Ar beprotiškas švedų „Koenigsegg Regera“ pritemdys „Bugatti“ žvaigždę? ()
Praėjusiais metais Ženevoje susirinkusi publika kraustėsi iš proto dėl „Regera“ superautomobilio prototipo, o šiemet debiutavusiam serijinės gamybos modeliui dėl dėmesio teko susiremti su nežemišku „Bugatti Chiron“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Koenigsegg“ pristatė visus europinius standartus atitinkantį „Regera“ modelį. Kad neįtikėtinas superautomobilis galėtų išvažiuoti į gatves inžinieriams iš viso teko atlikti daugiau nei 3 tūkst. pakeitimų.
Tačiau net ir sutramdyta versija atrodo pakankamai rimtai netgi lyginant su „Bugatti Veyron“ pakeisiančiu „Chiron“.
Neįtikėtinas pagreitėjimas
Taip yra todėl, kad maksimali „Regera“ išvystoma galia yra didesnė nei 1500 AG, o sukimo momentas viršija 2000 Nm. Tai reiškia, pajudėjęs iš vietos šis superautomobilis 100 km/val. greitį gali pasiekti per 2,8 s, iki 200 km/val. įsibėgėti per 6,6 s, o po 10,9 s jau viršytų 300 km/val.
Nors sprintą iki 100 km/val. greičiausiai laimėtų „Chiron“, artėjant link 300 km/val. švedų superautomobilis jį pavytų ir aplenktų. Na, bent jau teoriškai.
„Regera“ ratus suka hibridinė jėgainė, o automobilis netgi neturi tradicinės pavarų dėžės. Viduryje sumontuotas 1100 AG, 5,0 l darbinio tūrio V8 variklis, kurio alkūninį veleną dar suka 215 AG galios elektros motoras.
Pastarasis ne tik suteikia papildomą sukimo momentą, bet ir atstoja starterį bei generatorių.
Važiuoja be pavarų dėžės
Važiuojant nedideliu greičiu hidraulinė jungtis atskiria vidaus degimo variklį, o ratus suka du ties pusašiais sumontuoti 241 AG elektros motorai.
Viršijus maždaug 50 km/val. greitį, V8 variklis prijungiamas prie pavaros ir per diferencialą kartu su elektros motorais suka galinius ratus.
Kadangi nėra pavarų dėžės, atgal „Regera“ gali važiuoti tik varomas elektros variklių.
Visgi „Regera“ nėra brutali mašina, o gamintojas skelbia, kad važiavimas mažesniu greičiu yra pakankamai komfortiškas. Visų pirma, tai padėjo pasiekti adaptyvios variklio pagalvės, kurių standumas kinta priklausomai nuo apkrovos.
Taip pat numatyta ir galimybė pajungti „Apple“ išmaniuosius telefonus naudojantis „CarPlay“ programėle.