Keliaujantiems patiks: žada daug greitesnius lėktuvus ir pigesnius skrydžius

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SaMaras 2016-04-05 10:08
"lėktuvas pakils į daugiau nei 18 kilometrų aukštį ir keleiviai galės matyti Žemės reljefą" Manau teisingiau būtų versti "žemės išlinkimą" arbe "horizonto išlinkimą" nes reljefą aš ir ant žemės būdamas galiu matyti..
Audrius 2016-04-05 10:27
Sekmes jiems! Viliuosi, kad padaryts, bet labai abejoju... Pagrindine priezastis del ko Concord'as galejo skristi mach 2 tik virs atlanto-sonic boom. Jokia valstybe neleido reguliariai terorizuoti savo gyventojus sprogimais danguje, nematau kodel tas turetu pasikeisti.. Plius, man idomu kaip jie isspres lektuvo dylimo problema. Hypersoniniai greiciai labai "eda" variklius ir korpusa nepriklausomai is ko jie padaryti. Kariuominei po tokiu skryziu lektuvus pilnai isardo, patikrina, pataiso vel surenka ir tik tada skrenda antra karta. Zodziu, esu labai skeptiskas, kad jiems kas gausis. O faktas, kad situo projektu susidomejo Richard Branson, mano skepticizma tik didina (ziureti virgin galactic).
punktyras 2016-04-05 10:41
. Na, iš ko padaryti lėktuvai irgi nėra paskutinėje vietoje. Sumažinus svorį, mažesnės apkrovos tenka varikliui. Karinių lėktuvų paskirtis, tuo pačiu ir skridimo būdas skiriasi nuo civilinių. Be to, čia kalbama ne apie hipergarsinius, o apie viršgarsinius lėktuvus. Hipergarsiniai būna dar 3+ kartus greitesni.
Audrius 2016-04-05 10:54
Hm, nu gal ka ir padarys, bet abejoju. Bendrai, manau oro transporte tendencijos eina i maksimalu konforta, o ne i greiti. Kai lektuve turi 5 zvaigzdziu ofisa su intiku, daug prasmes skubeti nera.
immortallt 2016-04-05 13:43
Ryanair iškilimas tikrai patvirtina tavo teoriją dėl komforto.
Audrius 2016-04-05 14:05
Eina kalba apie tarpkontinentinius skydzius. Marsutuose Vilnius-Manchesteris ir pan, labai specifine klientura, kuriems nei konfortas, nei greitis nei kas kita nera didziausias prioritetas. O siaip, per paskutinius pora metu atsirado daug atnaujintu pirmu klasiu, tradicinese oro linijose, Lufhansa, British Air, Air France ir kitose, salia to, pirma klase igavo nauja reiksme del jaunu oro liniju, tokiu kaip Qatar, Emirates, Singapore, Ana, Etihad ir pan. Ir, galiausiai, rinkoje pasirode 40k+ vertes paslaugos, tokios kaip Etihad "Apartamentai". Pries 10 mentu nieko panasaus nebuvo.
immortallt 2016-04-05 14:23
Nebuvo, bet tu supranti, kad išleidžiančių 40k+ skrydžiams ar kiek mažiau yra vienetai ir ne ant to laikosi visa aviaindustrija? Visada yra vidurkis, laikas ir komfortas. Kad ir kokios patogios kėdės bus, skrydis nėra pats savaime atpalaiduojantis potyris. Sumažintas slėgis, šiuo metu ir drėgmė. Apribota erdvė judėjimui. Jei pasiūlysi vos prastesnes komforto sąlygas, bet nurėši laiką perpus, kuo skrisi?
Audrius 2016-04-05 14:39
Skrisciau tuo kas pigiau (su keliom isimtim). Taip, sutinku su tuo ka sakai, bet tendencijos islieka. Aviacijos industrija (iskyrus tokius "boom" ir kitus mazus konceptus) isvien susifokusavusi i ekonomiskesniu, patogesniu ir ekologiskesniu lektuvu gamyba. Oro linijos, savo ruostu, irgi vis daugiau demesio skiriasi serviso kokybei ir liuksui. Nebuciau tikras ar tikrai kai kururios oro linijos nesilaiko is liuksiniu klientu. Bent jau is to ka matau oro uostuose atrodo kitaip.
immortallt 2016-04-05 14:56
Kai kurios avialinijos - tai išimtys. Žinoma jų reikia, bet taip turėsi nišą, bet ne visą rinką. Komfortas dažnai dabar pasiekiamas geriau išnaudojant turimą erdvę (projektuojamą), nepaaukojant gabenamų keleivių skaičiaus. Pvz., suplonino sėdynes - susitaupo po ~1-2cm, bet tą erdvę palieka keleiviams, o ne įgruda dar 2 eiles kėdžių. Apie visokius gultus lėktuvuose, darbo vietas ir pan., gal nekalbam. Tai ne paprastam mirtingajam skirta, nesvarbu, kurios šalies gyventojas esi.