Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2016-01-21 12:09
O KET yra parašyta, kad negalima važiuoti lėčiau 20km/h nei leistinas max greitis? Nes jei nėra, tai regitros egzaminatoriai gali eiti ..... jis tiesiog pasirinko saugų greitį.
X-log 2016-01-21 13:57
yra punktas
Bet situ atveju, jeigu gatveje nebuvo kitu eismo dalyviu, tai kaip ir negalioja.
- 2016-01-21 14:07
135.3 punktas yra idiotiškas.
Saugaus greičio pasirinkimas yra prieštaringas šiam punktui - jei dėl kokių nors priežasčių (lėtesnė reakcija dėl patyrimo stokos), pasirenku saugų greitį 20 - 30 km/h mažesnį nei srautas, tai pažeidžiu 135.3 punktą, ar ne? Primenu, 135.3 draudžia važiuoti neturi jokios išmatuojamos vertės. Tad jei man atrodo, kad saugus greitis yra 30 km/h mažesnis nei maksimalus leidžiamas, tai aš ir važiuoju tokiu.
Evil Goku 2016-01-21 15:10
O pablogėjus kelio sąlygoms jo saugus greitis bus 0km/h; Pradės lašnoti ir sustos vidury autostrados.
X-log 2016-01-21 15:12
Kaip tik labai geras punktas, ypac tokiems, kurie sausa/sauleta diena tiesiu keliu velkasi 20+ km/h leciau negu leistinas greitis ir net negalvoja pasitraukti ir praleisti uz ju susidariusios kolonos (labai daznas atvejis moletu/traku plentuose).
Nera tokio dalyko kaip "lėtesnė reakcija dėl patyrimo stokos" (gal tu cia kazka kita taip ivardinai?), reakcija gali leteti del kazkokiu preparatu (vaistu/alkoholio/nakotiku), miego trukumo arba amziaus. Visais siais atvejais isvis neturetum vairuoti.
Jeigu tau atrodo, kad " saugus greitis yra 30 km/h mažesnis nei maksimalus leidžiamas", bet visiems kitiems ir policinikams atodo, kad ne - vadinasi kazkas blogai su tavim ir turetum nevairuoti/ eiti papildomai mokintis.
unytas 2016-01-21 15:26
na palaikau zmogu ta regitra ir taip daug savivalauja. speju kad eismas buvo i viena puse po dvi juostas nes greitis 70km/h tai jei jis vazavo pirma laisva juosta o masinu aplink nebuvo ir pasirinko 50km/h greiti tai jis niekam netrugde ir turi pilna teise vazuot 50km/h nebent jis vazavo antra juostas o uz jo buvo kolona.
- 2016-01-21 15:34
nėra teisinė sąvoka. Kai kam atrodo, kad 150 km/h ant šviežio plikledžio yra saugus greitis. Jei jau norit taikyti 153.3, tai apibrėžkit, kas yra „reikalas“. 30 km/h mažesnis pasirinktas saugus greitis gali būti, pvz, važiuojant su mažais vaikais. Įrodinėk dabar, ar vaikų saugumo užtikrinimas yra „be reikalo“ ar su reikalu. Be to, maksimalus greitis yra maksimalus leidžiamas greitis, o ne minimalus reikalaujamas. Toliau dėl įgūdžių - jie tobulėja važinėjant. Jei tau nepatinka mažiau patyrę vairuotojai, tai gal tada įvedam tokį reikalavimą - į gatvę tik tada, kai važinėsi taip gerai, kaip 20 metų patirtį turintis lenktynininkas? Iki to laiko - tik su M ženklu ir instruktoriumi?
Egzamino metu neturi būti iš viso tokios klaidos kaip eismo stabdymas, nebent visą važiavimo laiką važiuojama labai lėtai. Esamojoje situacijoje laikai buvo mažiau nei minutės trukmės (teismo sprendimu - 15 sek.).
Simplicity 2016-01-21 15:58
(Tam yra ženklas "Rekomenduojamas greitis".)
