„Volvo“ sėkmė: kaip beveidė markė tapo geidžiamiausia naujiena

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Gediminas Jurgaitis 2015-12-16 12:44
ta medzio/medzio spalvos apdaila salone vemt vercia...
MindaugasV85 2015-12-16 13:58
Man kaip tik gražiai atrodo. O reziumuojant straipsnį: Geras pavyzdys kaip "ekonominė politika" varžo arba suteikia laisvę pasireikšti kūrybingiems inžinieriams. Arba kodėl man nebaisu važinėti su bankrutavusios* kompanijos automobiliu. Deje geras produktas ar blogas dažniausia apsprendžiama pagal tai, kiek iš jo pavyko uždirbti, o su techninėm specifikacijom tai gali nieko bendro neturėti.
fakitol 2015-12-16 14:39
Po S90 nuotraukomis parašyta XC70 - pataisykite.