Kaip važiuoti žiedinėse sankryžose: dažnas lietuvis to nemoka ir ne tik „grybauja“, bet ir sukelia avarinę situaciją

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

M134 2015-12-19 15:56
Straipsnis netikslus. Sugretinami dalykai, iš pirmos juostos išvažiavimas ne pirmame išvažiavime. Ir iš pirmos juostos lindimas į žiedo vidurį. Realiai iš pirmos juostos galima išvažiuoti pirmame arba antrame išvažiavime. Neįmanoma niekam trukdyti net teoriškai taip darant. Ir tokios yra UK taisyklės, kad taip leidžiama. O iš pirmos lindimas į centrą (įvažiuojant į žiedą), jau būtų pažeidimas. Nors tau niekas nedraudžia persirikiuoti į kitą juostą šiaip ar taip jau įvažiavus.
mmm 2015-12-19 16:12
M134 - aptiktas eilinis kelių "nesusipratelis" nežinantis kaip važiuoti žiedu.
01 2015-12-19 16:36
Kaimietis - nebūtinai tas kuris gyvena kaime.
M134 2015-12-19 16:42
Argumentai - žmogėnai, kur argumentai. O tai čia negi man db pradėti (prisijungti) purvų drabstymą.
kionig 2015-12-19 16:47
Kad KET'as nieko konkretaus nenurodo apie važiavimą žiedu: http://cdn.uber.lt/ng/autos/1257498503_eismas_ziedu.pdf
M134 2015-12-19 17:02
KET taisyklės - tai tragedija. Ne veltui 1987 metų. Toks jausmas, kad nori prisitaikyti prie kelininkų broko, kuris tiesiog kūrėjams priimtinas. "Mažo spindulio žiedinėse sankryžose.... " - tik paskuintinis asilas galėtų turėti daugiau nei vieną juostą žiede. Jei tokių žinote ir tenka važiuoti, užjaučiu. UK tokių nesąmonių nėra, nors žiedų mieste kas puse mylios sakykim.
mmm 2015-12-19 20:18
na man užteko paskaityti. kad jūs iš pirmos juostos išvažiuojate per antra iš važiavima ir čia jokios problemos nematot ir NET teoriškai niekam netrugdot... ir užteko. ginčytis jau net nenoriu ir faktu pateikinėti dėl ket aš visiškai pritariu, kad ten nieko aiškaus nerašo
Shinigami 2015-12-20 09:13
Nors jame yra pakankamai vietos dviem juostoms, vidinė juosta yra uždažyta ir joje eismas draudžiamas. Nors privažiavimas prie žiedo yra dviejų juostu. Rytais būna kamštis į Santariškių pusę, bet pastoviai atsiranda gudročių kurie kamšti bando apvažiuoti pirmąją juosta (nes ten nėra automobilių) ir įlisti į žiedą. Bet jei niekas nepraleidžia, tai tokia mašina sudaro kamštį pirmoje juostoje, tiems kurie nori sukti į dešinę.
Putulis 2015-12-20 09:23
Nepykit, Vilniečiai, mat mums tikrai nėra ko skųstis, bet visgi - Klaipėdoje prieš įvažiuojant į žiedą verta stebėti ženklus, nes kai kuriuose galima iš pirmos juostos išsukti ir antrame išvažiavime, o kai kur - tik pirmame.
Nerealiai 2015-12-20 10:25
Na taip tragedija nebent tiems, kurie nusipirko teises, arba besimokydami teorijos, viską iškalė atmintinai ir nesusimąstė dėl kokios priežasties viena, ar kita taisyklė sugalvota. P.S. dar blogiau kai tokie įvykus eismo įvykiui puola aiškint, kad jie teisūs, nors elementariai nesugeba įsiskaityt į KET ir važinėja pagal savo pačių sukurtas "logines" taisykles. Tai jei nori vieną dieną gaut smūgį iš šono, tiksliau vairuotojo dureles, tai važinėk taip ir toliau...
