Įspūdingai besiplečiantis lėktuvų aptarnavimo angaras Kaune: atlygis siekia ir 8 tūkst. eurų, bet žmonių trūksta

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Shimelis 2016-04-04 13:40
Uz 8k eu kartais nera prieraso, kad patirtis, avariniu budu nutupdyti shuttla butu privalumas? Nes lietuvos kompanijose, atlyginimas bendram kontekste, kad ir kaip beatrodytu ispudingas, bet paskaicius reikalavimus, jis pasidaro juokingas
aurimokas 2016-04-04 14:10
Uz 8k EUR yra privaloma moketi garaze is namie rastu daiktu surinkti veikiancia PROTON-M raketa juokinga kai verkia kad neranda specialistu, skelbia kad moka 8k EUR, o realiai tai inzinieriai gauna po 500-600 EUR/men (maximum 1k EUR/men) neatskaicius mokesciu
technologas 2016-04-04 14:30
Viskas čia normaliai, metinis atlyginimas.
MindaugasV85 2016-04-04 19:25
Nu jo 8k į mėnesį... Tai čia tiek gauna nebent tas, kuris parašus deda, o ne tas, kuris remontuoja Dėl metinio nesutinku - tikrai per mažai. Čia jie specialiai taip parašė, kad va tipo pažiūrėkit, kiek pas mus uždirba (pasirašinėtojas) O mechanikas ten jei 2k į rankas gauna, tai labai laimingas. Beje buvęs bendradarbis kažkada išėjo dirbti prie lėktuvų (ne prie malūnsparnių). Jei gerai atsimenu, tai jam ten švietėsi apie 5-7k litų (prieš kokius 8 metus), nors kiek iš tiesų gavo, tai tikrai nežinau.
immortallt 2016-04-04 19:43
Matau visi verkia, kad mažai jiems moka, bet vienas tik prieš 8 metus girdėjo, kad gal kažkokiam pažįstamui gerai mokės... Tradiciškai - paverkime, kad mažai algos moka ir toliau sedėkim.
technologas 2016-04-04 23:05
Google užbanino? "Kaune pirmus metus 450 tam tarpe prastova 3mėn kai 300. Dirbtuvės šviesios šiltos ir švarios. Vilniuj atitinkamai 550 ir 360. Dirbtuvės sovietų laikų. Viršvalandžių kofas 1,5. Eksperimentuoja su grafikais, nesuderinsi su kitu darbu..." Reiškia ir tuos 8000 per metus ne visi uždirba. Nes tam reikia 666/mėn.
Arthuras 2016-04-05 11:37
O aviacijos mechanikas Lietuvoje turi labai daug pasirinkimo? Jei mažai moka, tai žmogus gali padaryti iš esmės vieną dalyką - pakeisti darbą. JEI yra į ką jį keisti. Na, dar gali emigruoti. Pastarasis variantas turbūt efektyviausias. P.S. na ir apskritai, taigi juokinga. Įmonėje 200 žmonių, neberanda dar kelių dešimčių (klausimas, ar tiek apskritai jiems trūksta) per visą Lietuvą?.. Nebejuokinkim voveraičių
immortallt 2016-04-05 11:52
Arthuras, tai kad mano žiniomis, geri aviacijos mechanikai, o ne su popieriuku ir gauna solidžias pajamas. Jei bent kokia sąsaja su Lietuva yra, tai nėra absoliučiai jokios motyvacijos emigruoti, nebent nefinansinės.
Arthuras 2016-04-05 11:59
Tai jei jau taip trūksta technikų, tai galėjo ir pavardinti atlyginimų "į rankas" pagal atliekamą darbą, vidurkius. O dabar yra kas 1000, yra kas 8000... Tai nieko nepasako.
technologas 2016-04-05 12:32
Geras aviacijos mechanikas be popieriuko gali pašlavinėti nebent.
