Elektromobilių tinklo plėtrai Lietuvoje bus skirta 10 mln. eurų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Creatium 2016-03-27 13:08
O tai kaip valstybė skatina elektromobilių įsigijimą?
svetys 2016-03-27 19:15
Ir vėl svarbiau už valstybės ateitį ir jos pamatų tvirtumą...
richmondas 2016-03-27 22:12
Tie, kas perka 100% elektromobilius (ne hibridinius), beveik visi juos krauna namie, o ne važiuoja į įkrovos stotelę ir laukia 30 min ir daugiau, kol pasikraus 80% ir dar pagadins savo akumuliatorius (nes greito įkrovimo gamintojai nerekomenduoja). Auksinių vištų projektas. Už juos geriau visuomeninio transporto sistemą tobulinti, ekologinė ir ekonominė nauda būtų žymiai didesnė.
Hmz 2016-03-27 22:40
Tai, sakai, viską meskim ir užsiimkim viena problema? Policija va irgi smaginasi - tiria vagystes, kai dar ne visus plėšikus ir žmogžudžius išgaudė. Eik pastovėk su plakatu.
Vytax 2016-03-27 23:12
Būtent, reikia užsiimti problemų sprendimu, o ne pinigų taškymu beviltiškiems projektams.
immortallt 2016-03-28 11:24
Beviltiskiems kai jau pokyciai kaip ant delno aiskus, tu dar kalbi, kad beviltiska
FtBall 2016-03-28 11:39
Ateina Rideshare netrukus, bus įdomu pamatyt, kaip viskas bus. Neseniai nusipirko, jei neklįstu, 20 elektromobilių.
Vytax 2016-03-28 17:38
Jei nebūtų beviltiškas projektas, į šias paslaugas investuotų verslas. Bet kadangi tai beviltiškas projektas, tai šį projektą įgyvendins valstybė.
immortallt 2016-03-28 19:22
Atsiprašau, bet žinai, kad didžiausią privatų pakrovimo stotelių valdo privati įmonė? O žinai, kad Lietuvoje kol kas nė cento nebuvo investuota į elektromobilius ir visos esančios krovimo stotelės yra privačios? O žinai, kad valstybiniai pinigai investuojami į uosto plėtrą, bet uosto veikla itin pelninga visai šaliai? O žinai, kad.... galima varyti ir varyti, tik nereikia užsimerkti ir "lialialinti". Investuojami valstybės pinigai yra mizeris, palyginus su galimais sutaupymais. Bevilitiška turbūt ir žmonių sveikata, švietimas...
Vytax 2016-03-28 21:03
Skirtumas tas, kad sveikatos apsauga ir švietimas reikalingas ir prieinamas visiems gyventojams. Ko tikrai negalima pasakyti apie elektromobilių stoteles.
raimism 2016-03-29 09:35
yra šalies biudžetas, kuriame lėšos paskirstomos visoms reikiamoms sritims - tiek šveitimui, tiek krašto ar gamtos apsaugai. Todėl yra visiškai nelogiška lyginti lėšas transportui ir švietimui ir sakyti "ten 10 mln. nerado, čia - randa". Tai nesusijusios paslaugos. Galima būtų kalbėti apie biudžeto paskirstymą, bet tai būtų visiškai kita kalba ir visiškai kitokie argumentai. Tuo labiau, kad nežinau pasaulyje nei vienos šalies, kurioje formuojant biudžetą nebūtų stengiamasi surasti optimalią pusiausvyrą tarp įvairių poreikių ir įvairių išlaidų. Yra lėšos transporto infrastruktūros plėtrai, iš kurių ir imami šie 10 mln. eurų. Ir būtų protinga kalbėti tik apie tai kaip šie 10 mln. eurų galėtų būti panaudoti. Tie, kas kalba apie atnaujintą viešąjį transportą nesuvokia ar sąmoningai pamiršta, kad tai savivaldybės išlaidų ir pajamų objektas. Vilniaus autobusams lėšų ieškoti turi (ir iš valstybės biudžeto jas gauna) Vilniaus miesto savivaldybė. Nacionalinio biudžeto lėšos jiems galėtų būti skirtos tik tada, jei tai būtų nacionalinės svarbos projektas. O ar tai tikrai yra? Lygiai tas pats su duobėmis gatvėse, autobusų / elektromobilių juostomis, parkavimu ir pan. Tai savivaldybių lėšų paskirstymo klausimas ir su nacionaliniu biudžetu tai neturi nieko bendro. Būtų galima klausti ar už tuos 10 mln. eurų nebūtų geriau suremontuoti kokį autostrados viaduką ar išesfaltuoti berods apie 1 km žvyrkelio kažkur miške. Ir lyginant su tokiom alternatyvom - bent jau man asmeniškai - tikrai žymiai geriau įrengti pakrovimo stotelių. Tai tikrai didesniam žmonių skaičiui potencialiai naudingas produktas nei išesfaltuotas papildomas 1 km žvyrkelio Labanore...
