Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Auksine Logika 2015-12-14 14:42
Kuo didesni greiciai tuo didesne rizika
punktyras 2015-12-14 15:34
Papasakok tai Hindenburgo keleiviams
Auksine Logika 2015-12-14 18:40
Kiek cepelinu sudege ir kiek lektuvu suduzo? Na, koks santykis?
Pumper 2015-12-14 19:08
Kiek cepelinų skrydžių per dieną, kiek lėktuvų?
bahuriux 2015-12-14 19:42
Ant dvieju raketu pakopu pakilti + sugryžimas 25 mach greičiu į tankius atmosferos sluoksnius, kagi belieka palinkėti labai didelės sėkmės, nes jos tikrai prireiks keleiviams ir įgulai. Užtenka netiksliai nustatyti sugryžimo į atmosferą kampą ir jus jau apanglėjęs kepsnys ir sėdėjimas ant skysto vandenilio ir skysto deguonies bako. Vandenilis yra toks sprogus, kad jūs pakruaptumėte pamte, kaip sprogsta tas guminis balionas, kur su burna pripučiamas, net pora litrų dujinės būsenos 1 bar slėgio vandenilio/deguonies mišinys, taip 3,14stu, kad mažai nepasirodytu.
Kita vertus tai labai ambicingas projektas ir jam būti keleiviniu lėktuvu su 25 mach greičiu tiesiog absurdiška, kai jis gali būti daugkartiniu kosminiu laivu keleiviams ir kroviniams gabenti į orbitą. Orbitinis greitis jei žema orbita 8 km/s = ~28 mach.
Kyborg 2015-12-14 19:46
Tu rimtai toks durnas?
SaMaras 2015-12-15 10:19
Kol kariniai hipergarsiniai orlaiviai neskraido tol nereikia tikėtis kad civiliai skraidys.. nes kariniams orlaiviams ne tiek svarbu nei ekonominiai nei ekologiniai aspektai, o svarbu tik pranašumas prieš potencialius priešininkus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ateities aviacija: net nenorėsime prisiminti dabartinių lėktuvų (Foto, Video)