė vasarinė. Lietuva jau toks kraštas, kad palikus viską žmonių samimonei, suvalkietiškas požiūris į saugumą visad baigiasi ties didžiausia akcija, kuri leis pasiekti minimalų įstatyme pasakytą dalyką. Dar pridėkim toleruojamą madą visiem važiuoti +10/20 km/h greičiau nei įprastą, mėgimus lenkti net per ten kur negalima dėl prastų sąlygų bei menkus vairavimo įgūdžius (pas mus sąlygos gan ekstremalios, bet vos tik kas pasikeičia iškart krūvos incidentų), tai sakyčiau techninės kartelės nuleidimas vos ne nusikaltimo skatinimas. Sakyčiau kitamet jau bus atšauktas, nes per šiemet prisižiūrėsim komedijų, tikėkimės laidotuvių iš to nebus.
bahuriux 2015-10-16 11:04
Kiap jau rašiau žieminės turi būti labai minkšto mišinio, o vasarinės vidutinio minkštumo, arba minkštos. Aš kalbu apie "street legal" lengvasias mašinas. Va tokia mano patirtis su padangom.
audriusn 2015-10-16 11:37
патсталом ржунемогу. misinio minkstumas reiskia ne viska, performance semi-slick padangos dar minkstesnes, tik per salcius nxuja nedirba. tavo parodyta "bloga" ziemine Dunlop SP wintersport 3D - 1st: 2011 Auto Bild 4×4 Winter Tyre Test (255/55 R18) 1st: 2010 Auto Bild Winter 4×4 Tyre Test (215/65 r16) 1st: 2010 Auto Bild Winter Tyre Test (195/65 r15) 1st: 2010 European Winter Tyre Test Part 2 (185/65 r15) 1st: 2010 Auto Bild Performance Winter Tyre Test (245/45 r18) Auto bild man patikimesnis saltinis negu tavo praktika. " Dar kartą sakau iš praktikos, ant sauso asfalto net ir prie -5 vasarinė padanga bent 10% geriau sukimba stabdant, nei nauja, ar dar blogiau 10% nudėvėtu protektorium tikra gera (minkšto mišinio) žieminė padanga ir 20-30 % mažiau sukimba posūkiuse." irodymus "в студию".
Po0 2015-10-16 11:42
http://www.continental-tyres.co.uk/www/ ... tyres.html Ant sniego ir šlapios dangos: https://www.youtube.com/watch?time_cont ... lP_34ltdWI https://www.youtube.com/watch?v=v7kkQRzOldc Dar truputėlis vaizdo medžiagos, kad skaityti nereikėtų https://www.youtube.com/watch?v=LNR-uzGWQJ4
Po0 2015-10-16 11:57
Taip pat ne kompiuterinė simuliacija, o vartotoju nuomonė.. https://www.youtube.com/watch?v=b1WPiF9Z64M P.s. Automobilių keitimo faktas visiškai nieko neįrodo apie patirtį, priešingai negu pasisakymai apie geresnes vasarinės padangos sukibimo galimybes prie -5 Esi pamąstęs jog tokiu oru gali bet kada užvažiuoti ant plikledžio, ypač po viadukais?
bahuriux 2015-10-16 12:02
prie įvairių temperatūrų.
immortallt 2015-10-16 12:14
Sausas asfaltas yra didžiulė rizika žiemos metu. Miesto sąlygomis dar surizikuočiau, bet kai aną savaitgalį teko autostrada važiuoti iki Klaipėdos ir žadėjo plikledį, tai visą laiką tikrinau termometrą ir kritus temperatūrai mažinau greitį. Restauruotos O koks sukibimas, kai padanga sprogsta arba iššoka gumbas?
audriusn 2015-10-16 12:28
mano motociklines gerokai minkstesnes uz automobilines. ir ant saltos dangos, prie nulines temperaturos, jei neisyla, sukibimo buna tik truputi daugiau nei nixuja, o vaziuot tenka atsargiai. misinys tam neskirtas.
bahuriux 2015-10-16 12:49
audriusn Neturiu nei motociklų nei motorolerių, negaliu kažko sakyti, bet žinau kaip tas mišinys atrodo, kaip ir automobilinių slikų. Pamėgink truputi sumažint slėgį padangose, panašu kad mažėja kontakto plotas kai ta guma sušala. Matyt toks keistas tas mišinys. Ir speju, kad nixuja sukibimo būna kai slapia, beveik prie betkokios temperetūros?
audriusn 2015-10-16 13:21
man nuo nuo pavasario slegis padangose naturaliai sumazeja 0.1-0.2 baro, tiek kiek reiketu isleisti. tai cia ne problema. problema yra misinys, kuris saltas kimba sunkiai. tuo labiau, kad net vidutinio kietumo sport turistine moto padanga butu panasi i superminksta auytomobiline. o ant slapios dangos sukibimas, jei temperatura >10 silumos, yra geras. o sita pataisa yra gera. pernai ozkuciai prisigalvojo nesamoniu su zieminem padangom motociklam, ir vis kisdavo "misnistervijos ziniomis vokietijoje ziemines padangos reikalaujomos esant ziemos salygoms", tikriausiai tiek laiko prireike, kad smegenu muliazai suvoktu kas yra tos "ziemos salygos". dar ir bestabdem lengvom priekabelem galetu nuimt zieminiu gumu reikalavima.
Arns 2015-10-16 13:41
Žiema tuo ir ypatingas metas, kad sąlygos kardinaliai keistis gali kas kelias valandas. Jei nevažiuoja paskui tave techninės pagalbos sunkvežimis, gal protingiau ne padangas kaltinti, o atitinkamai sumažinti greitį bei numesti agresyvų vairavimo stilių?
sub 2015-10-16 14:11
Atsarga gėdos nedaro. Kadangi žieminių padangų dbr gaila, tai užsidėjau nuo rugsėjo vidurio M+S dėl visa ko. O šiaip manau, kad tikros žiemos nebus. Anyway geriau žieminė ant ledo nei vasarinė. Jei pradės stipriau šalt, reikės montuot žiemines.