Simplicity 2016-03-29 10:46
Projektas turbūt iš ES lėšų bus finansuojamas, tai čia svarbiausia paimt pinigus ir pasidalint. Tie 10 milijonų eurų yra lašas jūroje, palyginus su tais pinigais, kurie bus išleisti tų stotelių aptarnavimui ir priežiūrai. Kitais metais ateis liberalai į valdžią ir pasakę: tokiais dalykais turi rūpintis verslas", "valstybinės įmonės nemoka tvarkytis", "stotelių priežiūra yra per didelė našta" ar kažką panašaus, atiduos stoteles privatizavimui už 1€. p.s. Įgyvendinus šį projektą Lietuva turėtų atsirasti tarp ES lyderių, nes reta šalis gali pasigirti, kad vienam elektromobiliui tenka viena įkrovimo stotelė. (Pasak susisiekimo ministerijos, Lietuvoje yra registruoti 165 tikri elektromobiliai.)
svetys 2016-03-29 12:21
patogumas nekvestionuotinai yra svarbiau už visos valstybės pamatų tvirtumą). Spėju, jog esate iš biurokratų, teisininkų ir pan. terpės ir taip žmogiškai/elementariai ginate savo gerovės šaltinį...
raimism 2016-03-29 15:41
Ne, pagal išsilavinimą esu ekonomistas, turiu savo verslą, įdarbinu žmones - į biudžetą moku tokius pat mokesčius kaip ir tamsta (bet greičiausiai gerokai didesnę absoliučią sumą nei šalies vidurkis). Ne, elektromobilio neturiu, nes jie man kol kas per daug ''brangūs''. Biurokratus mėgstu ne daugiau už patį, p. svety, todėl prašome man nei meilės, nei logikos trūkumo nekišti - mano supratimu asmeniškumai ir etikečių klijavimas yra patys prasčiausi argumentai ir beveik visada nužudo bet kokią konstruktyvią diskusiją. Mūsų šalies santvarka - demokratija. Su visais savo privalumais ir trūkumais. Kiek aš žinau - visose pasaulio demokratinėse valstybėse formuojamas nacionalinis biudžetas, kuriame lėšos paskirstomos skirtingoms veiklos sritims pagal šalies prioritetus. Nors kartais sakoma, kad demokratija yra pati prasčiausia valdymo forma, nes visą laiką siekiama kompromisų ir galų gale visi lieka nepatenkinti - diktatoriško valdymo kaip pas kelis artimus kaimynus aš nesiilgiu. Lengva visus kaltinti vagystėmis, sakyti, kad viskuo pasinaudos kažkokie mistiniai ''ponai''. Kas tie blogiečiai ponai? Koks nors norvegas, švedas ar vokietis, kurie su savo Tesla vasaros metu norės apvažiuoti Baltiją ir pro Lenkiją ar Taliną ir Rygą užsuks į Lietuvą? Jie čia valgys, miegos, užsuks į Vilnių, Kauną, Klaipėdą ar Kuršių Neringą. Savas Teslas turintiems lietuviams tų viešų stotelių nereikia - jau buvo teisingai rašyta, kad absoliuti dauguma vietinių elektromobilių turėtojų juos kraunasi namie nakties metu. Galų gale juk viešosios infrastruktūros plėtra yra valstybės uždavinys. Ką, tada geriau pravalgom tuos 10 mln.? Juk taip galvojant palei autostradą nereikia nei poilsio aikštelių, nei šiukšlių konteinerių, apie jų išvežimą net nekalbu - jais irgi naudojasi ne vien lietuviai mokesčių mokėtojai. Panašių pavyzdžių - milijonai...
