Kauno „kelių erelių“ tramdytojas sulaukė grasinimų ir baiminasi dėl savo gyvybės

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

zet 2016-02-28 01:22
nekenciu buku tranmdytoju, kurie iseina i kelius su mintimi ka nors sumtramdyti - tai ligos sindromas. Prie namu yra buvusi taksi akistele, kitaip tareiant kisene, kur niekaip nestabdo ir neitakoja eismo gatve, nes tai kisene. Bet pasirodo, kad negalima masinu statyti, nes nera zenklo,kad aikstele. Zodziu, zmones n metu state masinas kol kazkoks slaptas skundikas, kur jam gal su virskinimu kas negerai ar dar kas pradejo skusti ir pradejo bausti. Na jei yra skundas, tai policija privalo i ji reaguoti. O siaip buvo viskas pries tai zmoniskai, aikstele tai tikra aisktele, stovi masinos tam pritaikytoje vietoje, eismo netrukdo ir t.t. , policja ta suprasdama jokio nusizengimo nematytdavo ir atsirado skundikas.... realiai moka baudas nekalti zmones, nors vienintele kalte, kad sivaldybe neuzdejo zeklo "P" tam jau 25 metus pritaikytoje aiksteleje. Ka as galvoju apie visus skundikus kurie atsikelia su mintimi ka nors nubausti...... jums reikia gydytis.
zet 2016-02-28 01:26
Ir ka reiskia tavo paskutinis sakynis pabreziantis tavo vairuojamo automobilio marke ? ka tu tuo norejai pasakyti ? Mano galva, kad pabreziai savo auto, turi kazkoki kompleksa ir per daug sureiksimini paistalus bei nuostatus. Turi labiau remtis savo galva. Ar gal dar pasiteisinsi kad turi zmona briunete jei prades gatvese neaisku kokiam viengungiu sluoksnyje pradejus sklisti kalboms kad brunetes blogai ?
lizunas 2016-02-28 01:36
Ketvirtadienio popietę važiuojant Ukmergė -> Jonava, tiek erelių pasitaikė, kad gailėjausi, jog ant akcijos nepirkau registratoriaus (tiesiog dėl savęs kaip ir nelabai reikia). Jei gerai pamenu, buvo 2 mersai, vienas BMW, vienas Opel ir vienas Audi, kurie lenkė per ištisines mane ir priešais važiuojančius ~93km/h (pas mane tokį rodė). Vienas erelis mane lenkė, kai priešais artėjo mokyklinis mikriukas, ir tik vos vos spėju sugrįžti į savą juostą, kiti irgi ne ką prasčiau lenkė... Tai vien dėl jų gailėjausi, kad nebuvo registratoriaus...
zet 2016-02-28 01:44
paskaiciau komentarus tai ka zinau. Pasakysiu faktus. Pvz vilniuje geliaziaku kur eismas 80 eismas vyksta ant 90 -100. Ir tai pati didziausia miesto arterija. Atsiranda viena kita masina kur vaziujuoja 80 ar mazesniu greiciu negu leistina - ir vaizdas buna apie ta masina graudus - kas kelias sekundes po maza avarine situacija nes masinos persirikuoja stabdo, gazuoja. Faktas vilniuje per piko kamscius 95% siek tiek virsyja leistina greiti. Kad avaringumas del to butu padidejes - neteko matyti. Kartais buna avariju, bet net maza maziausiai avarija padaro dideli kamsti - nes labai intesyvus eismas. Tad kas dien vazuoju - avarijos daugiau kokiuose zieduose buna. Priesingai, atsidaro grupe, kuri nori sumazinti keistu zenklu buvima, kur atsiranda lygioje vietoje 60, nors eismas toliau vyksta vienodai. Lyg ir buvo pazadai tuos zenklus nuimti gelezeke (pasirodo, tuos zenklus kazkas perkompa tiesiog sustate). Ka as noriu pasakyti, kad jei esi mazuma ir tau absokiuci dauguma yra blogis, gal reikia susimastyti, kad problema ne daugumoje o tavyje? As uz tai, kur kelias geras - kad butu ir leidziamas didesnis greitis ir priesingai, kur avaringas ruozas, perejos, kad visi pravaletu suletinti. Zinau pereja,kur greitis 50, o visos masinos vaziuoja ant 80 -100. Kodel ten nera policjos. Juk pereja tai pavojinga vieta. As bent jau bandau vadovautis sveika galva. Geras kelias didesnis greitis. Pereja, sankryza - suletink. Jei slapias asfaltas, slidu - suletink. Ir priesingai, as uz tai kad automagristrele sausu asfaltu dienos metu butu galima vaziuoti ant 160 (kam kuro negaila). Bet taip niekada nebus, tik ne Lietuvoje.
