Lietuvių atsiliepimas apie žiedines sankryžas: jos taip padarytos, kad būtų kuo sunkiau pravažiuoti

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2016-03-14 08:43
Tai, kad iš anksto prieš žiedą nežinai nei kiek ten juostų bus nei kaip ir kur iš jo bus galima išvažiuoti tai tik maža bėda, na tarkim tikimasi jog žmonės taip atmintį treniruoja. Bet kad tuose pačiuose žieduose juostos nutrintos tai jau elementarus apsileidimas.
Eddie8664 2016-03-14 09:11
Juostos tikrai nusitrynusios, bet daugiau problemų nematau, nėra tragedijos jei tenka ir visą ratą apvažiuoti, žinant taisykles tai problemų kyla dėl vairuotojų, kurie jų nemoka, nesilaiko arba "ai, spėsiu".
cave_dweller 2016-03-14 09:19
Iš esmės žiedinė sankryža idealus sprendimas paskirstyti didelius mašinų srautus. Bėda ta, kad kaip ir minėjo, jose nėra vieningų taisyklių. Tikiu, kad jauniems vairuotojams sukelia streso tokios sankryžos. Sprendimas tokiems vairuotojams, daugiau praktikos vairuojant. Bėda kita, iš tokių pasakymų, kad pamiršau parodyti posūkį, nepasižiūrėjau persirikiuodama, nežinau kokį bėgį jungti, arba sunku vienu metu vairuoti ir jungti bėgį kyla klausimas, ar pakankamai paruošiami jauni vairuotojai, prieš išleidžiant į gatves.
jurgisgl 2016-03-14 09:33
Galima būtų viską supaprastint, jei dar prieš įvažiuojant į žiedą būtų ženklas, kur iš kurios juostos galima išsukt (esu matęs tokių ženklų, bet labai retai), tada būtų aišku, kuria juosta reikia važiuot žiede. Dabar tokie ženklai yra prieš išsukimą ir kai pamatai, gali nebespėt persirikiuot arba lendi prieš pat kitą mašiną.
immortallt 2016-03-14 10:02
Nu kad kiek aš atkreipiau dėmesį, tai prieš kiekvieną žiedą yra tokie ženklai. Tiesa, iš 2-3 juostos ne visad gerai matosi. Žiedinė sankryža man ir besimokant nebuvo labai sudėtinga įveikti, bet tai nėra efektyvus būdas paskirstyti didelius srautus. Tai iki tam tikros ribos efektyviau nei šviesaforas, bet efektyviausias yra viadukas. Tik daug brangiau. Žiedo bėda ta, kad jei labai daug mašinų, tai užsikiša visai.
aurimokas 2016-03-14 11:11
Atvažiuok į Alytų ir pabandyk statybininkų gatvėje esančiame žiede nuvažiuoti į taip vadinamą kairę (3 išvažiavimas iš žiedo) išlaikydamas normalų greitį. I dare you. I double dare you. Jeigu pavyks, tai tada esi vairavimo expertas, nes net patyrę vairuotojai norėdami nusukti į trečia žiedo išvažiavimą prie pat žiedo turi sustoti, įjungti pirmą pavarą ir tada važiuoti, nes greičiau nei 15 km/h tiesiog neįmanoma apsisukti aplink žiedą. O viskas tik dėl to, kad kažkokie dalb***ai sugalvojo 2 juostų sąnkryžą paversti žiedu, kuris net nelabai didesnis už šulinio dangtį.
Galonas 2016-03-14 11:18
Kur jūs tą problemą matot pasirinkt juostą aš nežinau. Suki į dešinę, renkiesi dešiniausią juostą, važiuosi tiesiai - vidurinę arba kairesnę jei tik dvi juostos, suksi į kairę - kairiausią juostą, nepamirštant, kad pirma gali kartais gali būti tik autobusams, o kairiausia juosta beveik visada tiks važiuojantiems tiesiai. Matematika paprasta, na ir reikia nepamiršt kelių taisyklių, kad jei per vėlai pamatei, kad iš savo juostos negali sukt, apvažiuok aplink, o ne sustok žiede ir lauk kol kas įleist, big no no, daug garsinių signalų iš šikynės. Rodyk posukį išvažiuodamas, padės išvengti avarijų su pirmaeilininkais, kurie galvoja, kad žiedą įveikti galima pirma juosta visada. O svarbiausia nesinervuoti ir nedaryti skubotų sprendimų
cave_dweller 2016-03-14 11:22
Iš dalies užsikemša, nes dalis vairuotojų stokoja vairavimo kultūros, lenda į trečią juostą, nors jau sekančiame išvažiavime išvažinėja iš žiedo, taip sudarydami avarines situacijas ir stabdydami eismą. Kai kurie aplamai nemoka įsilieti į eismą, laukia kol praktiškai nebus mašinų, tada nedrąsiai važiuoja.
cave_dweller 2016-03-14 11:38
Tavo minimo žiedo nežinau ir nesiruošiu tikrinti, pavienių apsiskaičiavimų ir nenumatymo į priekį pasitaiko. Tokie žiedai turi ir kitą paskirtį, apsauginę, nuo visokių dalb***bų, kurie važiuoja per raudoną, mina per sankryžą dvigubai viršidami greitį. Per tokio tipo sankryžą nelabai paskubėsi, nori nenori sumažini greiti, tuo pačiu greičiau pastebi atsiradusią kliūtį. Kaip manai, kam prieš gyvenvietes daromos greičio sumažinimo salelės? O jei tas jūsų žiedas yra projektavimo klaida, na ką, užjaučiu.
