Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
SPeed_FANat1c 2015-12-14 13:10
Kiek kainuos toks kuras? Gi metalas brangus, visur ji stengias taupyt, o db gaunas kad cia masiskai degint ji pradesim. Nepagaunu
AndriusBalsys 2015-12-14 15:16
Metalas niekur nedings. Tiesiog į gamyklą priduosi ir vėl padarys geležies miltelius. +- uždaras ciklas, jei neišmeta dalelių ir gamykloje naudoja tik atsinaujinančią energetiką.
Šiaip naudoti VDV varikliuose tai durnas sprendimas. Tas pats kas vandenilį deginti VDV varikliuose.
Man labiau patinka aliuminis. Jo energetinis tankis didesnis ir naudojamas kaip baterijos. Įsimeti plytą 20kg į baką ir važiuoji apie 1,000km. Jau ištestuota realiai vienos didžiausių aliuminio kompanijų pasaulyje. Tiesa, turėtų veikti kartu su ličio jonų baterija.
bahuriux 2015-12-14 20:22
tiek momentaliai sudegini. Žinoma kuro elementai vandenilį išnaudotu efektyviau, bet jie brangūs ir neaišku kiek ilgaamžiai. Dar gal ir elektros šiek tiek pavyktu išgauti iš tos reakcijos, tarp Al ir NaOH tirpalo.
Manau pirma išbandysiu ant kokio pvz laivo (modelio).
amas 2015-12-14 20:25
O tai tų išorinio degimo variklių naudingumo koeficientas ar siekia 10%.
O ar metalai bus švarūs be priemaišų ne susidarys kokie junginiai?
bahuriux 2015-12-14 21:08
Iš išorinio degimo garo turbinos iki 60%, o stirlingo varikliai išvis netoli idealios šiluminės mašinos, bet realiai tai kažkur 40-60% būtu. Tiesa su tais metalais dar pamiršo MHD magnetohidrodinaminį principą jo NK tik ~25-30% bet patobulinus ir panaudojus regeneratorius manau NK padidėtu dar labiau, jis gamina elektrą tiesiai krosnyje magnetiniame lauke. Speju geležis netiktu šitam reikalui, bet kiti neferomagnetiniai metalai netgi labai tiktu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Energetikos revoliucija: degalus iš naftos pakeis metalo dalelės?