Akumuliatorių problemos kaip nebūta: automatiškai kelionių metu pasikraunantys elektromobiliai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Creatium 2016-02-13 10:25
„Google“ dukterinė bendrovė „Alphabet“ Alphabet yra motininė įmonė, kuriai priklauso Google, o ne atvirkščiai.
trapecijus 2016-02-13 18:49
Nešu elektrikas, bet įdomu kaip su energijos nuostoliais tokiuose keliuose?
Atk 2016-02-14 18:15
Žiūrint kaip tiksliai pataikys ant ritės ir kaip kokybiškai padarytas rezonansinis kontūras. Jeigu automobilio dugnas turi metalo, tai nuo sukūrinių srovių metalas pradės šilti ir bus nuostoliai, todėl man įdomų, kaip jie taip tiksliai nustatyts, kad maksimaliai pataikytų ten kur reikia automobilis ant ritės ir pašalinis visą metalą iš dugno, ratai irgi metaliniai, jei ratas pataikys jis irgi šils. Turbūt NK kokie 50 procentų tokio perdavimo, gal jei sekmingai užvažiuos, tai 60-90 procentų.
Creatium 2016-02-14 19:48
Kadangi automobilis autonominis, tai galima sulygiuoti magnetų pagalba. Neatmenu dabar kaip vadinasi tie autonominiai autobusai, kurie važioja orientuodamiesi pagal į grindinį įmontuotus magnetus...
Shinigami 2016-02-15 06:41
Labai tiksliai pataikys, juk ne žmogus juos vairuos. Todėl galės milimetrų tikslumu pataikyti. Metalą galima išvis pašalinti iš automobilio, nes yra įvairių plastikų ar kitu medžiagų kurios gali jį pakeisti. Taip pat gali būti, sukurta technologija, kad kelias neperduos energijos kol jam nebus perduotas signalas tai daryti. O ši signalą perduos energijos priėmėjas. Kitaip sakant kelias bus sudarytas iš daug mažų atskiru blokų.
immortallt 2016-02-15 08:36
Metalus pakeisti galima, bet ne veltui nekeičia - brangu.