kukulis4 2016-03-14 11:46
Vat butent, kad KET pakankamai aiskai apibrezia vaziavima ziedu. Maziuku (vienos eismo juostos) ziedu aptarinet isvis neapsimoka, nes ten absoliuciai neimanoma kazkaip netaisyklingai vaziuot. Dvieju eismo juostu ziede desine juosta isvaziuoji VISADA pirmame isvaziavima, kaire juosta vaziuoji arba ziedu arba isvaziuoji bet kuriame isvaziavime. Is trecios eismo juostos isvaziuot negali, todel pries isvaziuodamas turi persirikiuot. Be abejo, yra isimciu, kurios VISADA aiskiai nurodomos zenklais ir kelio zenklinimu. Kaip antai, Kaune yra ziedas, kur vaziuojantys ziedu yra salutiniame kelyje, o ivaziavimas i zieda - pagrindinis kelias, ir tai yra padaryta del labai logiskos priezasties. Dar zinau viena zieda Kaune, kur galima isvaziuot is ziedo tiesiai is trecios juostos. Didziaja dauguma atveju problemos ziede atsiranda arba del siutu elementariu taisykliu nezinojimo, arba del naglumo. Jeigu ziede neleidziama vaziuot ziedu pirma juosta (zinau turbut vos viena ar du ziedus, kur tai leidziama), tai ivaziavus i zieda pirma juosta negalima ir persirikiuot i antraja. Ir atvirksciai, jeigu pirma juosta galima vaziuot ziedu, tai leidziama ir rikiuotis, ir daznu atveju vaziuojantys antra juosta tokiame ziede to net nesuvokia ir samoningai blokuoja bandancius persirikiuot, kas irgi blogai.
obuglas 2016-03-14 11:57
Tas kitas žiedas yra netoli PC Molas; bet ten pakankamai aišku, kai važiuoji nuo Urmo bazių pusės, nes "pirma juosta" yra tik tiems kas važiuoja nuo Girstučio pusės ir skirta tik sukti į dešinę pusę (net sunku žiedo juosta tai pavadinti )
amas 2016-03-14 12:37
Pamatytumėt jūs žiedines sankrižas Anglijoj. Dydžiai pasideda nuo balto poros metrų skersmens blyno vidurį kelio, esu važiavęs 7 juostų viena kryktim žiedu, o geriausios tai makalynė sudaryta iš aštuonių nedidelių žiedų, kur eismas abiem kryktim ratu...
Putulis 2016-03-14 13:09
Kukuli, gal gali paaiškint, kodėl ten tam žiede šalutinis kelias? Aš Klaipėdietis, pas mus taip nėra, šiaip įdomu
Chuck 2016-03-14 13:16
Manau ši paminėta info yra esminė - daug kartų mačiau kaip iš pirmos juostos nagli žmonės persirikiuoja į antrą taip užlysdami ir dar labiau prisideda prie kemšamo eismo. O šiaip klausimas - kokio velnio lyst į trečią juostą žiede? Vieninteliu atveju sutinku - jei stovi kliūtis 2-oje juostoje.
vardasas 2016-03-14 13:42
ziedine sankryza is esmes tai paprasta T formos sankryza tik eismas viena kryptimi kas viska labai supaprastina, bet zmones bijo nes nesuvokia kokia istikro tai sankryza. jei reiktu vaziuoti per T formos sankryza tai visi puikiai suprastu kas tai yra bet to nepaaiskina mokyklose nes daugelis instruktoriu to nsupranta
ktulu 2016-03-14 13:57
Man mokykloj aiškino, kad į žiedinę sankryžą reikia žiūrėti kaip į pagrindinį kelią su posūkiais į dešinę, tik tą kelią galvoje reikia sulenkti.
vardasas 2016-03-14 14:51
labai gerai kad aiskino sitaip tik ta lankstyma kam pridejo? nes patys nesijaucia tvirtai? ar yra teke ivaziuoti i vienpusi eisma kuris vyksta i desine nuo jusu pozicijos? tai lygiai taspats tik kad kelias issilenkia ziedinej sankryzoj
SaMaras 2016-03-14 14:59
Šalutinis, nes žiede stovi ženklai "susikirtimas su pagrindiniu keliu" arba jei nuo to geriau, tai ten susikerta labai nevienodi eismo srautai ir taip padidintas pralaidumas, bet kaip ir rašė straipsnyje prie tokių racionalizacijų tai reikia arba žinoti, arba labai atidžiai stebėti ženklus, nes labai greitai "pagauni žioplį"
kukulis4 2016-03-14 15:38
Plius dar, kad vienas is ivaziavimu i ta zieda ateina tiesiai nuo tilto, o kaip zinia, stoveti ant tiltu ir viaduku draudziama, tai tokiu budu stengiamasi isvengti stovinciu TP ant tilto. Kitavertus, ne visur to paisoma (ne visur ir imanoma) tarkim Vilniuj ant Mindaugo ir ant Zaliojo tiltu visas TP srautas sekmingai stoja pries sviesoforus...
kukulis4 2016-03-14 15:43
Sakykim jeigu ziedas yra kokiu keturiu ar penkiu isvaziavimu ir tau reikia isvaziuoti arba paskutiniam isvaziavime, arba is vis, ziede tu apsisukineji ir isvaziuoji ten pat, kur ir ivaziavai, tai bet kokiu atveju busi teisus, apsukes rata antra juosta ir isvaziaves tau reikiamame isvaziavime. Taciau lygiai taip pat tokiu atveju gali ivaziuot i trecia juosta, ir veliau ziede persirikiuot, nes is ziedo isvaziuojant automobiliams, ties kokiu 3ciu isvaziavimu antra juosta jau bus laisva. Tiesiog zieda iveiksi greiciau.