Į Vilnių ateis privatus vežėjas su 100 naujų autobusų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Atk 2016-03-04 18:20
Jei būtų nemokamas važiavimas būtų šaunu.
mch0lic 2016-03-04 18:28
Naujas autobusas dar ne viskas, jei vežios apsi... bomžus tai VT patrauklumas neišaugs. Nesuprantu kodėl valdžios vyrai nenusprendžia pasekt Kauno pavyzdžiu ir laipinima vykdyt tik pro priekines duris?
MindaugasV85 2016-03-04 19:05
Nerealiai 2016-03-04 19:17
Tai, kad buvo padarę jei nepameni. Tik visiems atsibosdavo stovėti eilėse prie priekinių durų, ypač piko metu. Po to per visą autą turėdavo žmonės prasismaukti, kad patektų į galą, jau nekalbu apie dvigubus autobusus. Ant maršrutų kur mažiau žmonių važiuoja, tai ne problema, galima daryti. Na o į didesnius autobusus išvis būtų geriau konduktorių pasamdyti pastovų, kaip, kad būdavo seniau mokamas privatus autobusas 57 ir panašūs. Nei zuikių, nei benamių nebūdavo ten.
immortallt 2016-03-04 21:51
Talinas padarė nemokamą, padididėjo važiuojančių iki 10%. Turbūt dalinai dėl to, kad nebeliko zuikių. Vasarą planuoja grąžinti laipinimą per priekines duris. Laipinti per priekines duris tvarka gera, tik žmones išauklėti reikia, kad eitų į galą, o ne prie durų stovėtų.
Nerealiai 2016-03-05 03:11
Jei būtų buvus tokia gera tvarka, tai būtų ir palikę įlaipinimą tik pro priekines duris. Tačiau kaip matom Vilniuje nelabai pasiteisino, nes ryte kai žmonės į darbus važiuoja, niekas neturi laiko laukt po 2-3 minutes kiekvienoje stotelėje kol vairuotojas patikrins krūvą lipančių žmonių. Kitas dalykas, tai nėra patogu. Čia gera tvarka kai nesinaudoji viešuoju transportu ir nematai kokie srautai žmonių rytais važiuoja. Privatus sektorius dažnai turėdavo konduktorių miesto autobusuose ir patogu visiems ir tvarka yra.
Arthuras 2016-03-05 10:44
Lipimas per priekį - tikrai nepatogu. Bet grįžtant prie straipsnio... Konkursas dar nepaskelbtas, bet jau žino, jog į Vilnių tikrai ateis privatus vežėjas su 100 naujų autobusų?
mch0lic 2016-03-05 13:45
, bet net multimilijoniniuose miestuose žmonės tik pro priekines duris lipa ir visi visur spėja... Vilnius matyt žmonių su negalia miestas, kurie negali nei palaukt nei gražiai pro priekines duris sulipt...
immortallt 2016-03-05 15:30
Atėjo zuokula ir priėmė politinį sprendimą, kad pasigerinti reitingus prieš nekultūringus runkelius. Vajetau, koks geras sprendimas. O Berlynas ir net Paryžius, kuklūs miesteliai palyginus su Vilniumi, kažkaip pro priekines duris spėja sulipti.
Arthuras 2016-03-05 16:33
Reikia pavažiuot vieną stotelę, autobusas pilnas - įlipu per priekines... Ir kaip man iki tų vidurinių durų nusigaut?.. Teleportuotis? Stumdyti kitus keleivius, kurie lips gal po 5 stotelių?.. O dabar įlipu, pastoviu prie durų ir sekančioje išlipu. Taip tiesiog patogiau. Ir nereikėtų lyginti miestų, kurie turi metro, su Vilniumi, kai autobusai ir troleibusai - vienintelis viešasis transportas...
sabotan 2016-03-05 19:21
Jai zmoniu kultura butu kitokia tikrai pritarciau lipimui tik per priekines duris , bet kai kokia sena boba ar stora stovi ir nepraleidzia ir mandagiai paprasai pasitraukti o ji apsimeta negirdinti tai tada lepteli ka nors negrazaus. Na nemazai tokiu zmoniu yra ne vien moterys , stovi atsistoje prie duru nor jiem reikia vaziuoti 10 stoteliu o kam reikia viena ar islipti turi per juos spraustis o jai paprasai kad isliptum tai apsiputoja.