Arns 2016-02-28 09:16
zet, gal geriau pasižiūrėk į veidrodį kas kaltas dėl avarinių situacijų, ar važiuojantis pagal taisykles ar greitį viršijantis gaidelis, nusprendęs atlikti pavojingus manevrus, tai rizikuojant sukelti avariją. Pasiteisinimas "visi taip daro" daugiau nei juokingas. Ir iš vis, dideliam greičiui turi būti pritaikytas kelias. Visur Europoje, kur leidžiami dideli greičiai, kelio juostos atskirtos, kvailų nuvažiavimų į kaimelius nėra, kelias lygus kaip stiklas (lyginant su Lietuva), daugiau nei dvi juostos (į kurias sutilptumei pagal savo greitį). Lietuvoje to nėra, tad savavališkai lakstantys sukelia avarijas, o avaringuose ruožuose ir statomi dar labiau greitį ribojantys ženklai.
Arthuras 2016-02-28 10:12
Kodėl čia visi apskritai užsiciklino ties tuo greičiu?.. Kaip nufilmavus su paprasta kamera galima įrodyti, kad kitas važiuoja jį viršydamas?.. Niekaip. Policija tik pasijuoks. Juk filmuojami visokie nardytojai, lenkėjai, fotografuojami idiotai nemokantys priparkuoti automobilio arba tai darantys ant perėjų, sankryžų ir pan.(tokius būtina fotografuot ir siųst)
zet 2016-02-28 15:13
Arns, jei geleziake vaziuoja koks pencininkas ant 70 , aplink ji kas sekunde po avarine situacija. Ir cia faktas, nes visa dauguma absoliuti dauguma vaziuoja ant 80-90, kartais net iki 100 ( kur kelias lygus ir tiesus (pagal tave)). Jei atsiranda 1 zmogus, kuris sako kitiems 99, kad tie kiti 99 kvaili, o jis vienas protingas, man atrodo priesingai. Beje, Europoje kai kur yra zenklai nevaziuok leciau. Teko ispanijoje vaziuoti issinuomuota masina, tikrai norejosi vaziuoti leciau, bet eismas ziauriai intesyvus ir greitis didelis, ir zenklai pagrinde stovejo nevaziuoti leciau negu nurodyta. O su tavo mastymu isvis autobanai niekad pasaulyje negimtu prie jokiu aplinkybiu.
zet 2016-02-28 15:20
[quote="Arns"] Pasiteisinimas "visi taip daro" daugiau nei juokingas./quote] cia ne pasiteisinimas visi taip daro, o visi absoliuciai beveikvisi 99% supranta, kad toje vietoje realiai greitis gali buti didesnis leidziamas, ir jei 99% zmoniu mano taip, padaro tas pacias isvadas. Nekalbu kai slidus kelias.... Ir sakai tokiu keliu nera ant LT , tu matei nauja Vilniaus Pilaites aplinkeli ? Trus juostos, kelias lygus kai stiklas, tiesus. Ten kai vaziuoji ant 80, atrodo kad stovivietoje. Kelias REALIAI DAUG GERESNIS negu automagistrale. Ir aisku policija ten su nezymetu automobiliu suka ratus non stop.