Kalbant apie 135.3 punktą, tai jis yra skirtas apsisaugoti nuo tų, kurie specialiai važiuoja labai lėtai (pvz., velkasi 10-20 km/h greičiu), nes yra pikti ant viso pasaulio.
p.s.
Man, kai dar tik mokiausi vairuoti, instruktorius sakė: "Važiuok tau patogiu greičiu,- skubantys aplenks arba peršoks.".
Evil Goku 2016-01-21 16:06
Tai panaikinkim visas taisykles ir leiskim bet kam vairuoti. Vienintelis apribojimas, kad pėdalus kojom siektum. Visi važiuotu kaip jiems atrodo geriau. Survival of the fittest. Kelias mašinas sudaužys, o paskui pats pramoks, arba visa gyvenimą prasivažinės pirmu bėgiu, 20km/h greičiu. Ir nesugebėjimas atskirti, kada eismo sąlygos geros, o kada blogos joks nusižengimas. Jei acto niekas nepagarino, reiškiasi visada saugus greitis mažiausiai -30km/h nuo leidžiamo.
Ir išvis, turtų leisti stumtis motociklą egzamino metu, tada ir aš motociklo teisias išsilaikyčiau. O dabar žydmosonių valdoma Regitra leidžia teisias išlaikyti, tik driežažmogiams, o iš normoalių baxūrų išsipisinėja, liepia važiuoti pagal taisykles ir tikrina vairavimo sugebėjimus. O ir apskritai, KET neparašyta, kad reikia atlikti figūras vairavimo egzamino metu. Tai kodel jie prisigalvoja visokių nesamonių? Vogti irgi KET nedraudžia, o kas nedraudžiama tas leidžiama.
immortallt 2016-01-21 16:14
Nesugebėjimas egzamino metu parodyti, kad visiškai laisvame kelyje gali laikytis greičio priskirto tam keliui parodo, kad nesi pasiruošęs pradėti važinėti gatvėmis. Jei intensyvaus eismo metu, kai judės visi 70km/h, tai jis nesugebėjęs tuščiame kelyje tokiu greičiu važiuoti, tikrai negalės važiuoti esant eismui tiek. Vadinas bus stabdytas dėl to, kad nesugeba vairuoti.
Ne kiekvienas gali vairuoti.
Egazminas, tai ne laikymasis taisyklių, tai patikrinimas, ar sugebėsi dalyvauti eisme. Kitu atveju važiuotų koks diedas, nieko nematantis 10km/h greičiu ant pirvos pavaros, nes bijotų jas perjungti bei nespėtų sustoti, jei įsibegėtų greičiau ir išlaikytų.
Simplicity, Autostradoje berods minimalus leistinas greitis 70km/h.
Taip pat būna ženklai nurodantys MINIMAŲ leistiną greitį pvz 70 ar 90km/h (mėlynas kvadratas su skaičiumi).
O šiaip nesuprantu, senai visiems žinoma ir instruktoriai nuolat perspėja, egzamino metu palaikyk leistiną greitį. Tai argi sunku jį palaikyti?
Ir šiaip, pasižiūrėjus į gatves, teisės kas antram be reikalo išduodamos. Nukrenta 5 snaigės ir važiuoti nemoka. Pradeda vasarą lyti - važiuoti nebemoka. Į žiedą įvažiuoti reikia, tilptų penkios mašinos, pajuda į priekį, kerta ant stabdžių ir neišvažiuoja, dar žiūrėk ką nors į subinę surenka.
Arthuras 2016-01-21 16:28
135.3 punktas yra labai geras, tik neišplėtotas ir baudos nenumatytos. Jei tavo lengvasis automobilis dėl techninio jo stovio negali važiuoti greičiau - tu jo eksploatuoti negali. Jei tu negali važiuoti idealiomis sąlygomis maksimaliu leistinu greičiu - vadinasi nemoki vairuoti, eik mokytis ir padėk teises, kol išmoksi. Jei nemiegojai ir tavo reakcija suletėjusi - stok ir pamiegok. Taip turėtų būti tvarkomi šitie reikalai. Deja, kol kas dar nesubrendom iki šito lygio, turbūt. Kol kas baudžiam tik tuos, kurie nepamatuotai skraido, nes pripažinsiu - jie didesnė problema.
