„Neste“ laboratorijos vedėjas paaiškino, kas bus, jei kovodami su šalčiais dyzeliną atskiesite benzinu

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Kubietis 2015-11-02 15:36
Siaip neeksperimentuoja, taciau turejau viena toki lavona kazkada, kuris ziemanenoredavo kurtis. Tai pildavau i baka zibalo, kokio velnio pilti benzina?
lizunas 2015-11-02 15:47
Protingi pila žibalą, o dar "protingesni" benziną
vardasas 2015-11-02 17:06
idomu kaip tos daleles dakeliauja iki purkstuku apeidamos kuro filtra o pila bendzina netam kad vestuisi geriau dyzelis niekada net akmirkai geriau nedirbs del benzino, pilamas tam kad suskystetu dyzelinas nes yra gudruciu norinciu ziema vazinetis su vasariniu dyzelinu kuris esant salciams stipriai sutirsteja
Trofejus 2015-11-02 20:49
Seip nera dyzelinio automobilio kureme butu imontoutas kuro filtras tarp auksto slegio siurblio ir purkstuku. Visi filtrai stovi pries auksto slegio filtra. O tos metalo daleles atsiranda is auksto slegio siurblio kai jis negauna reikiamo tepimo. Tai tiek.
Natter 2015-11-02 22:32
Nesuprantu, aš mūsų žmonių, perka dyzelius, kad važiuotų pigiau, bet visi mano pažįstami dyzelistai prieš kiekvieną žiemą keičia brangius kuro filtrus, laksto ieškodami žibalo, jei pareina purkštukas ar kuro siurblys moka tūkstančius. Ne paprasčiau nusipirkti benzininį automobilį ir nesukt kiaušų, nei vienas mano pažystamas dar nekeitė benzininiam automobiliui purkštukų dėl gedimo, nebent tik dėjo didesnio našumo , kuro siurblys benzui, kaip ir filtras irgi kainuoja n kartų pigiau. Taip išeina, kad dyzeliu pigiau važiuoji iki pirmo gedimo, po gedimo pataisymo sudėjus kuro kainų skirtumus gerai jei nepatenki minusan lygininant su benzu.
zaliaakis 2015-11-03 07:22
Natter jūs teisus. Pigiausiai išeina su benzinas-dujos. Dyzelinis auto, dar senas, tik nuostolis kisenei... Bet nelabai kas tą supranta, nes kuro kolonėlės kainos ką kitą rodo. O paslėptų išlaidų gėdijasi skaičiuoti...
vygantas 2015-11-03 08:50
Penkti metai tuo pačiu dyzeliniu automobiliu važiuoju(prieš tai irgi buvo vien dyzelinai), ir per tą laiką jokių Natter įvardytų gedimų neturėjau. Buvo tik kartą sugedę slėgio davikliai, kainavo apie 200eur. Beto šiais laikais, niekas nepila jokio žibalo į degalus, dabartinis dyzelinas tinkamas naudoti bet kokiu oru Lietuvoje, jeigu kam nesikuria tai jie perka galingesnį akumuliatorių kurių kaina ~80eurų. O degalų filtrai kaip ir visi kiti yra keičiami keičiant tepalus. Purkštukai keičiami kai pili kontrabandinius degalus arba įvardytą žibalą, na dar gal kokioj bevardėj degalinėj gali nekokybiško kuro įsipilt. Tat ekonomija bent jau man ir mano pažįstamiems yra akivaizdi, dėl ekologijos aišku kita kalba:).