M134 2015-12-20 11:14
Ne nu jūs ir gudručiai. Dedat kažkokius specifinius žiedus, kur dar ir gal ženklų pridėta šone, kurių iš viršaus nesimato. Kalbu apie elementarų dviejų juostų žiedą, kur abi juostos visad suka ratu be jokių ištisinių linijų. Čia yra standartas o visa kita jau atskirų žiedų variacijos. Esminė jūsų klaida yra, kad jūs įpratę matyti žiede kamštį ir kaip ir visi nieko nepraleidžiate ir kovojat dėl kiekvieno centimetro ir darot dar didesnį kamštį. Dar pasidžiaugdami, kad niekam nieko geriau nepadarėt. Dar sykį pakartosiu. dvijuosčiame žiede, kurį apbūdinau viršuje iš pirmos juostos galima išvažiuoti pirmame arba antrame išvažiavime. Tie kas kartu įvažiuoja ir nori sukti į pirmą, jie bus pirmoje juostoje. Kas nori tiesiai važiuoti, jiems niekaip nesutrukdysi, nes jis lygiagrečiai ir nuvažiuos į dvijuosčio išvažiavimo antrą juostą. Kas suka toliau, tai ir nusuks. Paprasta. Aišku visiems užkliuvo, kas bus jei jau anksčiau esančios žiede mašinos norės išsukti pirmame. Čia yra jau jūsų pačių klaida įvažiuojant. Reikia praleisti žiede esančias mašinas, o ne stengtis užsiimti tą centimtrą ir susilygiagretinti ir užblokuoti. Elementari lietuvių vairavimo kultūros stoka ir sukelia problemas žiede. O dėl to ką sakau esu ramus. Aš tik cituoju savo UK vairavimo instruktorių Kalbu apie tokį.
M134 2015-12-20 11:21
UK KET (Highway Code) nuotrauka - pavyzdys taisyklingo važiavimo. Tad ką ir sakau, straipsnis netikslus. Sulyginami du dalykai, kurie neturėtų. Per daug galvoat apie specifinius žiedus su vienos juostos išvažiavimais arba specialiais ženklais nurodančiais važiavimo žiede būdą. O kalbant apie standartus ...
Nerealiai 2015-12-20 11:30
Nebent šitam žiede vietos tik vienam automobilio pločiui...
M134 2015-12-20 11:54
Aš kalbu ir kalbėjau apie UK visad. Tai nei vienam nesutrukdė pasirodyt protingesniu ir pavadiint mane kuo nors. Tada tai visi žinovais buvo visko. O db jau matai trukdo. Antrame paveikslėlyje matyti, kad baltam reikia praleisti žiede esantį eismą. Negi taip sunku išmokti elementarias kelių taisykles. Kad reikia praleisti pagrindiniu kelliu važiuojančias mašinas? Ir tai keičia tai, jog čia yra oficialios taisyklės ir tamsta, negali tiesiog jų paneigti savo noru.
Nerealiai 2015-12-20 12:08
Tai UK gal ir oficialios, bet ne LT. Gal tau reikėtų ir diskutuot UK forume apie jų taisykles.
M134 2015-12-20 12:59
Aš kalbėjau tik apie straipsnio tikslumą. O apie ką čia kalbi db? Gal jau baik su savim ginčytis Linksmų švenčių
mmm 2015-12-20 13:20
M134 pripažink gavai per veida šlapiu skuduru, kad pats elementarių taisykliu nežinai ir kitiems avarines situacijas sukeli. o kad nukreipinėji kalba apie UK tai, gal paiimkim išvis kokios Zimbabės ket jeigu ten tokios yra ir pasivadovaukim jomis? Tik be pykčių ir liksmų švenčiu tiems kas jas švenčia.
Nerealiai 2015-12-20 13:28
Trumpa atmintis pas tamstą. Tau taip pat linksmų.
grybu atlasas 2015-12-20 13:42
Eismo ratu tvarką nustato horizontalusis bei vertikalusis ženklinimas, o ne įsivaizduojamos visuotinos normos. Punktyrinės linijos leidžia automobiliams rikiuotis, o ženklai neretai leidžia iš pirmos juostos pasirinkti ir antrą išvažiavimą. Nereikia išsigalvoti savo taisyklių, o būkit budrūs ir stebėkite ženklus. Straipsnis vėlgi niekinis, kaip buvo su neišmanėlių nepasitenkinimu, kai autobusai kerta taikos pr. Kaune per "plytą".
Nerealiai 2015-12-20 14:03
Straipsnis atspindi situaciją Lietuvos keliuose.