immortallt 2016-03-29 17:24
Pala pala, automobiliai pirma tapo vos ne kiekvieno piliečio nuosavybė ir tada atsirado keliai, ar pirma atsirado keliai, tada tik pirko automobilius? Tai kodėl manot, kad su elektromobiliais kitaip, kad pirma turi visi nusipirkti elektromobilius, o tada jau kursim jiems infrastruktūrą? Šiaip kiek buvo elektromobilių Lietuvoje prieš 2-3 metus? Berods nė 10 nebuvo. Jei populiarės tokiais tempais, tai kol stotelės bus įrengtos, jau bus 3 automobiliai vienai stotelei, po to 5, o po to jau ir visas 100. O šiaip pradeda užknisti mulkiai, kuriem atrodo, kad jei pinigus ne sau į gerklę gauna, tai lėšų švaistymas. Kiekvieną, jiems neįtikusį projektą kaltina lėšų švaistymu, nors neturi nė vieno argumento, fakto ir tikro skaičiaus, kiek iš tikrųjų kainuoja. Žinoma, pinigų plauna, bet jei be įrodymų kiekvienas projektas pinigus plauna, tada reiškia esi žmogžudys ir tave reikia uždaryti į kalėjimą, vienutėje. Vat sėdint už grotų jei pavyks įrodyti, kad esi nekaltas nė dėl vienos žmogžudystės ir dingusio žmogaus žūties, tada būsi nekaltas ir galėsi eiti į laisvę. Bent jau tokia tavo logiką. P.S. SoDra kiekvieną mėnesį išdalina milijardą eurų, čia 10mln €, kurių didžioji dalis eis iš ES, kažkodėl jau negali būti investuota į infrastruktūrą elektromobilių, kurie KOL KAS yra prabanga, bet sparčiai pinga ir taps prieinami visiems. P.S.S. su tokiu mąstymu, kad iš pradžių naujoves gali sau leisti tik turtingesni, todėl reikia neskatinti, tikrai būsim pirmaujantys, nuo galo, pagal gyvenimo kokybę ir inovacijas.
Arns 2016-03-29 17:54
Kaip "verslininkas" turėtumei žinoti esminius verslo principus. Lietuvoje kiek bereklamuosi, net prekiaudamas ferrari automobiliais bankrutuosi, net jei kitur žmonės į eiles rašosi jog nusipirktu prekę. Už valstybės pinigus turi būti kuriama pridetinė vertė prieinama platesniam ratui žmonių, o ne tiems kurie ir patys gali sau tą nusipirkti.
svetys 2016-03-30 10:09
protus). Manau tik gera ir visapusė švietimo sistema (o to realus indikatorius gali būti mokytojo profesijos prestižas) gali mus išvesti iš kreivų veidrodžių karalystės (čia jau nei rusai, nei amerikonai už mus to nepadarys...).
sub 2016-03-30 13:15
Nuo kada mokytojai turi būti prestižinė profesija? Sąkyčiau kokiam koledže ar univere ar licėjuje - tai mokytojas turi gauti bent vidutinį atlyginimą. O vidurinėse ir profesinėse už ką jie ten turi gauti, kokią pridėtinę vertę jie kuria? Vidurinėje dauguma dalykų vaikams kalama į galvas visai be reikalo. Chemija, Fizika, Matematika, Biologija, Geografija, Anglų ir Lietuvių kalba - reikalingiausi dalykai. Kam tie rašinėliai 12 metų lietuvių kalbos reikalingi - niekada nesupratau ir nesuprasiu, reikia tik lietuviškai mokėti rašyti, skaityti ir kalbėti taisyklingai, to užtenka, interpretacijos ir visas kitas šū.. - jau perdaug. Tikyba, Etika - kam šitų šū..?
svetys 2016-03-31 11:47
Jūs čia apie antro pentiumo galimybes šnekat, ar kad žmonės turi antro pentiumo lygio smegenis? Yra neišsilavinusių žmonių, kurie supranta, jog neturi išsilavinimo. Bet yra ir tokio lygio kvailių, kuriems jau nebeduota suprasti, kad jie yra kvailiai... Atleiskite, bet čia surašėte vien kliedesius, o turbūt manote, jog tai yra protingos išsilavinusio žmogaus mintys...
immortallt 2016-03-31 13:40
Gerai, net jei nusileidžiam iki jūsų lygio ir sakom, kad eleketromobiliai visada liks tik turtuoliams skirtas dalykas, tai jūs teigiate, kad pasiturintys nemoka mokesčių visai, kad nė 10mln € negalima skirti elektromobilių infrastruktūrai?