Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Eič 2015-11-02 14:21
"Cruise" metu pastebimas gedimas. Atliekamas avarinis nusileidimas ir nusileidimas nepavyksta. Kurioje vietoje ši avarija skaitosi? Kruize, ar tupiant?
vytautas50 2015-11-02 14:48
Finalfour 2015-11-02 20:58
Dar vienas ekspertas. Aiskiai pasakyta, kad ta uodega suremontuota buvo ir tai negalejo itakoti. Tyrimas atsakys kas ir kaip. O visos versijos tai vaiku darzelio lygio kol kas.
Justas777 2015-11-02 21:02
O tarkim jei sugenda visi varikliai, kokiu tada greiciu lektuvas pradeda zemeti? tokiu kaip siuo atveju ar ne?
Arns 2015-11-02 21:09
Lėktuvai ne raketos, iki sklandytuvo toli, tačiau jie gali sklęsti kažkiek. Be to, visi lėktuvai gali skristi ir sugedus vienam dviem varikliams (priklausomai nuo to kiek jų sumontuota). Tad įprasta variklio katastrofa tikrai negalėjo numušti lėktuvo taip, kad jis staigiai subyrėtu nė nespėjus įgulai bent pavojaus signalo paskelbti.
Endless Nameless 2015-11-02 21:37
Nieko nežinau apie lėktuvus, bet kodėl tokio ar panašaus tipo evakuacija visdar nėra privaloma?Viskas susiveda į taupymą?
Arns 2015-11-02 21:40
todėl, kad tokiame aukštyje be specialių kaukių kvėpavimui bus kaput. Parašiutas į vandenį, kaput. Parašiutas į kalnus/miškus kaput... Jau nekalbant, kad korpusui tektu didelė apkrova nuo angų. Be to į išorę atsidarantis liukas, jei kas sugenda, dar labiau didina tikimybę lėktuvui išsidekompresuoti...
Endless Nameless 2015-11-02 21:49
Su vandeniu susidorotų pripučiamos valties principo dugnas? Dėl medžių - taip, bet kritimas nuo 15metrų žymiai mažiau šansų būti mirtinu? Dėl konstrukcijų ir t.t nežinau, turbūt kad ne išeitis būtent toks kaip paveikslėly, bet negi neįmanoma sukurti kokios nors gelbėjimosi sistemos.
Arns 2015-11-02 21:57
Ne. Jei būtu, būtu sukurta. Čia tas pats kaip klausti kodėl traukinių vagonuose nėra saugos pagalvių. Tiesiog per daug faktorių, jau nekalbant, kad visos papildomos saugos priemonės ženkliai didintu svori, kas aviacijoje labai svarbu...
Justas777 2015-11-02 22:49
Idomu ka ekspertai nustatys, nes ziurint vis kitus informacijos saltinius visur skirtingai sneka..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lėktuvų sprogimai ore – itin retas reiškinys: kada įvyksta tokios avarijos?