Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Stipa 2016-02-22 17:16
Meanwhile Ford Explorer uses key lock for start while others use remote without key.
bahuriux 2016-02-22 18:26
Tikrai smagu bus norėsi važiuoti, o tavo telefonas išsikrovęs, netyčia užges koks klevo lapas sankryžoj ir pradės naršyti telefone kur tas apsas ir kur tas raktas, dar reikės pataikyti reikiamą funkcija.
Mane jau dabar biesina tokios sitemos kaip klimato kontrolė, arba tos išmanios nesamonės mašinoj su tapšnokliais, kad kažką įjungti/išjungt turi nukreipti akis nuo kelio, mieste tai 10 kartų labiau nesaugu nei kalbėti telefonu.
Tobulumas paprastume!
hamann 2016-02-23 09:14
Tu kaip pencininkas bijantis betkokių inovacijų. "tos išmanios nesąmonės"...
Nei kiek nesusipažinęs su veikimo principu o jau rėki kaip blogai bus kai mašina užges. Jei užges - spaus "Start engine" ir vėl užsikurs. Toks vaizdas, kad priverstinai turėsi užkurinėt telefonu.
O kas liečia tapšnoklius, tai pagrindinės funkcijos naujuose auto išlieka ant vairo ir prietaisų skydelio ekrane.
bahuriux 2016-02-23 21:10
O tu kaip vaikas su planšete/smartplyta nesupranti, kada yra patogiau didelis monitorius su galingu kompu, o kada mechaninis mygtukas ar ratukas su paprastom funkcijom ties kuriom nereikia koncentruotis ir joms sutelkti dėmesio. NX man reikia temperatūros pakėlimui nusukti akis nuo kelio. Arba NX man reikia, kad mano naujos volvo koks sušiktas vagis nuskanuotu mano skaitmeninį raktą nuo "mėlyno danties" ir ją nu3,14zdintu sekančia naktį.
Ar žinai kad CCCP 1987m jau buvo sensorinių klaviatūrū ant kurių mygtukai buvo nupiešti, o klaviatūros storis buvo iki 1-2 mm storio, nesvarbu kad kompas buvo 2X3X0,5 m dėžė. Tos kaviatūros neprigijo, nes tai technologinė nesamonė, nors ir nauja ir pažangi technologija net šiandien būtu, o tu ir aš vis dar naudojamės tuo akmens amžiaus palei tave fizinius mygtukus kurie spaudžiasi, arba su tapšnofonais užsiimam mozochizmu spausdindami.
hamann 2016-02-24 08:13
O taip. Visų galų specialistas net nesėdėjęs už panašaus automobilio vairo nusprendė, kad milijardinės automobilių gamintojų investicijos į inovacijas yra niekovertos nesąmonės. АвтоВАЗ vadovybė manau tau pritartų.
Ir dar kartą pasikartosiu, tokie nustatymai kaip temperatūros nustatymas yra valdomi su valdymu ant pačio vairo, tad tau netik kad nereik žvilgsnio nukreipt nuo kelio į centrinę konsolę, bet ir rankų nereik patraukti nuo vairo.
Beje visi dabartiniai distanciniai pultai naudoja tas pačias radio bangas kaip ir bluetooth, tik dažnis skiriasi. Tad tiek pat paprasta ir dabar nuskaityti tuos signalus ir atrakint betkurį automobilį su specifine įranga.
Tušti verkšlianimai ir tiek. Nepatinka technologijos - toliau važinėk su 1998 golfu.
Kadras 2016-02-24 13:00
Kaip lengva apvaginėti auto
https://www.youtube.com/watch?v=bnak3BxZ0Yg
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Rimti pokyčiai: „Volvo“ atsisako automobilių raktelių (Video)