85-erių ir vis dar vairuojantis Valerijonas: „Mes važiuojame atsargiai, o jaunimas – be proto“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

hamann 2015-11-02 10:44
Ir vistiek, tiems senjorams ne tik kad pažymas teisėms reiktų atsakingiau išduot, bet dar ir papildomus važiavimus padaryt prieš išduodant naujas teises (kas 10 metų) nu ar bent jau KET žinias patikrinti. Nes statistiškai avaringumas jų ryškiai didėjantis. http://www.iihs.org/iihs/topics/t/older-drivers/qanda
Arns 2015-11-02 11:19
Nereik per daug varyt ant senjorų, jie vairuoja ir daro avarijas panašiai kaip moterys, iš per didelio žioplumo. Palyginti reta baigiasi skaudžiai, tuo tarpu dažna jaunimo avarija baigiasi aukomis. Sakyčiau vienas geriausių variantu būtu, kad pasibaigus teisių galiojimui, jas reiktu iš naujo išsilaikyti (kad ir sutrumpintu variantu, jei jautiesi mokąs, tiesiog užsiregistruotum ir pravažiuotum be visų pamokų maršrutą)
Audrius 2015-11-02 12:04
Vienintelis budas zenkliai sumazint avariju skaiciu keliuose yra sumazint automobiliu naudojima, t.y. investuoti i viesaji transporta. Visa kita, iskaitant griestas bausmes, baudas, teisiu isdavimo sunkinima yra tik kosmetiniai pakeitimai...
hamann 2015-11-02 12:39
1. tema ne visiškai apie tai. 2. sumažinus keliuose esančių automobilių skaičių nereiškia, kad sumažės avarijų skaičius, pvz skaičiuojant avarijas tenkančias 1000 vairuotojų ar automobilių ar whatever. 3. investavimas į viešajį transportą, problemos neišspręs. šią problemą išspręst gali tik socialinės priemonės.
Audrius 2015-11-02 12:52
. Utopineme pasaulyle-galbut. Realiam gyvenime-ne.
mnv 2015-11-02 13:34
Problema viešajame transporte ne pats transportas, o kiti keleiviai, tai investicijos nepadės
hamann 2015-11-02 13:52
1. Statistikai avarijos yra skaičiuojama, kiek avarijų tenka 1000 automobilių arba 100000 gyventojų. Jei automobilių skaičių sumažinsi, skaičiuojant kiek avarijų tenka 1000 automobilių - nieks nepasikeis. 2. Automobilių mažinimas, niekaip nesprendžia realaus avaringumo. žmonės nuo to netampa atidesni, nenustoja viršyti greičio, nenustoja važinėt girti. tai yra savęs apgaudinėjimas. 3. Reik nepamiršt, kad dauguma mirtinų avarijų vyksta greitkeliuose ne miestuose, tad šioje vietoje viešasis transportas absoliučiai nieko nesprendžia.
Audrius 2015-11-02 14:52
Esi girdejes apie toki dalyka kaip tarpmiestini traukini ar autobusa?
hamann 2015-11-02 15:30
Dažniausiai su lektuvu skraidyti yra pigiau nei tarpmiestinis autobusas. O jei dar keliese važiuot.. Jau nekalbant apie grafikų nelankstumą, ir laiko gaišinimą ir pan.
lizunas 2015-11-02 16:04
Hmm, va ką tik grįždamas namo tokią situaciją turėjai, kai pensininkas (pagal vaizdą jo, duočiau 80metų ar daugiau), galima sakyti man užblokavo kelią. Nežinau, kiek jo rega gera, bet klausa prasta, privažiavau prie pat ir ant signalo dėjau 10s, tai jis sunkiai reagavo, savo lūpas palaižė ir net nenorėjo kalbėti (gerai, kad mane atvažiuojantį matė bent). Tai nežinau, manau jiems kasmet reiktų daryti privalomą medicininę ir senjorams reiktų įvesti, kad be pažymos būtų draudžiama važinėti. Tarkim tiek ir tiek metų sukanka, vyksti darytis medicininės (tai būtų privaloma, tarkim jei to nepadarai ir nepristatai duomenų, regitra ar pnš. anuliuoja teises ir raštiškai praneša žmogui. Tai galima ir per regitrą ar per kelių policija, čia jau reik žiūrėti. Ir tai pat su prastais rezultatais.) situacija buvus Jei būtų nepatyrusi vairuotoja moteris ir neįvertinus situacijos, būtų prasirėžus pro aukštą šaligatvio bordiūrą ir tą automobilį.
MindaugasV85 2015-11-02 18:23
Reik neišleisti į gatves nei vieno mento, nudaužti visus stacionarius greičio matuoklius, išjungtui visas kameras - tada žmonės išmoks vairuoti. O dabar mokosi tik bijoti įstatymo.