Arns 2016-01-21 16:46
Juokingiausia tai, kad važiuoti +10/20 nei rekomenduojamas greitis vos ne privaloma, bet už -10/20 mažesnį nei rekomenduojamas, vos ne prie sienos pastatyti, atimti teises ir sušaudyti siūloma
Simplicity 2016-01-21 16:50
immortallt, skaityk kelių eismo taisykles, nes dabar demonstruoji visišką neišprusimą. KET nėra tokių sąvokų kaip "minimalus (mažiausias) leistinas greitis", o ir tas "mėlynas kvadratas su skaičiumi" rodo ne minimalų, o rekomenduojamą greitį.
Jei atprastum nuo skirstymo tik į juodą ir baltą, tai suprastum jog lėčiau važiuojama ne tik dėl gebėjimų stygiaus. Tam tikroje gatvės atkarpoje pastatyto greitį ribojančio kelio ženklo galima tiesiog nepastebėti, nes jį užstos medžiai ar koks sunkvežimis. Jei egzaminuojamasis nežino apie ženklo egzistavimą, tai automatiškai gauna klaidą. (Čia tik vienas iš pavyzdžių.)
Kalbant apie jau turinčius vairuotojo pažymėjimą, tai nematau nieko blogo, kai mažai patirties turintys važiuoja lėčiau. Jau geriau žmogus tegul važiuoja jam patogiu greičiu ir atsižvelgdamas į savo sugebėjimus, nei bando važiuoti su srautu (greičiau nei sugeba)- visiems eismo dalyviams bus tik saugiau. Prisiveji tokį ir aplenki. Kame problema? Tame, kad reikia porą minučių iš paskos pasivilkt? (Pagalvojus, tai vilkikus su autobusais išvis reikėtų uždraust, nes tokius, susikibusius į traukinį, išvis sunku aplenkt.)
p.s.
Jei trukdo kiti eismo dalyviai, tai geriausia būtų persėsti ant galinės automobilio sėdynės arba naudotis viešuoju transportu, nes pastovus stresas labai kenkia organizmui.
Simplicity 2016-01-21 17:06
Panašu, kad ir visa likusi Europa tam dar nėra pribrendusi, nepasiekusi "to lygio". Jei kiti eismo dalyviai trukdo, tai rinkis viešąjį transportą arba samdyk vairuotoją, nes stresas labai kenkia.
Važiuoti lėčiau galima ir dėl to, kad kažkur už kelių kilometrų reikės sukti į navigacijoje nepažymėtą šunkelį. Galima važiuoti išvis be navigacijos ir be žemėlapio, o tik su šturmanu. Kitas vairuotojas gali netilpti į sunkvežimių išmintas provėžas, kurių tu su savo automobiliu nejauti. Galiausiai, galima tiesiog nenorėti važiuoti tuo "maksimaliu leistinu greičiu".
p.s.
Jei važiuoti paskui lėtesnį neleidžia savigarba ar karštas džigito kraujas, tai galima kraustytis į Čečėniją ar Armėniją arba įsitaisyti mėlynus švyturėlius.
Evil Goku 2016-01-21 17:20
).
Kad nesimato eismo ženklų, yra blogai. Bet tai nuo atsakomybės neatleidžia. Padarius KET pažeidimą, policininkui ar greičio matuokliui tikrai nerūpės, kad nesugebėjai pamatyti kelio ženklo.
Splius 2016-01-21 17:20
Kaip jus nesuprantat...jums tik paverkti svarbiausia.