Kadras 2016-04-05 13:06
Kiek žinau, aviacijos mechanikus ruošia KTU ir VGTU. Bent VGTU iš 30 įstojusių baigia apie 4, nes sunkūs labai mokslai. Studijų metais, jau gali pradėti dirbti Vilniaus oro uoste mechaniku ir alga siekia apie 800 eurus, kas puse metų gali kelti savo laipsnį, išlaikant papildomus egzaminus ir prie algos prisideda po 200-300 eurų, jei neklystu yra 11 laipsnių. Bet čia 3 metų žinios, gal dabar jau algos padidėjusios, nes aviacijos mechanikų didelis trūkumas, nes visi emigruoja į Anglija, o ten algos prasideda nuo 15 svarų/h.
immortallt 2016-04-05 13:09
Su tokiu pačiu popieriuku mechanikas neturintis realių praktinių žinių ir pašluoti tam angare negaus. Niekur nesakiau, kad popieriuko specialistui nereikia. Sakau, kad popieriukas, nereiškia, kad jau specialistas.
ritautas.viburys 2016-04-05 21:19
Tokie vadovai ,ilgai firmu nelaiko .Dirbtinai subankrotino Lietuvos oro linijas ,sudirbrs ir sita.Lietuvoje ilgalaikis pelnas nebudingas ir dziaugtis siais pasiekimais nepatarciau !!!!!!!!!!!!
immortallt 2016-04-05 21:39
Kai verslas maišomas su politika ir švogerizmu, taip jau būna.
aurimokas 2016-04-06 09:50
Dazniau buna kai darbuotojas laikomas vergu, o visas pelnas kraunamas tik i viena - vadovo/savininko kisene siekiant kuo greiciau praturtet ir vazinet su ferrari.
immortallt 2016-04-06 10:09
Kuo remiesi? Mano patirtis, kad darbdavys visada laikomas blogiu, nesvarbu, kad įmonė jau ir nebeturi pelno, bet algas išmoka laiku. O šiaip toks tavo pasakymas - tik neapykantos kupinas, bet ne tiesos. Visų įmonių, visą pelną padalinus ant visų dirbančiųjų, negautum nė 60€ algos padidėjimo. Tik jei atimi iš privačių įmonių pelną, tada ir darbo vietų neliks. Tai yra negaus nė cento pajamų nei žmonės, nei valstybė. Tau rinktis scenarijų. O šiaip, atrodai, kaip inkščiantis šuva, kad kiti jam nesukuria gero gyvenimo. Jei verslas toks pelningas - sėkmės tau jį sukuriant. Žinau ne vieną protingą žmogų su verslu, kur dabar totali stagnacija ir per paskutinius kelis metus daugiau pinigų sukišo, nei atgavo. Darbuotojai aišku vis tiek kaltina, kad sau susigvelbia viską. Bet pažiūrėtume, kokių palūkanų norėtų jie nuo savo turto. Ar tiktų dirbti su 0,1% palūkanom ir rizika prarasti viską.
aurimokas 2016-04-06 12:28
Taip taip, visi imoniu vadovai yra nekalti angeleliai, kurie rupinasi savo darbuotojais, juos myli ir viska del ju daro. Neminesiu pavadinimu, bet vienoje gana stambioje imoneje, kuri verciasi buitines chemijos produktu gamyba ir pardavimu, direktorius irgi tai stipriai stengiasi del savo imones ir jos darbuotoju, kad imones patalpu ir sandeliu sildymui skirtas anglis veza i savo nuosava nama sildymui, laboratorijose, kur darbuotojai dirba su rugstim ir sarmais nera devimos jokios apsaugos priemones, nes ju direktorius nemato reikalo pirkti (pirstines, akiniai, burnos apsaugos), patalpose yra salta ir darbuotojams yra grieztai draudziama atsinesti ir naudoti asmeninius elektrinius sildytuvus (patalpos temperatura daznai ziema buna 10-14 laipsniu), vairuotojai ekspeditoriai vaziuojantys i Klaipeda privalo pasikrauti prekes ir isvykti dar iki 6 val. ryto, o gryzti ne anksciau kaip 17 val, o jeigu ivyksta autoivykis (vienas toks ivykes baigesi tragiskai) iki 8 val. ryto, kuomet prasideda oficialus tavo darbo laikas, tai lieki apkaltintas kad isvaziavai per anksti, nors butent direktorius tave priverte ta padaryti. Galeciau vardint ir vardint tokius dalykus ir ne is vienos imones, bet tu turbut sakysi kad taip nebuna ir visi vadovai yra verti metu vadovo vardo, tik va buki darbuotojai to nesupranta, nes juk vadovas del ju sitaip stengiasi ir pats isgyvena nuostoli!
immortallt 2016-04-06 12:51
aurimokas, tai dėl to, kad yra blogų asmenybių ir tarp vadovų, visi darbdaviai de facto yra blogi? Nes ką iš tavęs kaskart girdžiu darbdaviai=blogis, bet kažkaip nesugebi suprasti, kad ne darbdaviai, o žmonės, kurių tokių pačių ne ką mažiau ir tarp darbuotojų.