Arns 2016-02-28 17:02
Taip ir reikia, nes menkai prižiūrimuose keliuose matome kas dedasi, kai gaideliai mano paspaus. Labai būna gaila kai į kitus nekaltus įsirėžia šie "gimę skraidyti" skiauterėtieji. Nori greičio, mokėk pinigus ir lakstyk autodrome.
zet 2016-02-28 17:14
Tau su mastymu negerai. Jei pasalinam viena asmeni, kuris vaziuoja mazesniu negu leistina greiciu dingsta avarines situacijos, tai reiskias jas sukelia tas asmuo, kuris vaziuoja letesniu greiciu. Na alternatvya butu pasalinti 99% procentus vairuotoju pagal tave. Kazkas pas tave su logika negerai. As uz tai, kad keliai tarnauja zmonems o ne priesingai, toks jausmas keliai kartais tarnauja dar policininkams baudoms susirinkti. Tiesa, atsiranda keli pazeidejai, kuriems zenklai ir sveikas protas isvis nesvarbu, bet jiems nusispjauti isviso ant zenklu. Ir del keliu, kuriems su galva negerai , turi kenteti visi likusieji. Cia tas pats kaip del keliu bombzu as vaziuodamas i sodyba negaliu savaitgaliui viskio is ryto nusipirkti, nes keletas ir taip nusigerusiu pachmiela darys.
SPeed_FANat1c 2016-02-28 18:02
dziugu kad yra palaikanciu eismo tvarka komentatoriu, galvojau cia nieks nepalaikys. nu jo persistengt nereikia. Bet va kai buna nahaliskai uzlenda prie pat nosi, kad baisu ir gaza spast, o kartais net stadbyt turi, kad neatsitrenktum tai jau siutina. Na bet ir policija galetu galvoti logiskai, juk cia buvo zenglo klaida. Plius idomu dar kiek to zenglo pastatymas kainuoja.Dabar del kazko kas akivaizdu ir taip reik ismest pinigus. As ir pats neidealiai laikaus tu taisykliu, bet stengiyuos ten kur nebutu pavojinga jei jau pazeist.
Arns 2016-02-28 18:09
Na, o jei tavo mylimam aplinkelį koks išsinuomojęs Ferrari 458 pabandys pasigazuoti ant 250 km/h (tokiam automobiliui tai juokingas greitis). Sutiksi jog esi kliūtis, nes superautomobiliui visos saugos sistemos leidžia važiuoti greičiau, ir laikantis net to 100 km/h gali papjauti variklį jei ilgai nepriversi dirbti didesnėm apsukom? Ar bandysi apeliuoti į tai, jog keliu turi važiuoti visi ir jei nori greičiau nei leidžia ženklai, tai tavo bėda?
zet 2016-02-28 18:44
nezinau, buna tu "gaideliu" , bet man pavojingesni uzsimiegoje zmones, kur pvz is salutinio isvaziavo ir sustojo, uzkirto pagrindini kelia, ale nakti sumaise juostas kur sustoti, tad teko staigiai sukti vaira ir i "griovi" vaziuoti kad nenudauzti, vat tokie sapnuojantys, miegantys ar is provincijos atvaziave i didmiesti mano patirtimi daugiausia sukelia pavojingu situaciju. Gal skiriaisi tuo,kad gyvenu sostineje. Gyvenciau ir vazineciau kitur, gal butu skirtinga patirtis ir skirtingai cia kalbeciau. Tiesa, teko matyti kelis kartus beprocius, kur gazas iki dugno ir stebuklo deka pro n masinu pranere sekmingai.