Sita taisykle jog negalima vaziuoti greiciau arba leciau nei 20km/h skirta tam jog mokinys stebetu VISUS GREICIO ZENKLUS nes jeigu tarkim vaziuoja mokinys gatve ir nepamato greicio zenklo jis tiesiog gali vaziuoti zymiai leciau. O dabar mokinys yra priverstas atidziai stebeti VISUS kelio zenklus iskaitant ir greicio nes jos zino jog jei nepamatys greicio zenklo negales vaziuoti savo pasironktu greiciu.
Arthuras 2016-01-21 17:21
Nebus saugiau. Nes lenkimas - vienas pavojingiausių manevrų dėl didelio suminio greičio. Kad ir kiek tu jį saugiai atliktum, yra minimali rizika. Saugiau būtų, jei tie piliečiai, kuriems srautas per greitas, mokytųsi važiuoti tuomet, kai to srauto nėra. Priprastų prie automobilio, pajustų jį, suprastų savo galimybes ir netrukdytų eismui.
kiesza 2016-01-21 17:35
Manau teisi Regitra, žmogus tyčia ar dėl savo lėtos reakcijos trikdantis eismą, gavėse yra pavojingas ir jam ten nevieta. Kai pats laikiau A kategoriją tai instruktorus pirmą pamoką įkalė į galvą kad nemažiau 70 ties tokiu ženklu, nebent baisi liūtis, spūstys..
Arns 2016-01-21 17:52
Tai nelenk, tavo bėda. Daug blogiau jei žmogus priverčiamas važiuoti didesniu nei saugus greitis. Pvz dabar, šąla, kelias slidus. Vienas važiuoja su leistinom universaliom, kitas su žieminėm dygliuotom. Ar jų saugus greitis bus toks pat? Ne. Jei nori važiuoti greičiau, mokėk lenkti. Daugiau bėdos bus jei priversi nesaugiu greičiu važiuoti kitą asmenį.
Eismo srautas ne rodiklis, ypač Lietuvoje, kai dauguma važiuoja greičiau nei leistina. Patys greitai važiuojantys kalti, kad taisyklių besilaikantys asmenys 10-20 km/h lėtesni už juos. Ir jie patys pažeidinėdami taisykles didina pavojų tiek vairuotojams tiek šalia kelio esantiems žmonėms. Kaip jau ne kartą kalbėta, pirma kiekvienas žiūri savo saugumo, tik po to kito. Todėl pirmiau galioja saugaus greičio pasirinkimas, tik paskui rekomenduojamojo. Kai padarysi avariją, kas bus prirašyta? "Nepasirinko saugaus greičio", o ne "nutiko nesusipratimas važiuojant rekomenduojamu greičiu".
Motociklo atveju dar didesni skirtumai. Jei blogai stabdysi su automobiliu, net nulėkęs švelniai į griovį gali atsipirkti menkais sumušimais, o paprastas nukritimas nuo motociklo didelėmis traumomis. Straipsnio herojus pilnai teisus besirūpindamas savo saugumu, kai neturintis daug patirties įvertino jog gali sau sukelti pavoju važiuodamas ne idealiomis sąlygomis maksimaliu rekomenduojamu greičiu.
Simplicity 2016-01-21 19:12
Irgi tik "juoda-balta". Kelio ženklų galima nepastebėti, galima prarasti greitį persirikiuojant (nes artėjama prie kliūties) ir dėl pačių įvairiausių priežasčių. (Jau pačiame straipsnyje rašoma, kad tai truko 15 sekundžių.)
Aš per paskutinius 5 metus nuvažiavau kokius 200 tūkstančių kilometrų ir neturėjau nei vieno eismo įvykio. Iš tų 200 tūkstančių bent kokius 50 tūkstančių autostrada vilkausi 90-100 km/h greičiu, nors kelio ženklai leidžia važiuot 120 km/h. Ar tai reiškia, kad aš nemoku vairuoti ir keliu pavojų sau ir aplinkiniams?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Su „Regitra“ teisme susikibęs vyras: „Jiems tai labai patogu“