HDi 2015-10-16 17:38
Pastebėjimas Sukimbančio paviršiaus plotas beveik neįtakoja sukibimo bent jau tiek, kiek jis sumažėja dėl visokių griovelių padangoj, fizika - mažėjant paviršiaus plotui didės spaudimas į plotą, ir sukibimas vistiek išliks galima sakyti toks pats. Ir ne, sporte ar sportiškesniuose modeliuose platesnės padangos naudojamos ne dėl sukibimo, o dėl to kad geriau atiduotų šilumą-neperkaistų ir ne taip diltų. Lengvesniam ar silpnesniam automobiliui atitinkamai bus siauresnės padangos ir sporte, nes platesnės gali ir nepasiekti darbinės temperatūros. O per siauros tiesiog greičiau sudils arba "sudegs". Ir nežinau, ką Tu ten apie tas geras ir blogas padangas, bet wintersport tikrai giriamos padangos buvo savo laiku. Vasarinės padangos rašto tikslas, išstumt vandenį kaip įmanoma efektyviau, o žieminės kuo daugiau sniego savy laikyt sukibimo plote ir paskui kuo lengviau jį pašalint iš griovelių + taip pat išstumt vandenį ar košę kuo efektyviau. O visos kitos savybės ant sauso atsfalto, yra antraeilės, nebūtų šlapių ar apsnigtų kelių, būtų galima slickais važinėt.
bahuriux 2015-10-16 19:36
Per fizikos pamoką darėm trinties bandymus ir bandymai labai aiškiai parodė, kad egzistuoja dar viena sąvoka rimties trintis. Jei plotas mažas tam pačiam svoriui, tai trintis tarkim būna sąlyginai prilyginkim 1N, tiek pradedant traukti bandinį, kol jis nejuda, tiek traukiant, didelių nukrypimų nuo to 1N nėra, Bet jei plotą padidinam kelis kartus tam pačiam svoriui, tai pradžioj kol išjudini bandinį pripreiks 1,5N, paskui kai jau trauki taspats 1 N. Padangų ir mašinos atveju, tai būtu maždaug jei tu lygintum užblokuotą padangą kuri slysta ir atvirkščiai stabdomą su ABS kuris neleidžia pasireikšti slydimui, bet visada išlaikoma rimties trintis, kas efektyviau manau nėra reikalo aiškinti. Tai va nuo ploto rimties trintis darosi didesnė, o padangų atveju tai yra sukibimas. Dar egzistuoja neteisinga nuomuonė, kad žieminės padangos geriau veikia kurios yra siauros, nifiga, nebent jei reikia važiuoti per gilias pusnis, tada lengviau varikliui siauros. Kitas bonusas, platesnė padanga priduoda stabilumo posūkiuse visam auto, nes nesisupa, kaip ant balionų ant pačių padangų, o visus judesius atiduoda į važiuoklę ir amortizatorius, dėl to žinoma važiuoklę kenčia, bet stabilumas ir saugumas didėja. Dėl vasarinių rašto, tai tos kurios yra tipo gerai ištumiančios vandenį, jos yra niekam tikusios, nei sukibimo nei stabilumo posųkiuse neturi gero, jos nebent akvaplaningago efektą gali pagerinti + pora km/h, lyginant su gerom paprastom vasarinėm. Visos plačios padangos yra labai pavojingos su betkokiu raštų, kas liečia akvaplaningą, ypač jei mašina nera sunki, nevieną kartą teko paplaukioti be kontakto su asfaltu. Labai padeda greičio mažinimas, nes toks efektas pasireiškia nuo greičio kvadrato, o ne nuo tiesiog greičio tiesiškai, o nuo ploto/svorio santykio tiesiškai.
trapecijus 2015-10-16 21:05
Šiaip baxuriux žodžiuose yra teisybės. Esu turėjęs atrestauruotas žiemines padangas ant galu varomos mašinos, tai blogų kelių žiemą man nebuvo - visur kiaurai eidavau kalnais pakalnės nesvarbu kiek sniego. Bet dvi žiemos nedaug važiuojant ir padangos sudėvėtos. Guma labai minkšta buvo. Kitas dalykas: Kodėl žiemos ralyje pas visas mašinas siauros žieminės padangos? http://fotokudra.lt/files/I272218.jpg Iš patirties galiu pasakyti, kad siauresnės - geriau žiemą.
bahuriux 2015-10-17 20:18
HDi 2015-10-18 15:00
Taip, tik kad bandymuose tai naudojot ne gumą, o įtariu kietą paviršių, ir paviršius ant kurio buvo tempiama taip pat buvo lygus, skirtingai nei atsfaltas, o su guma ir grublėtu paviršium rezultatai būtų kitokie, aišku padvigubinus svorį, jėga nepadidėtų dvigubai, bet tokia pati ir neišliktų, o kai kalbam apie padangose esančius išpjovimus, tai čia labai nepastebimi sukibimo "nuostoliai" atsiranda. Iliustracija: https://dl.dropboxusercontent.com/u/279 ... keying.gif Aišku, iš dalies viskas vistiek susiveda į liečiamą paviršiau plotą. Absoliučiai visų padangos vasarinių padangų raštų tikslas yra išstumti vandenį, ar jos eglutė, ar ne, ar orientuotos į lietų ar ne. Kitaip jei keliai būtų sausi, kaip ir minėjau, galima būtų su slickais važinėt.