Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
WWr 2015-12-03 12:54
Pirma mintis perskaičius, jog tiek vairuotojas, tiek keleivė yra Uber biuro Vilniuje darbuotojai o šis straipsnis - reklama. Komentatoriai vilniečiai, kiek jūsų naudojatės uber ir kiek laisvų vairuotojų matot programoje? Įtariu, nei vieno.
T 2015-12-03 13:14
Manau kas naudojasi taksi paslaugomis karta per du metus kvies taksi telefonu.
Bet ir ima tas Uber uz tarpininkavama, net 25 proc.
Manau Lietuvoje kur taksi paslaugu didelia dali kainos sudaro kuras ir pacio automobilio ekspluatacija, galetu leisti vazineti automobiliais iki kokiu 15 metu.
hamann 2015-12-03 13:40
o taksi įmonės skambučių centras, visa administracija turbūt nieko nekainuoja?
T 2015-12-03 15:23
hamann
Kai skambini i skambuciu centra (centriuka), tai skambutis kainuoja, dar fiksuota mokesti sumoka pats taksistas. Jei reikia vezti toliau, tai mokestis kaip reikiant aptirpsta.
Manau dar savo zodi pasakys masinos su autopilotu be vairuotojo.
manas 2015-12-03 19:57
Manau didziausias privalumas sitos sistemos, del ko netgi pats ja isbandyciau, tai laisvai pasirenkamas darbo laikas. turi pusdieni laisva gali padirbt, jei neturi laiko nedirbi, ir neturi jokiam darbdaviui netgi pranest
Jomajo 2015-12-04 00:17
Man idomu ar Vilniuje taip parastai galiu sest jungt savo tela ir vairuot ir nereikia jokiu papildomu licenziju? Nes pvz Edinburge, kur gyvenu, reikia buti issipirkus, taksisto licenzija, tavo auto turi praeiti spec tachnine apziura kuri nera pigi, visus draudimus ir dokumentus reikia nufotkinti norint vairuot. Bent jau cia UK nera taip, kad sedi ir vaziuoji, sitas darbas pasiekiamas nebent patiems taxistams, kurie turi nuosava auto ir nori prisidurti.
hamann 2015-12-04 07:36
ką ir noriu pasakyt. Tavo pasakymas, jog Uber ima NET 25proc, yra labai subjektyvus. Nes reikia lygint ir tai kiek tradiciniam taksistui kainuoja, taksi centro paslaugos (kad galėtų gauti užsakymus) kiek kainuoja licenzijos, brangesni draudimai, dažnesnės technikinės ir pan. Nes šių papildomų kaštų vairuojant Uberiui nėra.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pabuvus „Uber“ vairuotoju Vilniuje: darbas monotonija nekvepia, tačiau uždirbti pavyks ne visiems