Nerealiai 2016-03-06 12:05
Reitingus pasigerino, man tai ne gaila. Berlynas ir Paryžius turi metro ir autobusai net nėra pagrindinė susisiekimo priemonė. Kultūringumas su patogumu čia nieko bendro neturi. Visada galima surasti geresnių sprendimų pasiekt rezultatui. Na bet tau aišku paprasčiau kažką uždrausti, neleisti ir dar tai pavadinti kultūra...
mch0lic 2016-03-06 13:13
Konduktorius yra gerai, galėtų juos naudot pvz tik piko valandom (dėl kaštų), ne piko valandomis tą darbą perduodant vairuotojui. Dėl sugaišto laiko, čia galbūt kol žmonės priprastų, Kaune juk sistema veikia (ar bent jau veikė), visi prisitaikė ir tikrai ji didesnių problemų nesukelia, blogiausiu atveju, gali išeit 5 ar 10 minučių akščiau... Aišku būtų turbūt geriausia jei Vilnius investuotu į metro, tuo labiau, kad kalbama apie Vilniaus augima, prognozuojama, jog Vilnius turi šansų tapt didžiausiu miestu baltijos šalyse, ir t.t., bet kol to nėra reiktų optimizuot tai ką turim, tame tarpe ir pajamų surinkimą iš VT.
immortallt 2016-03-06 20:54
mch0lic, ar išleisi kasdien po 4€ metro Santariškės-Stotis? Ne? Jei bent 5% vilniečių irgi sakys ne, na tada metro niekad neatsipirks ir čia būtų tik vienos linijos kaina skaičiuojant 600,000 gyventojų (priemiesčių gyventojai tikrai nesinaudos šia linija). Kodėl? Todėl, kad gyventojų tankis Vilniuje per mažas. Net Oslas, kuris nėra daug didesnis už Vilnių, ir gyventojų tankis nėra didelis, metro turi tik dėl naftos pinigų. Jis niekada neatsipirko, ir neatsipirks. Ne metro reikia, reikia sutvarkyti autobusų juostas, sankryžas, užpirkti daugiau naujų autobusų, optimizuoti jų maršrutus, šiek tiek pakelti kainas, kad visą tai išlaikyti ir tiek. Na žinoma, įlipimas per priekines duris bei žmonių auklėjimas.
mch0lic 2016-03-07 09:38
Koncervatyvumas ir pesimizmas, tipinis lietuvių bruožas Už 4EUR patogiai ir tarkim 2 kartus greičiau nei taksi? Hell yeah!
immortallt 2016-03-07 11:17
O tu šituo konkrečiai maršrutu važinėji kasdien? Aš iki Santariškių, ne dviračiu pasivažinėti, dar nesu važiavęs iš viso. Na iki Žalgirio maximos. Nors tai labiausiai apkrautas maršrutas, bet dvejoju, kad juo naudojasi daugiau nei 30% vilniečių. Taigi, tie 30% kasdien važinėdami jau turės mokėti bent po 12€. Įskaitant savaitgalius. Kitaip net teoriškai atsipirkti negali metro.
sub 2016-03-07 13:12
Niekas niekur neminėjo kad bus ===== šimtas autobusų. Apie tai nėra lygybės ženklas, o tiksliau straipsnyje minėta apie 95 autobusus. Nedaug man tenka važinėtis viešuoju, bet lipti per priekį - niek obaisaus. Aišku dar neteko važiuoti piko metu, tai jaučiu prakeikčiau visus sėdinčius ir stovinčius priekyje.
Xdmin 2016-03-07 16:32
Kai reikes po 4 ar 5 eurus moketi uz bilietuka, tai tik VIPai ir vazines su tais metro.
Arns 2016-03-07 16:53
Nereik čia to metro, Vilnius tik miestelis, jei ir susidaro kamštis tai tik labai retai (prieš šventes) ir retas kuris trunka valandą. Paskatos naudoti metro nuo to neatsirastu. Be to, tai nepaslanki infrastruktūra, reiškiasi visvien reiktu derinti visą viešąjį transportą prie metro. Išvada, VT poreikis nedingsta, ne kaip tik išauga, išlošiama "aplenkiant" kamščius, kurių kaip ir nėra.
PCP 2016-03-07 21:49
Kaip tik straipsnis apie VT taip išlenda da*nai su savo priekinėm durim. Vilniaus VT didžiausia problema, ir dėl ko mokūs žmonės juo važinėja nebent iš bėdos - yra greitis, o jūs norit jį dar dvigubai sumažinti? Ką gali per darbo dieną mieste nuveikti, jei su VT nuo centro iki pvž saulėtekio ar fabijoniškių dabar reikia važiuoti valandą? čia galima ir pačiam smirdančiu bomžu palikti, kai laiko dirbti paroje nebelieka.