Galingiausias visų laikų „Lamborghini“: išrinktiesiems skirtas „Centenario“  (1)

„Lamborghini“ Ženevos automobilių parodoje pristatė „Centenario LP770-4“. Jis pagamintas minint šios markės įkūrėjo Ferruccio Lamborghini gimimo šimtąsias metines.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pirmą kartą istorijoje „Lamborghini“ turi valdomą keturių ratų važiuoklę.

Važiuojant lėtai, galiniai ratai nedideliu kampu pasisuka atvirkštine priekinių riedėjimo krypčiai.

Važiuojant greitai, visi ratai sukasi ta pačia kryptimi. Pirmuoju atveju virtualiai sumažinama ratų bazė ir tai leidžia padaryti automobilį manevringesnį. 

Šiam modeliui skirtas pats galingiausias visų laikų „Lamborghini“ variklis. V formos 12 cilindrų 6,5 l agregatas išvysto 770 AG.

Iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 2,8 sek. Iki 300 km/val. – per 23,5 sek. Maksimalus konstrukcinis greitis – daugiau nei 350 km/val.

Norint visiškai sustoti važiuojant 100 km/val., „Centenario“ prireiks tik 30 metrų. Nuo 300 km/val. jis iki sustojimo važiuos 290 m.

Modelio kėbulas – anglies pluošto monokokas. Šis kupė sveria 1520 kg, masės ir galios santykis – 1,97 kg vienai AG.

„Centenario“ modeliui „Lamborghini“ sukūrė ir specialius pasyviuosius aerodinaminius elementus (ortakiai prie lempų, ratų arkų, slenksčių).  Taip pat ir aktyviuosius – galinis spoileris gali būti pakeliamas iki 150 mm, jo kampą galima keisti iki 15 laipsnių.

Iš viso bus pagaminta tik 40 „Lamborghini Centenario“: 20 kupė ir tiek pat rodsterių. Kaina prasideda nuo 1,75 mln. Eur be mokesčių. Beje, visi 40 automobilių jau parduoti.

Aut. teisės: 15min.lt
(19)
(1)
(18)

Komentarai (1)

Susijusios žymos: