„Honda“ paskelbė, kiek kainuos ir kuo galės pasigirti naujasis vandeniliu varomas automobilis (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mch0lic 2016-02-08 19:51
Vienintelė problema degalinės, plius kuras kiek suprantu irgi ne centai (dėl sudėtingo išgavimo).
raimism 2016-02-08 21:01
pardavinės Japonijos rinkoje, kur vandenilio degalinių jau yra ir tinklas be abejonės bus ir toliau plečiamas. Vandenilinis Toyota Mirai buvo visas išparduotas žaibo greitumu. Berods pagal planus 2016 kovo pabaigoje Japonijos miestuose, kuriuose planuojamas vandenilinių automobilių vystymas turėjo būti virš 100 kolonėlių, kaip yra dabar - kažkaip skaičių neradau. Bet man keista, kad Honda laiko 60 000 usd kainą, Toyota Mirai jau senesnis modelis kainavo mažiau (berods 58 000 usd), o ruošiama naujoji versija (tikėtina) bus dar geresnė. O dėl kuro - yra labai didelis klausimas ar toks jau jis brangus... Paimk Lietuvą kaip pavyzdį - benziną gamina vienas gamintojas. Alternatyva - vežamas iš Skandinavijos. Pats namie nepasigaminsi. Su vandeniliu kitaip - rinkoje jau yra ir dar bus naujų žaidėjų (Japonijoje - vandenilio kolonėles stato ir ta pati Toyota). Tau tereikia įrangos, elektros ir vandens. Teoriškai (nežinau, ar toks gaminys yra - čia tik teoriškai ) - užsikeli ant stogo saulės panelę, nuvedi laidus į nedidelį prietaisiuką, paleidi srovę per metalo plokšteles, surenki vandenilį į talpą, grįžti namo - užsipildai savo mašiną. Kiekvienas tokius kaštus vertins skirtingai. O iš esmės - tai ne ''vandenilinis'' ar ''vandeniliu varomas'' automobilis. Tai elementarus elektromobilis. Vandenilio fuel-cell iš esmės atlieka elektros energijos saugojimo funkciją. Automobilio ratus varo fuel-cell pagaminta elektra, juk ne į variklį tas vandenilis iš talpų įpurškiamas..
gRysed 2016-02-09 07:50
Butų įdomu sužinot kiek sekundžių iki 100km/h, koks sukimo momentas, kokios sąnaudos, kiek kainuoja toks kuras ir t.t. O dabar straipsnis: "Honda sukūrė automobili", no sh1t Sherlock...
immortallt 2016-02-09 08:43
raimism, žinai, kad 99% pasaulio vandenilio pagaminama iš naftos ir dujų? Kodėl? Nes taip geroookai pigiau. Kaip manai, iš ko išgaunamas vandenilis esantis Japonijos kolonėlėse? Dėl toyota modelio nesu tikras, bet šitas Honda leidžiamas ribotu tiražu ir parduodamas tik atrinktiems pirkėjams. Tad ir kaina 60,000 gali realiai net neatspindėti automobilio galimos rinkos kainos, tai yra, gali parduoti nuostolin, kad savanorių bandytojų atsirastų.
raimism 2016-02-09 09:25
taip, deja, šiuo metu pagrindinis vandenilio gamybos šaltinis yra dujos. Bet (mano nuomone) tai turėtų keistis. Šį kurą be didelių problemų galima gaminti vietoje (t.y. degalinėje, name ir t.t.) ir išvengti jo transportavimo. Tie, kas norės go-green - jei tik bus galimybės - rinksis ''švarų'' vandenilį. Bus kaip ir su fotovoltinėmis elektrinėmis - be jokios abejonės didelės saulės ''fermos'' yra efektyvesnės ir ten pagaminta energija pigesnė, bet žmonės vis tiek kelia ant stogų 2-5-10 kW sistemas, kurios teoriškai neduoda tokios didelės grąžos, bet yra ''savos'' ir ''švarios''.
immortallt 2016-02-09 09:50
Tai vat, tik savos ir švarios, bet įranga kainuoja labai nepigiai. Tai gera sistema, jei nėra kitos alternatyvos, bet tik tiek. O gamyba iš vandens kainuoja kartais brangiau (įskaitant įrangą). Paskutinįkart kai žiūrėjau buvo ~2x skirtumas. Be to, reiktų nepamiršti, kad vandenilis tai ne dyzelinas ar benzinas - išlėksi ir net nepastebėsi, jei įranga nebus tvarkinga, nes nuotekio gali ir nepastebėti.
raimism 2016-02-09 11:18
kaip ir su dujomis visuose kaimuose, esu matęs kas liko, kai kaimo name sprogo ''tradicinis'' raudonas dujų balionas. O juk to daikto prijungimą ir atjungimą nuo dujinės viryklės dažnai vykdo septyniasdešimtmetės bobutės ar diedukai. Technologijos tobulės ir taps pigesnės bei saugesnės, nes (mano supratimu) vandenilio gamyba turi tą privalumą, kad ji gali būti mažų mastų, t.y. nereikia siaubingai didelės infrastruktūros. Pasikartosiu - jei benzino namie nepasigaminsi, vandenilį - ne esminių problemų. Kompo, telefono ar skalbimo mašinos evoliucija buvo pakankamai greita, ''namudinio'' vandenilio aparato - greičiausiai bus dar greitesnė (jei bus pasukta šia kryptimi). Fantazuojant galima pasakyti, kad jei branduolinės sintezės eksperimentai bus sėkmingi ir ateities elektrinės gamins elektrą iš tričio gamindamos vandenilį, vandenilis bus likutinis tokios energijos produktas. Būtų logiška jį išnaudoti.
immortallt 2016-02-09 11:29
Gamtinės dujos turi aitrų kvapą. Dažnai būtent jis apsaugo nuo nelaimės, o ne technika. Gali būti gaminama mažais kiekiais, bet brangsta, nes įranga baisiai brangi. Kol kas nematau šansų, kad tai apsimokėtų. Kaip bebūtų, vandenilis yra tarpininkas, bet ne energijos šaltinis. Tai cheminis akumuliavimo būdas, kuris dar labai komplikuotas ir realiai atsilieka net nuo ličio jonų. Kol nebus rimto perversmo vandenilio gamyboje iš elektros ir vandens, tol nieko nebus.
Kledaras 2016-02-09 11:51
Kazkaip visvien lieku prie e-mobilio. Viskas jo puseje. Pigesnis pats automobilis. Perpus. Grizai namo-pyst i rozete, ir nesuki galvos.
Kupse123 2016-02-09 12:13
Gamtines dujos yra bekvapes, taciau jos yra odoruojamos tuo 'aitriu' kvapu kad butu atpazintas nuotekis. Ta pati galima daryti ir su vandenilio dujom todel nematau problemos saugumo prasme
immortallt 2016-02-09 12:22
Žinau, kad pačios bekvapės, bet odoruojamos centralizuotai. Gaminantis namie tai jau sudėtingiau.
sabotan 2016-02-10 21:48
Na sukimo momentas bus didelis ir isibegejimas bus greitas gi elektros variklis na manau 100 kw garantuotai bus nes senesnis modelis 100 kw turejo. O ka jau duotu tau kuro sanaudos tai vandenilis pilnas bakas 500 km.