Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Pjovėjas 2016-01-21 09:24
Būtų įdomu sužinot pobūdį tų situacijų. kiek jų kilo dėl kitų dalyvių tik sistema nespėjo tinkamai sureaguot, kiek sistema sugrybavo pati ir pan.
ObiVanKenobi 2016-01-21 09:31
Speju dauguma buvo del to, jog kiti eismo dalyviai megina taranuoti tokias auto priemones. Nemanau, kad dvi autonomiskai vaziuojancios masineles sugalvotu viena kitai sukelti avarines situacijas.
immortallt 2016-01-21 09:41
Būtų įdomu sužinoti, į kiek avarinių situacijų patenka žmogus per tą patį atstumą.
Asmeniškai vakar, rikiavausi iš įsibegėjimo juostos į pirmą, vos neįlėkė vienas nabašnikas į subinę parlėkęs iš galo dideliu greičiu, nors už 25m prieš mane stovi mašina prie raudono šviesaforo.
Dar prieš 5 minutes prieš tai vos neįlėkė iš šalutinio, o į tarpą, važiuojant į šeškinės kalną, per aplinkelį (viaduką) važiuojant į viršų, iškart už fotiko paliko savo sugedusią geldą skersai ir vos nesulėkė kelios mašinos į krūvą, nes kliūtis pastebima pakankamai vėlai.
10 minučių - 3 avarinės situacijos.
Creatium 2016-01-21 09:45
O man tai būtų labai įdomu jeigu Technologijos.lt adminai perskaitytų straipsnius, kuriuos patys publikuoja čia.
Antraštė meluoja. Ne per 3 mėnesius, o per 1 metus ir 3 mėnesius (nuo 2014 rugsėjo iki 2015 lapkričio) - taip rašoma straipsnyje.
O situacijų pobūdį Google jau anksčiau yra publikavusi. 99% situacijų įvyksta ne dėl jų kaltės, o dėl gudručių, kurie nerodo posūkių, važiuoja per raudoną ar pavojingai manevruoja.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Per 15 mėnesių 272 avarinės situacijos: tokia autonominių automobilių realybė