zet 2016-02-28 18:55
think outside the box. Istatymai turi tarnauti zmonems, o ne priesingai, bet speju tu ir sito nesupranti. Jei istatymai ar kokie tai punktai trukdo daugumai, tai reikia juos keisti, kad netrukdytu. Nebent dauguma yra niekam tikusi ir nesugeba savimi pasirupinti, bet cia jau butu atskira tema. Dar, visada yra zmogiskasis faktorius, as uz ji. Cia tas pats kaip daktarui koks punktas pareigybinis nurodytu, kad negali opertuoti pvz tavo zmonos nes jau 6 vakaro ir jis ja paliktu likimo valiai. As savo nuomone issakiau. P.s. turiu 15 metu stazo patirties, 0 avariju, 2 smulkios nuobaudos.
sloggi 2016-02-28 23:23
Zet, tai taip iseina jog jai dauguma sugeba vaziuot ant simto mieste tai tiems kas nesugeba nebegalima eisme dalyvaut ir juos reik pasalint, cia ta mazuma? Kur lygios teises? Su logika tikrai prasauni. Ka daryt tam katras katik isilaike teises ir negali vaziuot atitiktinai su kitais ilgiau vairuojanciais, arba ka daryt besimokinanciam? Gryztam atgal i akmens amziu? Akla ar paliegusi zudom nes jis negali but lygiavertis kaip kiti? Visgi manau dazniausiai cia mazumos yra susireiksminimas jog jie yra dauguma...
immortallt 2016-02-29 00:44
Kalba ne apie aklą ir paliegelį, mieste yra pernelyg daug kintamųjų, kad būtų galima lakstyti 100. Taip, yra vietų, kaip aplinkelis, kur leistinas greitis turėtų būt didesnis. Taip, autostradoje galima ir 200km/h pralėkti, kai nėra intensyvaus eismo ir geros oro sąlygos bei apynaujis autoparkas, bet pažiūrėk vidutinį automobilių amžių. Mieste pasižiūrėk, kiek yra kur kam išlįsti visiškai staiga. 15 metų stažo ir 0 avarijų nieko nesako. Asmeniškai kartą įvažiavau į šikną, ir greitis visai nekaltas buvo, nes beriedėjau tik 30km/h, kur leistina 50. Kaltas vairuotojas priešais, kuris kirto per stabdžius be priežasties, antroje juostoje (dviguba ištisinė), užlindęs man prieš nosį. Registratoriaus neturėjau, ginčytis nebuvo prasmės. Nesvarbu, greitis yra offtopic. Registratorius greičio nefiksuoja, baudas gavo už chuliganišką ir pavojingą vairavimą, ištisinių kirtimą ir t.t. Kai atsiranda toks vienas iš tūkstančio, nieko nenutinka. Kai tokių yra 5/10, avarijos tampa kasdienybė, nes vyksta chaosas. Prie Kauno ne kartą teko matyti tokių gudruolių lakstančių ir nardančių. Kartą vos nenuskynė fūra tokio, lygtais šiek tiek brūkštelėjo bamperį, nes sumėtė. Eismas intenstyvus, greitis srauto ~80km/h. Kiek per tokį būtų žuvusių? Gerai, jei tik jo mašinoje, bet paskui viena kita važiuojančios fūros ir kiti lengvieji automobiliai niekaip nebūtų spėję sustoti ir išvengti susidūrimo. Kodėl? Nes vienas priedurnis sumąstė, kad jis kietai moka vairuoti. Tokius į kalėjimą reikia sodinti, kaip už šaudymą į minią. Elgesys adekvatus - sukelia pavojų visuomenei. Pasedėtų 20 metų, gal susimąstytų. P.S. laukiu, kol atsiras autopilotai, o vairuoti žmonėms bus leista tik uždarose trąsose. Avarijos taps sensacijomis, apie kurias praneštų visos pasaulio tarnybos.
SPeed_FANat1c 2016-04-24 19:12
numesk saltini kur butu itinamai parasyta ar papasakota kad taip yra. Man tai nelogiska. Jei per mazos apsukos, tai jungi mazesne pavara. Ar gal ant ferario ir pirma pavara ant 100 vaziuojant yra per mazos apsukos?